Dos detinguts per robar quatre voltes en la mateixa casa en Alcalà de Xivert

Coche patrulla de la Guardia Civil

La col·laboració dels veïns va ser clau per a dirigir la investigació cap al familiar de la víctima | Guàrdia Civil

 

Dos hòmens, de 29 i 31 anys, han sigut detinguts este dijous per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de quatre delictes de robatori en una mateixa casa en Alcalà de Xivert, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). La detenció s’ha produït a partir dels servicis establerts per la Benemèrita en Castelló per a acabar amb estos actes delictius.

 

Una dona, d’avançada edat, és la víctima i qui ha posat la denúncia després de patir quatre robatoris seguits en sa casa, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. A més, la dona assegura que dos dels robatoris es van produir mentres ella dormia i que es van endur diners en efectiu.

 

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar una investigació per a poder trobar qualsevol prova amb l’objectiu de conéixer per a on havien entrat els lladres, ja que la dona no havia sabut aportar la informació, però els agents no van trobar cap accés forçat ni cap indici de per a on podien haver entrat.

 

La col·laboració dels veïns ha sigut clau per a dirigir la investigació cap a un familiar de la víctima. Després d’una anàlisi exhaustiva i molt més tècnica, la Benemèrita va poder localitzar, identificar i detindre a dos hòmens de 29 i 31 anys. Els dos detinguts eren molt coneguts en la localitat per tindre diferents antecedents policials de robatori i furt.

 

Els dos delinqüents han sigut detinguts com a presumptes autors de quatre delictes de robatori a través de clau falsa i amb habitants en l’interior de la vivenda. Els detinguts ja han sigut posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.

La UPV revalida el títol de millor politécnica d’Espanya en la llista de Shanghái 2026

La Universitat Politècnica de València torna a destacar en la classificació de Shanghái 2026 com a única politécnica espanyola entre les 500 millors del món, mentres que Espanya situa 30 universitats en el top 1.000, sis menys que l’any anterior.

Un incendi crema un local fester de Villena sense causar ferits

Els bombers han apagat esta matinada un incendi al local de la comparsa del bando Marroquí de Villena, que ha causat danys materials però cap ferit.

Ruixats i tronades fortes este dissabte a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge ha començat este dissabte amb intervals nuvolosos i risc de ruixats i tronades fortes a l’interior, que podran avançar cap al litoral, amb temperatures màximes en descens lleuger, sobretot en la costa. Emergències manté actives diverses alertes per pluja, tempesta i calor.

Hospitalitzat un home després d’una parada cardiorrespiratòria en un incendi a Altea

Un home ha sigut traslladat a l’hospital en estat greu després de patir una parada cardiorrespiratòria en un incendi en un edifici de sis altures al carrer La Mar d’Altea.

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.