Es nega a donar-li diners per aparcar el cotxe i acaba agredit

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 47 anys d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’exigir-li a uns altres diners per deixar estacionat el seu vehicle en la via pública. Després de negar-se a això, el sospitós li hauria agredit.

Els fets van succeir el dimarts, sobre les quatre i mitja de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla s’estava produint una baralla.

Ràpidament els policies van acudir al lloc i es van entrevistar amb un home, que tenia la samarreta trencada i lesions en el costat esquerre de la cara, el qual va manifestar que després de deixar estacionat el seu vehicle, un home se li havia acostat exigint-li diners, al que aquest s’havia negat. Després d’això, el sospitós pel que sembla li hauria escopit en la cara i propinat diverses punyades i esgarrapades, refugiant-se la víctima dins d’un establiment comercial.

Després de conéixer els fets, els policies es van acostar al presumpte agressor, que es trobava en el lloc i, en un estat alterat, va començar a cridar-los, fent cas omís a les seues indicacions.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de lesions, amenaces, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia desarticula una xarxa ucraïnesa que va usar a 55 dones per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant i València una xarxa ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i estafar 4,7 milions a plataformes d'apostes i jocs 'en línia'. Dotze persones han sigut detingudes i sis van ingressar a la presó.

Una família il·licitana atrapada a Kuwait rebutja creuar el desert i denúncia abandone

Nou membres d'una família d'Elx, tres d'ells menors, seguixen a Kuwait. Rebutgen l'única via proposada per l'ambaixada —1.500 km de desert— per insegura.

Agirrezabala, operat del menisc a Vitòria i sense termini de tornada

El porter cedit al València va ser intervingut del menisc del genoll esquerre a Vitòria. El club no ha fixat terminis i el retorn queda en l'aire.

Rodríguez ha afirmat sobre l’Iran que el Govern està del costat del Dret Internacional

Isabel Rodríguez ha assegurat que l'Executiu no ha canviat de posició davant l'Iran i continua defenent el Dret Internacional. Ha recordat el precedent de l'Iraq i ha garantit seguiment i decisions si hi ha impacte econòmic.

L’última dècada de Tàpies irromp a València amb radicalitat i vigència

Una nova mostra en la Fundació Bancaixa de València presenta des d'este divendres l'última dècada d'Antoni Tàpies, subratllada com a radical i vigent. Reunix 22 obres de gran format, diverses inèdites, i podrà visitar-se fins al 30 d'agost.

El Cecopi va rebre avisos de particulars sobre inundacions, segons un comandament de la UME

Un comandament de la UME ha declarat que en el Cecopi van entrar avisos ciutadans sobre inundacions i que l'És-alert s'ha debatut després de les 19.00. També ha relatat desconnexions d'assistents telemàtics i un enviament de l'avís a les 20.11.

Sergio García arranca tercer a Hong Kong; Carlos Ortiz vola al lideratge amb -10

Sergio García va defendre el títol a Hong Kong amb un -7 que li va col·locar tercer després d'una volta sense errors. Carlos Ortiz va enlairar amb un 60 (-10) per a liderar.

Ábalos demana al Suprem ajornar un mes el juí per no poder descarregar la causa

La defensa de José Luis Ábalos sol·licita al Suprem retardar un mes el juí del cas de les màscares per problemes d'accés a la causa i falta de temps per a preparar-la.