18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detinguts per intentar introduir més d’11.000 euros falsos en comerços de Torrevieja

Estafa Torrevieja

Els bitllets eren de 20 i 50 euros | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a tres xics espanyols de 28, 36 i  37 anys, com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda, que pretenien introduir per diferents comerços de la zona.

 

La forma d’intervenció

La setmana passada, agents de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que estaven vigilant l’àrea comercial del nucli urbà de la ciutat, van interceptar a tres xics, veïns de Múrcia, que pretenien introduir en el mercat nombrosos bitllets falsificats. 

 

Estes tres persones van ser identificades en el passeig de la Llibertat, després d’observar que entraven i eixien diferents voltes dels comerços de la zona, per a després pujar en un cotxe, circular un parell de carrers, tornar a aparcar i entrar a més comerços.  

 

En la identificació i registre, se’ls van interceptar 11 muntons de bitllets amagats entre les seues pertinences i el cotxe en el que circulaven. Un total d’11.030 euros repartits entre 215 bitllets de 50 euros i 14 bitllets de 20 euros. D’esta manera, els tres xics han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda i han quedat en llibertat amb càrrecs. 

  

  

 

 

Últimes notícies

Espanya s’imposa 1-0 a Bèlgica a València amb defensa de ferro

Espanya va véncer 1-0 a Bèlgica a València gràcies a un gol de Sofía Rogoski i a una exhibició defensiva que va neutralitzar onze penal córners. Les porteres i un rebuig sobre la línia en el tram final van sostindre el triomf.

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.