Diversos ferits en un tiroteig en el barri pacense de Cerro de Reyes, Badajoz

Un home i una dona han resultat ferits per arma de foc en la barriada de Cerro de Reyes, a Badajoz, Extremadura. Al voltant de les 22.00 hores del passat diumenge 17 de desembre s'ha produït un tiroteig en este barri pacense que ha deixat ferides a diverses persones, les quals han hagut de ser traslladades amb urgència a un centre hospitalari.

  

  

Segons el mitjà local '7 Días', es van produir diversos trets amb una escopeta de cartutxos a causa d'una discussió entre dues famílies de la zona. Els veïns de la zona van ser els que van alertar a la policia sobre el succeït. Cal destacar que alguns dels tirs van arribar a impactar en algunes façanes d'edificis de l'al voltant de la plaça José Martí i el carrer Ángel Ganivet, on es va produir la renyina familiar.

 

 

 

 

 

 

Fins al lloc dels fets van acudir ràpidament diversos vehicles de la Policia Nacional, una ambulància del 112, a més de diversos agents de la Policia Judicial. Cap a les 23.25 hores van procedir a acordonar la zona per a procedir en les labors de recerca del tiroteig que es va produir ahir a la nit en el barri de Cerro de Reyes.

 

Últimes notícies

La segona quinzena de juny arranca amb calor i alguns ruixats de vesprada a la Comunitat

La segona quinzena de juny ha començat en la Comunitat Valenciana amb temps estable, molta calor i algun ruixat amb tronada a la vesprada, especialment en zones d’interior, segons Aemet.

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.