Detinguts per intentar introduir més d’11.000 euros falsos en comerços de Torrevieja

Estafa Torrevieja

Els bitllets eren de 20 i 50 euros | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a tres xics espanyols de 28, 36 i  37 anys, com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda, que pretenien introduir per diferents comerços de la zona.

 

La forma d’intervenció

La setmana passada, agents de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que estaven vigilant l’àrea comercial del nucli urbà de la ciutat, van interceptar a tres xics, veïns de Múrcia, que pretenien introduir en el mercat nombrosos bitllets falsificats. 

 

Estes tres persones van ser identificades en el passeig de la Llibertat, després d’observar que entraven i eixien diferents voltes dels comerços de la zona, per a després pujar en un cotxe, circular un parell de carrers, tornar a aparcar i entrar a més comerços.  

 

En la identificació i registre, se’ls van interceptar 11 muntons de bitllets amagats entre les seues pertinences i el cotxe en el que circulaven. Un total d’11.030 euros repartits entre 215 bitllets de 50 euros i 14 bitllets de 20 euros. D’esta manera, els tres xics han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda i han quedat en llibertat amb càrrecs. 

  

  

 

 

Últimes notícies

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU