Una mare dispara als seus fills de 9 i 13 anys al cap mentre dormien

Una mare de 38 anys ha sigut detinguda en Philadelphia, els Estats Units, després de disparar als seus dos fills, de 9 i 13 anys, al cap mentre dormien. Després del succés, la dona va fugir del domicili familiar, però ja ha sigut arrestada per la policia.

Els menors van ser trobats amb vida, encara que en estat molt greu, amb ferides de bala al cap. Ara es troben a l’hospital, on se’ls manté amb vida mitjançant respiració assistida per a tractar de conservar els seus òrgans i que aquests puguen ser donats, ja que hi ha poques esperances que cap dels dos es puga recuperar. Un d’ells, fins i tot, va ser sotmés a una intervenció quirúrgica d’emergència, però els metges no pronostiquen resultats favorables.

La dona puc haver estat sota els efectes d’alguna droga

Després de disparar contra els xicotets, la mare va fugir del domicili familiar en una xicoteta furgoneta blanca, però abans de tractar d’escapar, va apuntar a un dels seus veïns al cap sense arribar a disparar-li. Segons recull DailyMail, alguns veïns que es trobaven prop del lloc on va ser arrestada, una església local, la dona podria en aquell moment estar sota els efectes d’alguna droga quan va prémer el gallet.

Dies abans, va protagonitzar una discussió amb la seua encunyada, germana del seu exmarit i pare dels fills, perquè hauria tractat de desallotjar l’habitatge familiar per l’impagament d’algunes quotes del lloguer després del divorci.

Després de l’altercat, l’acusada hauria amenaçat amb una pistola al fill del seu encunyada, de 22 anys, sense arribar a disparar-li.

Ara, la mare s’enfronta a tres càrrecs d’intent d’homicidi a l’espera de saber si finalment els seus fills podran recuperar-se de les ferides de bala que ella mateixa els va provocar.

Per part seua, la Policia també ha confirmat que hi havia pistes que la dona hauria intentat suïcidar-se, sense donar més detalls del cas.

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.