Circula en direcció contrària per l’AP-7 un ciclomotor sense carnet i èbria

Al voltant de les 00.40 hores del dia 21 de maig de 2022, diversos usuaris, mitjançant trucada telefònica, van alertar de la circulació d’un ciclomotor en sentit contrari per l’AP-7 (Autopista del Mediterrani) a l’altura del km. 578, que es desplaçava en direcció Alacant utilitzant els carrils en sentit València.

Per la Guàrdia Civil de València es va establir un dispositiu de servei per a localitzar el vehicle, al qual se li va donar l’alt en l’eixida de l’autopista de la localitat d’Oliva, fent cas omís als senyals preceptius, donant-se a la fugida per la carretera CV-683 en la qual finalment va ser interceptat.

Després d’identificar a la conductora, es va poder comprovar que no havia obtingut mai el permís de conducció. Sotmesa a les proves d’alcoholèmia i drogues, va llançar resultat positiu en alcohol i s’està pendent de confirmació per laboratori de la prova de drogues.

Per això, es va procedir a investigar-la com a presumpta autora de dos delictes contra la seguretat viària, conducció temerària i mancar del permís de conducció, quedant a la disposició del Jutjat de Guàrdia dels de Gandia.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU