Dissolen una festa il·legal al costat del cementeri de Benimaclet i multen als 16 participants

Cementeri de Benimaclet

Estaven en una casa abandonada al costat del cementeri | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han desallotjat este dissabte una festa il·legal celebrada en una casa abandonada al costat del cementeri del barri de Benimaclet en València i han estés acta de sanció als 16 participants, d’entre 20 i 30 anys d’edat, per incomplir la normativa covid.

 

Els agents van rebre un avís cap a les 19.20 hores d’este dissabte que alertava de la celebració d’una possible festa il·legal en una casa abandonada al costat del cementeri, segons han informat  fonts policials.

 

Fins al lloc han acudit quatre patrulles, que han trobat alguns cotxes aparcats fora de la casa. Quan van accedir a l’interior, des d’on provenia un fort soroll de música, han observat a multitud de jóvens consumint alcohol, fumant i tots ells sense mascareta i en grups de més de sis persones.

 

Un detingut

En el moment en què s’han adonat de la presència policial, un dels jóvens ha botat un mur per a intentar escapar, però els agents han conseguit atrapar-lo. Davant el cas omís a les indicacions dels agents i després de negar-se a posar-se la mascareta i començar a cridar, ha sigut reduït. En el forcejament, li ha donat una patada a una agent.

 

En intentar reduir al xic de 32 anys, els agents han observat que feia un moviment estrany i han descobert que amagava una navalla, sense arribar a usar-la. Per este motiu, ha sigut detingut per atemptat a agent de l’autoritat.

 

La Policia Nacional ha estés acta de denúncia a tots els identificats per infracció del decret llei 11/2020 de 24 de juliol de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.