25.9 C
València
Dijous, 23 octubre, 2025

Circula en direcció contrària per l’AP-7 un ciclomotor sense carnet i èbria

Al voltant de les 00.40 hores del dia 21 de maig de 2022, diversos usuaris, mitjançant trucada telefònica, van alertar de la circulació d’un ciclomotor en sentit contrari per l’AP-7 (Autopista del Mediterrani) a l’altura del km. 578, que es desplaçava en direcció Alacant utilitzant els carrils en sentit València.

Per la Guàrdia Civil de València es va establir un dispositiu de servei per a localitzar el vehicle, al qual se li va donar l’alt en l’eixida de l’autopista de la localitat d’Oliva, fent cas omís als senyals preceptius, donant-se a la fugida per la carretera CV-683 en la qual finalment va ser interceptat.

Després d’identificar a la conductora, es va poder comprovar que no havia obtingut mai el permís de conducció. Sotmesa a les proves d’alcoholèmia i drogues, va llançar resultat positiu en alcohol i s’està pendent de confirmació per laboratori de la prova de drogues.

Per això, es va procedir a investigar-la com a presumpta autora de dos delictes contra la seguretat viària, conducció temerària i mancar del permís de conducció, quedant a la disposició del Jutjat de Guàrdia dels de Gandia.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, entre les regions amb menor competitivitat fiscal segons el IACF 2025

L'Índex Autonòmic de Competitivitat Fiscal situa a la Comunitat Valenciana en la part baixa del rànquing, només per davant de Catalunya, Astúries i Aragó. Madrid lidera, seguida de les diputacions basques, mentres Catalunya torna a tancar la llista

Un piano cobert de fang per la DANA torna a sonar a Paiporta

El projecte 304558, creat pel músic Néstor Calderer i l'artista sonor Edu Comelles, portarà de nou a escena l'instrument danyat per la DANA. La cita tindrà lloc el dilluns 27 d'octubre dins de l'acte 'Memòria de la DANA'.

Càmeres i fang, el pòdcast que analitza el paper dels reporters gràfics en la dana

La Va unir de Periodistes Valencians estrena Cambres i fang, una sèrie de cinc episodis que examina com es va cobrir la dana i l'impacte en els fotoperiodistes.

Save the Children alerta de 340.000 menors valencians en pobresa o risc d’exclusió

Quasi 4 de cada 10 menors de la Comunitat Valenciana estan en pobresa o risc d'exclusió, uns 340.000. Save the Children ha demanat cuidar l'aplicació de la Renda d'Inclusió.

Dotze comunitats, onze del PP, exigixen al Govern que cesse les seues polítiques contra el turisme

Dotze comunitats, la majoria governades pel PP, i Melilla han subscrit la Declaració de Sevilla per a reclamar al Govern que abandone mesures que, al seu juí, danyen al turisme. El bloc, que concentra bona part de la demanda nacional i internacional, demana respecte a les competències autonòmiques i canvis en VUT i transport.

Els col·legis valencians impartiran formació en emergències i autoprotecció

Des d'este curs, els centres no universitaris de la Comunitat Valenciana inclouran formació de prevenció i autoprotecció davant emergències. La Generalitat presenta 'Dona el PAS' i fixa un mínim de dos hores en Infantil i Primària i quatre en la resta.

La compravenda de vivendes cau un 6,7% a l’agost en la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes va descendir un 6,7% a l'agost en la Comunitat Valenciana, en un context nacional de caiguda del 3,4%. La frenada curta 13 mesos de pujades.

La Comunitat Valenciana, tercera en pernoctacions de residents al setembre amb el 12,4%

La Comunitat Valenciana es va situar com a tercer destí dels viatgers residents a Espanya al setembre, amb el 12,4% de les nits d'hotel. El mes va tancar amb més ocupació i amb preus hotelers a l'alça en el conjunt del país, segons l'INE.