Es nega a donar-li diners per aparcar el cotxe i acaba agredit

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 47 anys d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’exigir-li a uns altres diners per deixar estacionat el seu vehicle en la via pública. Després de negar-se a això, el sospitós li hauria agredit.

Els fets van succeir el dimarts, sobre les quatre i mitja de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla s’estava produint una baralla.

Ràpidament els policies van acudir al lloc i es van entrevistar amb un home, que tenia la samarreta trencada i lesions en el costat esquerre de la cara, el qual va manifestar que després de deixar estacionat el seu vehicle, un home se li havia acostat exigint-li diners, al que aquest s’havia negat. Després d’això, el sospitós pel que sembla li hauria escopit en la cara i propinat diverses punyades i esgarrapades, refugiant-se la víctima dins d’un establiment comercial.

Després de conéixer els fets, els policies es van acostar al presumpte agressor, que es trobava en el lloc i, en un estat alterat, va començar a cridar-los, fent cas omís a les seues indicacions.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de lesions, amenaces, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.