Circula en direcció contrària per l’AP-7 un ciclomotor sense carnet i èbria

Al voltant de les 00.40 hores del dia 21 de maig de 2022, diversos usuaris, mitjançant trucada telefònica, van alertar de la circulació d’un ciclomotor en sentit contrari per l’AP-7 (Autopista del Mediterrani) a l’altura del km. 578, que es desplaçava en direcció Alacant utilitzant els carrils en sentit València.

Per la Guàrdia Civil de València es va establir un dispositiu de servei per a localitzar el vehicle, al qual se li va donar l’alt en l’eixida de l’autopista de la localitat d’Oliva, fent cas omís als senyals preceptius, donant-se a la fugida per la carretera CV-683 en la qual finalment va ser interceptat.

Després d’identificar a la conductora, es va poder comprovar que no havia obtingut mai el permís de conducció. Sotmesa a les proves d’alcoholèmia i drogues, va llançar resultat positiu en alcohol i s’està pendent de confirmació per laboratori de la prova de drogues.

Per això, es va procedir a investigar-la com a presumpta autora de dos delictes contra la seguretat viària, conducció temerària i mancar del permís de conducció, quedant a la disposició del Jutjat de Guàrdia dels de Gandia.

Últimes notícies

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.