Una mare dispara als seus fills de 9 i 13 anys al cap mentre dormien

Una mare de 38 anys ha sigut detinguda en Philadelphia, els Estats Units, després de disparar als seus dos fills, de 9 i 13 anys, al cap mentre dormien. Després del succés, la dona va fugir del domicili familiar, però ja ha sigut arrestada per la policia.

Els menors van ser trobats amb vida, encara que en estat molt greu, amb ferides de bala al cap. Ara es troben a l’hospital, on se’ls manté amb vida mitjançant respiració assistida per a tractar de conservar els seus òrgans i que aquests puguen ser donats, ja que hi ha poques esperances que cap dels dos es puga recuperar. Un d’ells, fins i tot, va ser sotmés a una intervenció quirúrgica d’emergència, però els metges no pronostiquen resultats favorables.

La dona puc haver estat sota els efectes d’alguna droga

Després de disparar contra els xicotets, la mare va fugir del domicili familiar en una xicoteta furgoneta blanca, però abans de tractar d’escapar, va apuntar a un dels seus veïns al cap sense arribar a disparar-li. Segons recull DailyMail, alguns veïns que es trobaven prop del lloc on va ser arrestada, una església local, la dona podria en aquell moment estar sota els efectes d’alguna droga quan va prémer el gallet.

Dies abans, va protagonitzar una discussió amb la seua encunyada, germana del seu exmarit i pare dels fills, perquè hauria tractat de desallotjar l’habitatge familiar per l’impagament d’algunes quotes del lloguer després del divorci.

Després de l’altercat, l’acusada hauria amenaçat amb una pistola al fill del seu encunyada, de 22 anys, sense arribar a disparar-li.

Ara, la mare s’enfronta a tres càrrecs d’intent d’homicidi a l’espera de saber si finalment els seus fills podran recuperar-se de les ferides de bala que ella mateixa els va provocar.

Per part seua, la Policia també ha confirmat que hi havia pistes que la dona hauria intentat suïcidar-se, sense donar més detalls del cas.

Últimes notícies

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.