Una mare dispara als seus fills de 9 i 13 anys al cap mentre dormien

Una mare de 38 anys ha sigut detinguda en Philadelphia, els Estats Units, després de disparar als seus dos fills, de 9 i 13 anys, al cap mentre dormien. Després del succés, la dona va fugir del domicili familiar, però ja ha sigut arrestada per la policia.

Els menors van ser trobats amb vida, encara que en estat molt greu, amb ferides de bala al cap. Ara es troben a l’hospital, on se’ls manté amb vida mitjançant respiració assistida per a tractar de conservar els seus òrgans i que aquests puguen ser donats, ja que hi ha poques esperances que cap dels dos es puga recuperar. Un d’ells, fins i tot, va ser sotmés a una intervenció quirúrgica d’emergència, però els metges no pronostiquen resultats favorables.

La dona puc haver estat sota els efectes d’alguna droga

Després de disparar contra els xicotets, la mare va fugir del domicili familiar en una xicoteta furgoneta blanca, però abans de tractar d’escapar, va apuntar a un dels seus veïns al cap sense arribar a disparar-li. Segons recull DailyMail, alguns veïns que es trobaven prop del lloc on va ser arrestada, una església local, la dona podria en aquell moment estar sota els efectes d’alguna droga quan va prémer el gallet.

Dies abans, va protagonitzar una discussió amb la seua encunyada, germana del seu exmarit i pare dels fills, perquè hauria tractat de desallotjar l’habitatge familiar per l’impagament d’algunes quotes del lloguer després del divorci.

Després de l’altercat, l’acusada hauria amenaçat amb una pistola al fill del seu encunyada, de 22 anys, sense arribar a disparar-li.

Ara, la mare s’enfronta a tres càrrecs d’intent d’homicidi a l’espera de saber si finalment els seus fills podran recuperar-se de les ferides de bala que ella mateixa els va provocar.

Per part seua, la Policia també ha confirmat que hi havia pistes que la dona hauria intentat suïcidar-se, sense donar més detalls del cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.