Dos detinguts per robar quatre voltes en la mateixa casa en Alcalà de Xivert

Ejemplo de shortcode con estilo
La col·laboració dels veïns va ser clau per a dirigir la investigació cap al familiar de la víctima | Guàrdia Civil   Dos hòmens, de 29 i 31 anys, han sigut detinguts este dijous per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de quatre delictes de robatori en una mateixa casa en Alcalà de Xivert, en la […]
Coche patrulla de la Guardia Civil

La col·laboració dels veïns va ser clau per a dirigir la investigació cap al familiar de la víctima | Guàrdia Civil

 

Dos hòmens, de 29 i 31 anys, han sigut detinguts este dijous per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de quatre delictes de robatori en una mateixa casa en Alcalà de Xivert, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). La detenció s’ha produït a partir dels servicis establerts per la Benemèrita en Castelló per a acabar amb estos actes delictius.

 

Una dona, d’avançada edat, és la víctima i qui ha posat la denúncia després de patir quatre robatoris seguits en sa casa, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. A més, la dona assegura que dos dels robatoris es van produir mentres ella dormia i que es van endur diners en efectiu.

 

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar una investigació per a poder trobar qualsevol prova amb l’objectiu de conéixer per a on havien entrat els lladres, ja que la dona no havia sabut aportar la informació, però els agents no van trobar cap accés forçat ni cap indici de per a on podien haver entrat.

 

La col·laboració dels veïns ha sigut clau per a dirigir la investigació cap a un familiar de la víctima. Després d’una anàlisi exhaustiva i molt més tècnica, la Benemèrita va poder localitzar, identificar i detindre a dos hòmens de 29 i 31 anys. Els dos detinguts eren molt coneguts en la localitat per tindre diferents antecedents policials de robatori i furt.

 

Els dos delinqüents han sigut detinguts com a presumptes autors de quatre delictes de robatori a través de clau falsa i amb habitants en l’interior de la vivenda. Els detinguts ja han sigut posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante cau davant la Real Sociedad per 2-1 a Anoeta

La Real Sociedad ha superat el Levante per 2-1 a Anoeta, amb gols d’Óskarsson i Turrientes, i s’ha consolidat en llocs europeus.

El Valencia Basket supera al Baskonia con 18 puntos de TJ Shorts

El Valencia Basket ha ganado 84-75 al Kosner Baskonia en el Roig Arena, impulsado por los 18 puntos y cuatro asistencias de TJ Shorts. El equipo vitoriano, con solo ocho jugadores disponibles, ha mantenido el partido igualado hasta el tramo final.

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.