Circula en direcció contrària per l’AP-7 un ciclomotor sense carnet i èbria

Al voltant de les 00.40 hores del dia 21 de maig de 2022, diversos usuaris, mitjançant trucada telefònica, van alertar de la circulació d’un ciclomotor en sentit contrari per l’AP-7 (Autopista del Mediterrani) a l’altura del km. 578, que es desplaçava en direcció Alacant utilitzant els carrils en sentit València.

Per la Guàrdia Civil de València es va establir un dispositiu de servei per a localitzar el vehicle, al qual se li va donar l’alt en l’eixida de l’autopista de la localitat d’Oliva, fent cas omís als senyals preceptius, donant-se a la fugida per la carretera CV-683 en la qual finalment va ser interceptat.

Després d’identificar a la conductora, es va poder comprovar que no havia obtingut mai el permís de conducció. Sotmesa a les proves d’alcoholèmia i drogues, va llançar resultat positiu en alcohol i s’està pendent de confirmació per laboratori de la prova de drogues.

Per això, es va procedir a investigar-la com a presumpta autora de dos delictes contra la seguretat viària, conducció temerària i mancar del permís de conducció, quedant a la disposició del Jutjat de Guàrdia dels de Gandia.

Últimes notícies

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.

El Consell manté congelats els preus universitaris i amplia les ajudes de 500 euros per material escolar per la dana

El Consell ha aprovat mantindre congelats un any més els preus públics universitaris a la Comunitat Valenciana i ha ampliat les ajudes extraordinàries de 500 euros per a material escolar a nous col·lectius d’estudiants afectats per la dana, amb un pressupost màxim de 20 milions d’euros per a 2026.

56,4 milions per a recuperar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana

El Consell ha autoritzat una inversió de 56,4 milions en 48 mesos per a renaturalitzar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana. Els treballs arribaran a 52 municipis valencians i se centraran en previndre danys futurs i millorar la biodiversitat.

Alicant activa un ampli dispositiu de seguretat pel pròxim eclipsi solar

L’Ajuntament d’Alacant ha organitzat un operatiu especial de seguretat als principals punts d’observació de la ciutat per l’eclipsi solar del 12 d’agost, que arribarà a tapar el 99,14 % del sol. El dispositiu es reforçarà en castells i miradors, i inclou recomanacions per a una observació segura.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats, de 21 a 44 anys, estan investigats per pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública i altres càrrecs.
FILMOTECA D'ESTIU