Dissolen una festa il·legal al costat del cementeri de Benimaclet i multen als 16 participants

Ejemplo de shortcode con estilo
Estaven en una casa abandonada al costat del cementeri | Google Maps   Agents de la Policia Nacional han desallotjat este dissabte una festa il·legal celebrada en una casa abandonada al costat del cementeri del barri de Benimaclet en València i han estés acta de sanció als 16 participants, d’entre 20 i 30 anys d’edat, per incomplir […]
Cementeri de Benimaclet

Estaven en una casa abandonada al costat del cementeri | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han desallotjat este dissabte una festa il·legal celebrada en una casa abandonada al costat del cementeri del barri de Benimaclet en València i han estés acta de sanció als 16 participants, d’entre 20 i 30 anys d’edat, per incomplir la normativa covid.

 

Els agents van rebre un avís cap a les 19.20 hores d’este dissabte que alertava de la celebració d’una possible festa il·legal en una casa abandonada al costat del cementeri, segons han informat  fonts policials.

 

Fins al lloc han acudit quatre patrulles, que han trobat alguns cotxes aparcats fora de la casa. Quan van accedir a l’interior, des d’on provenia un fort soroll de música, han observat a multitud de jóvens consumint alcohol, fumant i tots ells sense mascareta i en grups de més de sis persones.

 

Un detingut

En el moment en què s’han adonat de la presència policial, un dels jóvens ha botat un mur per a intentar escapar, però els agents han conseguit atrapar-lo. Davant el cas omís a les indicacions dels agents i després de negar-se a posar-se la mascareta i començar a cridar, ha sigut reduït. En el forcejament, li ha donat una patada a una agent.

 

En intentar reduir al xic de 32 anys, els agents han observat que feia un moviment estrany i han descobert que amagava una navalla, sense arribar a usar-la. Per este motiu, ha sigut detingut per atemptat a agent de l’autoritat.

 

La Policia Nacional ha estés acta de denúncia a tots els identificats per infracció del decret llei 11/2020 de 24 de juliol de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública.

Últimes notícies

Mor atropellada una dona de 30 anys a l’avinguda Mestre Rodrigo de València

Una dona de 30 anys ha mort este dijous atropellada a l’avinguda Mestre Rodrigo de València després de baixar del seu vehicle estacionat.

Arxiven la denúncia de l’alcalde d’Elx per la difusió de l’adreça de casa seua

L’Agència Espanyola de Protecció de Dades ha arxivat la denúncia de l’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, per la suposada revelació de l’adreça de la seua vivenda en una roda de premsa del grup municipal socialista, decisió que ha encés de nou el conflicte polític a la ciutat.

El Levante busca trencar la seua pitjor ratxa recent en un camp maleït

El Levante visita este divendres Riazor per enfrontar-se a un Deportivo en forma de LaLiga EA Sports, ambdós equips sumits en dinàmiques sense victòries i amb urgències per reaccionar. Luís Castro alerta del potencial gallec i admet els problemes del seu equip fora de casa i les baixes per lesió.

Ford Almussafes aturarà la producció de vehicles fins a novembre per l’ERTO

La planta de vehicles de Ford Almussafes deixarà de produir del 19 d’octubre a l’11 de novembre i, de nou, des del 16 de desembre fins a final d’any per l’ERTO vigent fins al 31 de desembre.

El TSJCV tomba la querella contra Pérez Llorca per la invitació a la final del Mundial

El TSJCV ha decidit no admetre a tràmit la querella contra el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per la invitació per a assistir a la final del Mundial de Futbol de 2026 a Nova York, en considerar que el regal d’una entrada és una pràctica socialment admesa i que la denúncia es basa en meres especulacions.

Pérez Llorca defensa en Poblet el llegat comú de la Corona d’Aragó

El president Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat al Monestir de Poblet el llegat comú de la Corona d’Aragó i el paper de la Comunitat Valenciana en l’Espanya autonòmica actual.

El nou Patricova eleva més d’un 60 % el risc en les zones afectades per la dana

La revisió del Patricova que ha iniciat la Generalitat incorpora les conclusions de la dana i incrementa més d’un 60 % el risc en les zones inundables respecte a la cartografia anterior. L’estudi detalla especialment l’impacte en l’Alt i Baix Magre, els barrancs de l’Horta Sud i el Baix Túria.

Gulácsi torna als entrenaments del Villarreal després de l’assalt violent a sa casa

El porter hongarés Peter Gulácsi ha tornat als entrenaments del Villarreal després d’haver sigut baixa contra el Nàpols per un assalt violent al seu domicili de Puçol, mentres el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir ara si juga ell o manté en la porteria Luiz Júnior davant l’Elx.