Una mare dispara als seus fills de 9 i 13 anys al cap mentre dormien

Una mare de 38 anys ha sigut detinguda en Philadelphia, els Estats Units, després de disparar als seus dos fills, de 9 i 13 anys, al cap mentre dormien. Després del succés, la dona va fugir del domicili familiar, però ja ha sigut arrestada per la policia.

Els menors van ser trobats amb vida, encara que en estat molt greu, amb ferides de bala al cap. Ara es troben a l’hospital, on se’ls manté amb vida mitjançant respiració assistida per a tractar de conservar els seus òrgans i que aquests puguen ser donats, ja que hi ha poques esperances que cap dels dos es puga recuperar. Un d’ells, fins i tot, va ser sotmés a una intervenció quirúrgica d’emergència, però els metges no pronostiquen resultats favorables.

La dona puc haver estat sota els efectes d’alguna droga

Després de disparar contra els xicotets, la mare va fugir del domicili familiar en una xicoteta furgoneta blanca, però abans de tractar d’escapar, va apuntar a un dels seus veïns al cap sense arribar a disparar-li. Segons recull DailyMail, alguns veïns que es trobaven prop del lloc on va ser arrestada, una església local, la dona podria en aquell moment estar sota els efectes d’alguna droga quan va prémer el gallet.

Dies abans, va protagonitzar una discussió amb la seua encunyada, germana del seu exmarit i pare dels fills, perquè hauria tractat de desallotjar l’habitatge familiar per l’impagament d’algunes quotes del lloguer després del divorci.

Després de l’altercat, l’acusada hauria amenaçat amb una pistola al fill del seu encunyada, de 22 anys, sense arribar a disparar-li.

Ara, la mare s’enfronta a tres càrrecs d’intent d’homicidi a l’espera de saber si finalment els seus fills podran recuperar-se de les ferides de bala que ella mateixa els va provocar.

Per part seua, la Policia també ha confirmat que hi havia pistes que la dona hauria intentat suïcidar-se, sense donar més detalls del cas.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.