Dissolen una festa il·legal al costat del cementeri de Benimaclet i multen als 16 participants

Ejemplo de shortcode con estilo
Estaven en una casa abandonada al costat del cementeri | Google Maps   Agents de la Policia Nacional han desallotjat este dissabte una festa il·legal celebrada en una casa abandonada al costat del cementeri del barri de Benimaclet en València i han estés acta de sanció als 16 participants, d’entre 20 i 30 anys d’edat, per incomplir […]
Cementeri de Benimaclet

Estaven en una casa abandonada al costat del cementeri | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han desallotjat este dissabte una festa il·legal celebrada en una casa abandonada al costat del cementeri del barri de Benimaclet en València i han estés acta de sanció als 16 participants, d’entre 20 i 30 anys d’edat, per incomplir la normativa covid.

 

Els agents van rebre un avís cap a les 19.20 hores d’este dissabte que alertava de la celebració d’una possible festa il·legal en una casa abandonada al costat del cementeri, segons han informat  fonts policials.

 

Fins al lloc han acudit quatre patrulles, que han trobat alguns cotxes aparcats fora de la casa. Quan van accedir a l’interior, des d’on provenia un fort soroll de música, han observat a multitud de jóvens consumint alcohol, fumant i tots ells sense mascareta i en grups de més de sis persones.

 

Un detingut

En el moment en què s’han adonat de la presència policial, un dels jóvens ha botat un mur per a intentar escapar, però els agents han conseguit atrapar-lo. Davant el cas omís a les indicacions dels agents i després de negar-se a posar-se la mascareta i començar a cridar, ha sigut reduït. En el forcejament, li ha donat una patada a una agent.

 

En intentar reduir al xic de 32 anys, els agents han observat que feia un moviment estrany i han descobert que amagava una navalla, sense arribar a usar-la. Per este motiu, ha sigut detingut per atemptat a agent de l’autoritat.

 

La Policia Nacional ha estés acta de denúncia a tots els identificats per infracció del decret llei 11/2020 de 24 de juliol de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública.

Últimes notícies

Dimecres amb oratge estable i lleuger descens tèrmic a la Comunitat

El dimecres arribarà amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, lleugers canvis de temperatura i vent fluix a moderat. Dijous augmentaran els núvols i s’espera un xicotet descens tèrmic, amb variacions en el vent i condicions marítimes moderades.

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.