16.8 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Diversos ferits en un tiroteig en el barri pacense de Cerro de Reyes, Badajoz

Un home i una dona han resultat ferits per arma de foc en la barriada de Cerro de Reyes, a Badajoz, Extremadura. Al voltant de les 22.00 hores del passat diumenge 17 de desembre s'ha produït un tiroteig en este barri pacense que ha deixat ferides a diverses persones, les quals han hagut de ser traslladades amb urgència a un centre hospitalari.

  

  

Segons el mitjà local '7 Días', es van produir diversos trets amb una escopeta de cartutxos a causa d'una discussió entre dues famílies de la zona. Els veïns de la zona van ser els que van alertar a la policia sobre el succeït. Cal destacar que alguns dels tirs van arribar a impactar en algunes façanes d'edificis de l'al voltant de la plaça José Martí i el carrer Ángel Ganivet, on es va produir la renyina familiar.

 

 

 

 

 

 

Fins al lloc dels fets van acudir ràpidament diversos vehicles de la Policia Nacional, una ambulància del 112, a més de diversos agents de la Policia Judicial. Cap a les 23.25 hores van procedir a acordonar la zona per a procedir en les labors de recerca del tiroteig que es va produir ahir a la nit en el barri de Cerro de Reyes.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.