17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La dona que apunyalà al seu home mentres ell ho gravava en València, culpable d’homicidi

Flor María Ch.S., que va apunyalar en el cor a la seua parella, Milko Remberto, mentres ell gravava en el mòbil els seus últims minuts de vida, ha sigut considerada culpable d’homicidi pel jurat que ha jutjat els fets, produïts en 2017 en el domicili que compartien ella i la víctima en València.

 

«No saps com sóc de filla de p***. Et mataré», se sent dir a l’homicida en la gravació que la seua parella i víctima va registrar amb el seu telèfon mòbil i que el jurat va poder sentir durant la vista que l’Audiència de València ha celebrat esta setmana.

 

A partir d’eixa i d’altres evidències, el jurat ha considerat provat, per unanimitat, el relat del fiscal, qui demana una pena de dotze anys i mig de presó per a la dona. Tot i que el veredicte del jurat no emet cap pronunciament sobre la pena, perquè la seua funció es limita a considerar o no provats uns fets. Serà el jutge que ha dirigit la vista qui dictarà la sentència en la que es fixarà la pena.

 

El jurat aplica els agreujants de superioritat i parentiu

En la determinació de la condemna, pesarà el fet que el jurat no ha considerat provat que l’acusada tinguera afectada la seua capacitat de decisió per un consum elevat de substàncies estupefaents o d’alcohol, ni que actuara portada per una alteració insuperable del seu estat d’ànim. De la mateixa manera ho van considerar diferents mèdics forenses en la segona de les sessions del juí.

 

El magistrat va dirigir dos preguntes en este sentit al jurat, per a saber si havia d’aplicar algun dels atenuants reclamats per la defensa. El jurat, en línia amb els indicis, ha considerat que només pot tindre’s en compte un consum lleu d’alcohol per part de l’acusada, contra qui sí que aplica els agreujants de superioritat i parentiu amb la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé acusa a la Generalitat d’alterar responsabilitats i sostraure crides del 112 en la DANA

Pilar Bernabé ha defés al Senat que va haver-hi informació suficient durant la DANA i ha acusat a la Generalitat de sostraure de manera irregular converses amb Aemet i el 112 per a alterar responsabilitats.

El PSPV, decebut amb Pérez Llorca, demana un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Pérez Llorca. Ha demanat un cordó sanitari enfront de Vox, a més d'exigir l'acta a Mazón i acceptar el finançament del Govern.

Familiars i veïns increpen al detingut pel crim del menor a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort del menor de 13 anys a Sueca quan ha arribat als jutjats sota escorta. El sospitós es va entregar el dissabte i va confessar el crim; l'autòpsia ha confirmat múltiples punyalades.

València acollirà durant tres anys el Spain Sail Gran Premi del SailGP

València serà seu del Spain Sail Gran Premi durant tres anys com a part del Rolex SailGP Championship. La primera cita serà el 5 i 6 de setembre i les entrades eixiran al febrer.

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.