Detinguts per intentar introduir més d’11.000 euros falsos en comerços de Torrevieja

Estafa Torrevieja

Els bitllets eren de 20 i 50 euros | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a tres xics espanyols de 28, 36 i  37 anys, com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda, que pretenien introduir per diferents comerços de la zona.

 

La forma d’intervenció

La setmana passada, agents de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que estaven vigilant l’àrea comercial del nucli urbà de la ciutat, van interceptar a tres xics, veïns de Múrcia, que pretenien introduir en el mercat nombrosos bitllets falsificats. 

 

Estes tres persones van ser identificades en el passeig de la Llibertat, després d’observar que entraven i eixien diferents voltes dels comerços de la zona, per a després pujar en un cotxe, circular un parell de carrers, tornar a aparcar i entrar a més comerços.  

 

En la identificació i registre, se’ls van interceptar 11 muntons de bitllets amagats entre les seues pertinences i el cotxe en el que circulaven. Un total d’11.030 euros repartits entre 215 bitllets de 50 euros i 14 bitllets de 20 euros. D’esta manera, els tres xics han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda i han quedat en llibertat amb càrrecs. 

  

  

 

 

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU