Dos detinguts per robar quatre voltes en la mateixa casa en Alcalà de Xivert

Coche patrulla de la Guardia Civil

La col·laboració dels veïns va ser clau per a dirigir la investigació cap al familiar de la víctima | Guàrdia Civil

 

Dos hòmens, de 29 i 31 anys, han sigut detinguts este dijous per la Guàrdia Civil com a presumptes autors de quatre delictes de robatori en una mateixa casa en Alcalà de Xivert, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). La detenció s’ha produït a partir dels servicis establerts per la Benemèrita en Castelló per a acabar amb estos actes delictius.

 

Una dona, d’avançada edat, és la víctima i qui ha posat la denúncia després de patir quatre robatoris seguits en sa casa, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. A més, la dona assegura que dos dels robatoris es van produir mentres ella dormia i que es van endur diners en efectiu.

 

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar una investigació per a poder trobar qualsevol prova amb l’objectiu de conéixer per a on havien entrat els lladres, ja que la dona no havia sabut aportar la informació, però els agents no van trobar cap accés forçat ni cap indici de per a on podien haver entrat.

 

La col·laboració dels veïns ha sigut clau per a dirigir la investigació cap a un familiar de la víctima. Després d’una anàlisi exhaustiva i molt més tècnica, la Benemèrita va poder localitzar, identificar i detindre a dos hòmens de 29 i 31 anys. Els dos detinguts eren molt coneguts en la localitat per tindre diferents antecedents policials de robatori i furt.

 

Els dos delinqüents han sigut detinguts com a presumptes autors de quatre delictes de robatori a través de clau falsa i amb habitants en l’interior de la vivenda. Els detinguts ja han sigut posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.