L’arriscat reportatge d’una reportera d’Antena 3 durant la tempesta en Sueca

 

El temps en València va deixar ahir precipitacions molt abundants i va causar molts problemes en les comarques de la Ribera, l’Horta i la ciutat de València. Precisament, va ser la Ribera una de les zones més castigades per una tempesta que va inundar un gran número de localitats i va destrossar numerosos camps de cultiu.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, Almudena Talón, una reportera valenciana d’Antena 3 Noticias es trobava en la localitat de Sueca informant de la gota freda en el territori valencià quan va sofrir un fet inesperat. 

 

Al cap de pocs segons de començar el directe amb el periodista Roberto Brasero, la xica i el seu càmera es van vore sorpresos per un dels forts rellamps que este dijous va deixar la tempesta. La reportera va demostrar la seua experiència en televisió i va seguir parlant sense immutar-se massa pel raig.

 

Últimes notícies

Detingut a Alacant per un any d’assetjament a la seua exparella amb pintades sexuals en el cotxe

La Policia Nacional ha detingut a Cocentaina a un home de 47 anys acusat d'un any d'assetjament a la seua exparella mitjançant pintades sexuals en el seu cotxe i notes vexatòries en el seu entorn personal i laboral, que van obligar la víctima a rebre atenció psicològica.

Detingut un home per 14 robatoris en vivendes de Peníscola a les quals accedia per la terrassa

La Guàrdia Civil deté a un home de 43 anys acusat de 14 robatoris amb força en vivendes de Peníscola, on presumptament entrava fracturant la porta de la terrassa.

Detinguts dos hòmens i un menor a Almassora per portar droga oculta en un cotxe

La Guàrdia Civil arresta a Almassora a dos adults i un menor després de localitzar haixix, marihuana i diners en efectiu ocults en el cotxe en el qual circulaven.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació valenciana i la relació amb el Govern

Juanfran Pérez Llorca afrontarà una nova sessió de control en Les Corts centrada en la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i en la col·laboració del Govern central.

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.