Es nega a donar-li diners per aparcar el cotxe i acaba agredit

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 47 anys d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat, després d’exigir-li a uns altres diners per deixar estacionat el seu vehicle en la via pública. Després de negar-se a això, el sospitós li hauria agredit.

Els fets van succeir el dimarts, sobre les quatre i mitja de la vesprada, en el districte valencià de Proveïments, quan els agents van ser alertats per la Sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla s’estava produint una baralla.

Ràpidament els policies van acudir al lloc i es van entrevistar amb un home, que tenia la samarreta trencada i lesions en el costat esquerre de la cara, el qual va manifestar que després de deixar estacionat el seu vehicle, un home se li havia acostat exigint-li diners, al que aquest s’havia negat. Després d’això, el sospitós pel que sembla li hauria escopit en la cara i propinat diverses punyades i esgarrapades, refugiant-se la víctima dins d’un establiment comercial.

Després de conéixer els fets, els policies es van acostar al presumpte agressor, que es trobava en el lloc i, en un estat alterat, va començar a cridar-los, fent cas omís a les seues indicacions.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de lesions, amenaces, coaccions i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.