Dos detinguts per robar quatre voltes en la mateixa casa en Alcalà de Xivert

Coche patrulla de la Guardia Civil

La col·laboració dels veïns va ser clau per a dirigir la investigació cap al familiar de la víctima | Guàrdia Civil

 

Dos hòmens, de 29 i 31 anys, han sigut detinguts este dijous per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de quatre delictes de robatori en una mateixa casa en Alcalà de Xivert, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). La detenció s’ha produït a partir dels servicis establerts per la Benemèrita en Castelló per a acabar amb estos actes delictius.

 

Una dona, d’avançada edat, és la víctima i qui ha posat la denúncia després de patir quatre robatoris seguits en sa casa, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. A més, la dona assegura que dos dels robatoris es van produir mentres ella dormia i que es van endur diners en efectiu.

 

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar una investigació per a poder trobar qualsevol prova amb l’objectiu de conéixer per a on havien entrat els lladres, ja que la dona no havia sabut aportar la informació, però els agents no van trobar cap accés forçat ni cap indici de per a on podien haver entrat.

 

La col·laboració dels veïns ha sigut clau per a dirigir la investigació cap a un familiar de la víctima. Després d’una anàlisi exhaustiva i molt més tècnica, la Benemèrita va poder localitzar, identificar i detindre a dos hòmens de 29 i 31 anys. Els dos detinguts eren molt coneguts en la localitat per tindre diferents antecedents policials de robatori i furt.

 

Els dos delinqüents han sigut detinguts com a presumptes autors de quatre delictes de robatori a través de clau falsa i amb habitants en l’interior de la vivenda. Els detinguts ja han sigut posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.