Es nega a donar-li diners per aparcar el cotxe i acaba agredit

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 47 anys d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’exigir-li a uns altres diners per deixar estacionat el seu vehicle en la via pública. Després de negar-se a això, el sospitós li hauria agredit.

Els fets van succeir el dimarts, sobre les quatre i mitja de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla s’estava produint una baralla.

Ràpidament els policies van acudir al lloc i es van entrevistar amb un home, que tenia la samarreta trencada i lesions en el costat esquerre de la cara, el qual va manifestar que després de deixar estacionat el seu vehicle, un home se li havia acostat exigint-li diners, al que aquest s’havia negat. Després d’això, el sospitós pel que sembla li hauria escopit en la cara i propinat diverses punyades i esgarrapades, refugiant-se la víctima dins d’un establiment comercial.

Després de conéixer els fets, els policies es van acostar al presumpte agressor, que es trobava en el lloc i, en un estat alterat, va començar a cridar-los, fent cas omís a les seues indicacions.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de lesions, amenaces, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.