9.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detinguts per intentar introduir més d’11.000 euros falsos en comerços de Torrevieja

Estafa Torrevieja

Els bitllets eren de 20 i 50 euros | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a tres xics espanyols de 28, 36 i  37 anys, com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda, que pretenien introduir per diferents comerços de la zona.

 

La forma d’intervenció

La setmana passada, agents de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que estaven vigilant l’àrea comercial del nucli urbà de la ciutat, van interceptar a tres xics, veïns de Múrcia, que pretenien introduir en el mercat nombrosos bitllets falsificats. 

 

Estes tres persones van ser identificades en el passeig de la Llibertat, després d’observar que entraven i eixien diferents voltes dels comerços de la zona, per a després pujar en un cotxe, circular un parell de carrers, tornar a aparcar i entrar a més comerços.  

 

En la identificació i registre, se’ls van interceptar 11 muntons de bitllets amagats entre les seues pertinences i el cotxe en el que circulaven. Un total d’11.030 euros repartits entre 215 bitllets de 50 euros i 14 bitllets de 20 euros. D’esta manera, els tres xics han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda i han quedat en llibertat amb càrrecs. 

  

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.