7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Una mare dispara als seus fills de 9 i 13 anys al cap mentre dormien

Una mare de 38 anys ha sigut detinguda en Philadelphia, els Estats Units, després de disparar als seus dos fills, de 9 i 13 anys, al cap mentre dormien. Després del succés, la dona va fugir del domicili familiar, però ja ha sigut arrestada per la policia.

Els menors van ser trobats amb vida, encara que en estat molt greu, amb ferides de bala al cap. Ara es troben a l’hospital, on se’ls manté amb vida mitjançant respiració assistida per a tractar de conservar els seus òrgans i que aquests puguen ser donats, ja que hi ha poques esperances que cap dels dos es puga recuperar. Un d’ells, fins i tot, va ser sotmés a una intervenció quirúrgica d’emergència, però els metges no pronostiquen resultats favorables.

La dona puc haver estat sota els efectes d’alguna droga

Després de disparar contra els xicotets, la mare va fugir del domicili familiar en una xicoteta furgoneta blanca, però abans de tractar d’escapar, va apuntar a un dels seus veïns al cap sense arribar a disparar-li. Segons recull DailyMail, alguns veïns que es trobaven prop del lloc on va ser arrestada, una església local, la dona podria en aquell moment estar sota els efectes d’alguna droga quan va prémer el gallet.

Dies abans, va protagonitzar una discussió amb la seua encunyada, germana del seu exmarit i pare dels fills, perquè hauria tractat de desallotjar l’habitatge familiar per l’impagament d’algunes quotes del lloguer després del divorci.

Després de l’altercat, l’acusada hauria amenaçat amb una pistola al fill del seu encunyada, de 22 anys, sense arribar a disparar-li.

Ara, la mare s’enfronta a tres càrrecs d’intent d’homicidi a l’espera de saber si finalment els seus fills podran recuperar-se de les ferides de bala que ella mateixa els va provocar.

Per part seua, la Policia també ha confirmat que hi havia pistes que la dona hauria intentat suïcidar-se, sense donar més detalls del cas.

Últimes notícies

26 afectats del Costa Concordia demanen més indemnització per seqüeles agreujades

Un grup de 26 afectats pel naufragi del Costa Concordia reclama que se'ls abone la diferència per l'agreujament de les seues seqüeles psicològiques. Després de dotze anys, informes pericials apunten a un trastorn per estrés posttraumàtic crònic i demanen que es reconega com a seqüela consolidada i permanent.

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.