13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Circula en direcció contrària per l’AP-7 un ciclomotor sense carnet i èbria

Al voltant de les 00.40 hores del dia 21 de maig de 2022, diversos usuaris, mitjançant trucada telefònica, van alertar de la circulació d’un ciclomotor en sentit contrari per l’AP-7 (Autopista del Mediterrani) a l’altura del km. 578, que es desplaçava en direcció Alacant utilitzant els carrils en sentit València.

Per la Guàrdia Civil de València es va establir un dispositiu de servei per a localitzar el vehicle, al qual se li va donar l’alt en l’eixida de l’autopista de la localitat d’Oliva, fent cas omís als senyals preceptius, donant-se a la fugida per la carretera CV-683 en la qual finalment va ser interceptat.

Després d’identificar a la conductora, es va poder comprovar que no havia obtingut mai el permís de conducció. Sotmesa a les proves d’alcoholèmia i drogues, va llançar resultat positiu en alcohol i s’està pendent de confirmació per laboratori de la prova de drogues.

Per això, es va procedir a investigar-la com a presumpta autora de dos delictes contra la seguretat viària, conducció temerària i mancar del permís de conducció, quedant a la disposició del Jutjat de Guàrdia dels de Gandia.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.