Dos detinguts per robar quatre voltes en la mateixa casa en Alcalà de Xivert

Coche patrulla de la Guardia Civil

La col·laboració dels veïns va ser clau per a dirigir la investigació cap al familiar de la víctima | Guàrdia Civil

 

Dos hòmens, de 29 i 31 anys, han sigut detinguts este dijous per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de quatre delictes de robatori en una mateixa casa en Alcalà de Xivert, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). La detenció s’ha produït a partir dels servicis establerts per la Benemèrita en Castelló per a acabar amb estos actes delictius.

 

Una dona, d’avançada edat, és la víctima i qui ha posat la denúncia després de patir quatre robatoris seguits en sa casa, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. A més, la dona assegura que dos dels robatoris es van produir mentres ella dormia i que es van endur diners en efectiu.

 

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar una investigació per a poder trobar qualsevol prova amb l’objectiu de conéixer per a on havien entrat els lladres, ja que la dona no havia sabut aportar la informació, però els agents no van trobar cap accés forçat ni cap indici de per a on podien haver entrat.

 

La col·laboració dels veïns ha sigut clau per a dirigir la investigació cap a un familiar de la víctima. Després d’una anàlisi exhaustiva i molt més tècnica, la Benemèrita va poder localitzar, identificar i detindre a dos hòmens de 29 i 31 anys. Els dos detinguts eren molt coneguts en la localitat per tindre diferents antecedents policials de robatori i furt.

 

Els dos delinqüents han sigut detinguts com a presumptes autors de quatre delictes de robatori a través de clau falsa i amb habitants en l’interior de la vivenda. Els detinguts ja han sigut posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.