La dona que apunyalà al seu home mentres ell ho gravava en València, culpable d’homicidi

Flor María Ch.S., que va apunyalar en el cor a la seua parella, Milko Remberto, mentres ell gravava en el mòbil els seus últims minuts de vida, ha sigut considerada culpable d’homicidi pel jurat que ha jutjat els fets, produïts en 2017 en el domicili que compartien ella i la víctima en València.

 

«No saps com sóc de filla de p***. Et mataré», se sent dir a l’homicida en la gravació que la seua parella i víctima va registrar amb el seu telèfon mòbil i que el jurat va poder sentir durant la vista que l’Audiència de València ha celebrat esta setmana.

 

A partir d’eixa i d’altres evidències, el jurat ha considerat provat, per unanimitat, el relat del fiscal, qui demana una pena de dotze anys i mig de presó per a la dona. Tot i que el veredicte del jurat no emet cap pronunciament sobre la pena, perquè la seua funció es limita a considerar o no provats uns fets. Serà el jutge que ha dirigit la vista qui dictarà la sentència en la que es fixarà la pena.

 

El jurat aplica els agreujants de superioritat i parentiu

En la determinació de la condemna, pesarà el fet que el jurat no ha considerat provat que l’acusada tinguera afectada la seua capacitat de decisió per un consum elevat de substàncies estupefaents o d’alcohol, ni que actuara portada per una alteració insuperable del seu estat d’ànim. De la mateixa manera ho van considerar diferents mèdics forenses en la segona de les sessions del juí.

 

El magistrat va dirigir dos preguntes en este sentit al jurat, per a saber si havia d’aplicar algun dels atenuants reclamats per la defensa. El jurat, en línia amb els indicis, ha considerat que només pot tindre’s en compte un consum lleu d’alcohol per part de l’acusada, contra qui sí que aplica els agreujants de superioritat i parentiu amb la víctima.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.