Es nega a donar-li diners per aparcar el cotxe i acaba agredit

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 47 anys d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’exigir-li a uns altres diners per deixar estacionat el seu vehicle en la via pública. Després de negar-se a això, el sospitós li hauria agredit.

Els fets van succeir el dimarts, sobre les quatre i mitja de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla s’estava produint una baralla.

Ràpidament els policies van acudir al lloc i es van entrevistar amb un home, que tenia la samarreta trencada i lesions en el costat esquerre de la cara, el qual va manifestar que després de deixar estacionat el seu vehicle, un home se li havia acostat exigint-li diners, al que aquest s’havia negat. Després d’això, el sospitós pel que sembla li hauria escopit en la cara i propinat diverses punyades i esgarrapades, refugiant-se la víctima dins d’un establiment comercial.

Després de conéixer els fets, els policies es van acostar al presumpte agressor, que es trobava en el lloc i, en un estat alterat, va començar a cridar-los, fent cas omís a les seues indicacions.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de lesions, amenaces, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Elx mostra a Londres el seu ‘Mediterranean Oasis’ per conquistar el turisme britànic

Elx ha presentat al Instituto Cervantes de Londres la seua oferta turística ‘Mediterranean Oasis’ davant d’un centenar de professionals britànics per reforçar el seu atractiu com a destinació singular del Mediterrani.

Falsos lloguers en línia deixen més de 20.000 euros estafats en diverses ciutats, entre elles València

La Guàrdia Civil ha detingut en Almería i Alcantarilla un home i una dona acusats d’estafar més de 20.000 euros amb falsos lloguers en internet en ciutats com València, dins d’una investigació iniciada a San Vicente del Raspeig.

La jutgessa del cas de la dana exigix totes les telefonades d’Emergències amb ajuntaments de matinada

La jutgessa que investiga la DANA ha demanat a l’AVSRE totes les comunicacions del Centre d’Emergències amb ajuntaments de la província de València el 29 d’octubre de 2024, així com aclarir qui va fer i atendre diverses cridades clau i citar una periodista com a testimoni.

València destina 100.000 euros a ajuda humanitària per a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

LAjuntament de València ha aprovat una línia especial de 100.000 euros per a projectes durgència en Veneçuela després del terratrémol de juny, i reforça alhora ajudes socials en la ciutat.

La nova Llei del sòl agilita els tràmits urbanístics i dona més seguretat jurídica

El Consell ha aprovat l’avantprojecte de la nova Llei del sòl, que reforça la planificació territorial, simplifica tràmits, impulsa l’oferta d’habitatge i dona més seguretat jurídica a ajuntaments, empreses i ciutadania.

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana en mitat juliol superen ja totes les de juliol de 2025

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 16 de juliol de 2026 arriben a 160, per damunt de tot juliol de 2025, quan se’n van comptar 155. La província d’Alacant concentra més de la mitat de les defuncions estimades pel sistema MoMo.

El Levante UD cau amb bona imatge davant el Sheffield United en el segon amistós (1-2)

El Levante UD ha perdut 1-2 contra el Sheffield United en el seu segon amistós de pretemporada, en un partit on ha deixat bones sensacions malgrat la derrota.

L’exposició del Oriol enceta les festes de Moros i Cristians d’Oriola amb Pérez Llorca present

L’exposició pública de l’ensenya del Oriol ha obert enguany les festes de Moros i Cristians d’Oriola, en un acte nocturn presidit per Juanfran Pérez Llorca.