Dissolen una festa il·legal al costat del cementeri de Benimaclet i multen als 16 participants

Ejemplo de shortcode con estilo
Estaven en una casa abandonada al costat del cementeri | Google Maps   Agents de la Policia Nacional han desallotjat este dissabte una festa il·legal celebrada en una casa abandonada al costat del cementeri del barri de Benimaclet en València i han estés acta de sanció als 16 participants, d’entre 20 i 30 anys d’edat, per incomplir […]
Cementeri de Benimaclet

Estaven en una casa abandonada al costat del cementeri | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han desallotjat este dissabte una festa il·legal celebrada en una casa abandonada al costat del cementeri del barri de Benimaclet en València i han estés acta de sanció als 16 participants, d’entre 20 i 30 anys d’edat, per incomplir la normativa covid.

 

Els agents van rebre un avís cap a les 19.20 hores d’este dissabte que alertava de la celebració d’una possible festa il·legal en una casa abandonada al costat del cementeri, segons han informat  fonts policials.

 

Fins al lloc han acudit quatre patrulles, que han trobat alguns cotxes aparcats fora de la casa. Quan van accedir a l’interior, des d’on provenia un fort soroll de música, han observat a multitud de jóvens consumint alcohol, fumant i tots ells sense mascareta i en grups de més de sis persones.

 

Un detingut

En el moment en què s’han adonat de la presència policial, un dels jóvens ha botat un mur per a intentar escapar, però els agents han conseguit atrapar-lo. Davant el cas omís a les indicacions dels agents i després de negar-se a posar-se la mascareta i començar a cridar, ha sigut reduït. En el forcejament, li ha donat una patada a una agent.

 

En intentar reduir al xic de 32 anys, els agents han observat que feia un moviment estrany i han descobert que amagava una navalla, sense arribar a usar-la. Per este motiu, ha sigut detingut per atemptat a agent de l’autoritat.

 

La Policia Nacional ha estés acta de denúncia a tots els identificats per infracció del decret llei 11/2020 de 24 de juliol de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública.

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.