Anuncios

Detinguts per intentar introduir més d’11.000 euros falsos en comerços de Torrevieja

Estafa Torrevieja

Els bitllets eren de 20 i 50 euros | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a tres xics espanyols de 28, 36 i  37 anys, com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda, que pretenien introduir per diferents comerços de la zona.

 

Anuncios

La forma d’intervenció

La setmana passada, agents de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que estaven vigilant l’àrea comercial del nucli urbà de la ciutat, van interceptar a tres xics, veïns de Múrcia, que pretenien introduir en el mercat nombrosos bitllets falsificats. 

 

Estes tres persones van ser identificades en el passeig de la Llibertat, després d’observar que entraven i eixien diferents voltes dels comerços de la zona, per a després pujar en un cotxe, circular un parell de carrers, tornar a aparcar i entrar a més comerços.  

 

En la identificació i registre, se’ls van interceptar 11 muntons de bitllets amagats entre les seues pertinences i el cotxe en el que circulaven. Un total d’11.030 euros repartits entre 215 bitllets de 50 euros i 14 bitllets de 20 euros. D’esta manera, els tres xics han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de falsificació de moneda i han quedat en llibertat amb càrrecs. 

  

  

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios