Diversos ferits en un tiroteig en el barri pacense de Cerro de Reyes, Badajoz

Un home i una dona han resultat ferits per arma de foc en la barriada de Cerro de Reyes, a Badajoz, Extremadura. Al voltant de les 22.00 hores del passat diumenge 17 de desembre s'ha produït un tiroteig en este barri pacense que ha deixat ferides a diverses persones, les quals han hagut de ser traslladades amb urgència a un centre hospitalari.

  

  

Segons el mitjà local '7 Días', es van produir diversos trets amb una escopeta de cartutxos a causa d'una discussió entre dues famílies de la zona. Els veïns de la zona van ser els que van alertar a la policia sobre el succeït. Cal destacar que alguns dels tirs van arribar a impactar en algunes façanes d'edificis de l'al voltant de la plaça José Martí i el carrer Ángel Ganivet, on es va produir la renyina familiar.

 

 

 

 

 

 

Fins al lloc dels fets van acudir ràpidament diversos vehicles de la Policia Nacional, una ambulància del 112, a més de diversos agents de la Policia Judicial. Cap a les 23.25 hores van procedir a acordonar la zona per a procedir en les labors de recerca del tiroteig que es va produir ahir a la nit en el barri de Cerro de Reyes.

 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.