20 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Dissolen una festa d’aniversari amb 20 persones en un xalet en Xàbia

 

En este segon cap de setmana de mobilitat lliure per tot el territori valencià, les policies locals de Dénia i Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han posat unes 40 multes perquè alguns dels veïns i residents no han seguit les mesures sanitàries i han optat per la irresponsabilitat. 

 

Per este motiu, segons explica ‘Información’, els agents de la Policia Local de Xàbia van haver de dissoldre una festa d’aniversari que se celebrava en un xalet i en la que participaven 20 persones. Els agents també van sancionar a alguns jóvens, gran part d’ells menors, que participaven en sis botellons. A demés, van denunciar a tres persones per donar positiu en la prova d’alcoholèmia.

 

Les policies locals d’estos municipis han posat en total este cap de setmana unes 40 denúncies per incomplir la normativa sanitària contra el coronavirus. I encara que no són excessives, denoten que es comença a baixar la guàrdia pel que fa a la pandèmia, que és el pitjor que es pot fer. Els passejos marítims i les platges s’han observat plens de gent intentant disfrutar del bon temps.

Últimes notícies

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.

A disposició judicial el camioner que ha atropellat mortalment a una jove a València

El camioner detingut per atropellar a una jove de 20 anys a València ha passat a disposició judicial. Va donar positiu en cànnabis i cocaïna i la Policia Local investiga les causes del sinistre.

Els ajuntaments afectats per la DANA podran comprar sòl en zones inundables per a usos no residencials

Un nou reial decret llei obri la possibilitat d'adquirir parcel·les en risc d'inundació amb fons estatals i destinar-les a parcs, aparcaments o altres usos. La mesura amplia l'objecte subvencionable dins dels 1.745 milions ja consignats i permet actuar en el domini públic hidràulic amb la Confederació Hidrogràfica.

PP i Vox pacten el pressupost de València per a 2026 i Catalá el desvincula del relleu en la Generalitat

PP i Vox han aprovat el projecte de pressupostos de València per a 2026, xifrat en 1.250,9 milions. Catalá ho ha desvinculat de la negociació del relleu de Mazón.

Detingut a Requena per la mort a tirs d’un home a Xirivella al setembre

La Policia Nacional ha detingut a Requena al presumpte autor dels trets que van posar fi a la vida d'un home de 35 anys a Xirivella el 4 de setembre. L'arrest culmina la busca oberta des d'eixe dia mentres s'investiguen les circumstàncies i el mòbil.