La DGT prepara 30 ‘mini radars’ per a controlar les carreteres espanyoles en Setmana Santa

Los 'mini radares' Velolaser que funcionarán en Semana Santa

Els ‘mini radars’ Velolaser que funcionaran  en Semana Santa | DGT

La Direcció general de trànsit (DGT) ha incorporat els ‘mini radars’ per a reforçar els seus recursos. Els dispositius, desenvolupats per Velolaser, arribaran en Setmana Santa, per a garantir la seguretat en les carreteres. Durant la ‘Operació eixida’, els conductors hauran d’extremar les precaucions, per la presència d’aquests dispositius.

La decisió no sembla, ni molt menys, fortuïta. Este període vacacional és considerat un dels més tràgics en les carreteres espanyoles, doncs els nombrosos desplaçaments localitzats en estes dates la converteixen en un punt negre en els calendaris anuals.

  

  

Per açò, durant les jornades prèvies a Setmana Santa s’han desenvolupat les proves pertinents per a demostrar la seua funcionalitat. Una vegada confirmat el procés d’adaptació, la DGT ha confirmat el bon ús dels radars, per la qual cosa estan llests per a utilitzar-los.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos milions seguixen amb covid persistent: el 62% es va contagiar en el treball

Un estudi de CSIF assenyala que més de dos milions de persones continuen amb seqüeles de covid persistent. El 62% creu que es va contagiar treballant i només al 21% se li reconeix l'origen laboral.

Detinguts pare i fill per presumpta agressió sexual a una treballadora de la seua xurreria a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i al seu fill per la seua presumpta implicació en una agressió sexual a una treballadora temporal de la seua xurreria durant les Falles. Els dos van ser arrestats el dilluns 9 de març i van passar a disposició judicial eixe mateix dia.

Les pluges han deixat quasi 70 l/m² a La Vall d’Ebo amb avís groc en el litoral nord d’Alacant i sud de València

L'episodi de precipitacions ha acumulat 69,8 l/m² a La Vall d'Ebo; Aemet ha establit l'avís groc en el litoral nord d'Alacant i el sud de València fins al migdia.

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.