Diversos ferits en un tiroteig en el barri pacense de Cerro de Reyes, Badajoz

Un home i una dona han resultat ferits per arma de foc en la barriada de Cerro de Reyes, a Badajoz, Extremadura. Al voltant de les 22.00 hores del passat diumenge 17 de desembre s'ha produït un tiroteig en este barri pacense que ha deixat ferides a diverses persones, les quals han hagut de ser traslladades amb urgència a un centre hospitalari.

  

  

Segons el mitjà local '7 Días', es van produir diversos trets amb una escopeta de cartutxos a causa d'una discussió entre dues famílies de la zona. Els veïns de la zona van ser els que van alertar a la policia sobre el succeït. Cal destacar que alguns dels tirs van arribar a impactar en algunes façanes d'edificis de l'al voltant de la plaça José Martí i el carrer Ángel Ganivet, on es va produir la renyina familiar.

 

 

 

 

 

 

Fins al lloc dels fets van acudir ràpidament diversos vehicles de la Policia Nacional, una ambulància del 112, a més de diversos agents de la Policia Judicial. Cap a les 23.25 hores van procedir a acordonar la zona per a procedir en les labors de recerca del tiroteig que es va produir ahir a la nit en el barri de Cerro de Reyes.

 

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.