La DGT prepara 30 ‘mini radars’ per a controlar les carreteres espanyoles en Setmana Santa

Los 'mini radares' Velolaser que funcionarán en Semana Santa

Els ‘mini radars’ Velolaser que funcionaran  en Semana Santa | DGT

La Direcció general de trànsit (DGT) ha incorporat els ‘mini radars’ per a reforçar els seus recursos. Els dispositius, desenvolupats per Velolaser, arribaran en Setmana Santa, per a garantir la seguretat en les carreteres. Durant la ‘Operació eixida’, els conductors hauran d’extremar les precaucions, per la presència d’aquests dispositius.

La decisió no sembla, ni molt menys, fortuïta. Este període vacacional és considerat un dels més tràgics en les carreteres espanyoles, doncs els nombrosos desplaçaments localitzats en estes dates la converteixen en un punt negre en els calendaris anuals.

  

  

Per açò, durant les jornades prèvies a Setmana Santa s’han desenvolupat les proves pertinents per a demostrar la seua funcionalitat. Una vegada confirmat el procés d’adaptació, la DGT ha confirmat el bon ús dels radars, per la qual cosa estan llests per a utilitzar-los.

Últimes notícies

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.