Anuncios

Dissolen una festa il·legal al costat del cementeri de Benimaclet i multen als 16 participants

Cementeri de Benimaclet

Estaven en una casa abandonada al costat del cementeri | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han desallotjat este dissabte una festa il·legal celebrada en una casa abandonada al costat del cementeri del barri de Benimaclet en València i han estés acta de sanció als 16 participants, d’entre 20 i 30 anys d’edat, per incomplir la normativa covid.

 

Anuncios

Els agents van rebre un avís cap a les 19.20 hores d’este dissabte que alertava de la celebració d’una possible festa il·legal en una casa abandonada al costat del cementeri, segons han informat  fonts policials.

 

Fins al lloc han acudit quatre patrulles, que han trobat alguns cotxes aparcats fora de la casa. Quan van accedir a l’interior, des d’on provenia un fort soroll de música, han observat a multitud de jóvens consumint alcohol, fumant i tots ells sense mascareta i en grups de més de sis persones.

 

Un detingut

En el moment en què s’han adonat de la presència policial, un dels jóvens ha botat un mur per a intentar escapar, però els agents han conseguit atrapar-lo. Davant el cas omís a les indicacions dels agents i després de negar-se a posar-se la mascareta i començar a cridar, ha sigut reduït. En el forcejament, li ha donat una patada a una agent.

 

En intentar reduir al xic de 32 anys, els agents han observat que feia un moviment estrany i han descobert que amagava una navalla, sense arribar a usar-la. Per este motiu, ha sigut detingut per atemptat a agent de l’autoritat.

 

La Policia Nacional ha estés acta de denúncia a tots els identificats per infracció del decret llei 11/2020 de 24 de juliol de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.
Anuncios