La dona que apunyalà al seu home mentres ell ho gravava en València, culpable d’homicidi

Flor María Ch.S., que va apunyalar en el cor a la seua parella, Milko Remberto, mentres ell gravava en el mòbil els seus últims minuts de vida, ha sigut considerada culpable d’homicidi pel jurat que ha jutjat els fets, produïts en 2017 en el domicili que compartien ella i la víctima en València.

 

«No saps com sóc de filla de p***. Et mataré», se sent dir a l’homicida en la gravació que la seua parella i víctima va registrar amb el seu telèfon mòbil i que el jurat va poder sentir durant la vista que l’Audiència de València ha celebrat esta setmana.

 

A partir d’eixa i d’altres evidències, el jurat ha considerat provat, per unanimitat, el relat del fiscal, qui demana una pena de dotze anys i mig de presó per a la dona. Tot i que el veredicte del jurat no emet cap pronunciament sobre la pena, perquè la seua funció es limita a considerar o no provats uns fets. Serà el jutge que ha dirigit la vista qui dictarà la sentència en la que es fixarà la pena.

 

El jurat aplica els agreujants de superioritat i parentiu

En la determinació de la condemna, pesarà el fet que el jurat no ha considerat provat que l’acusada tinguera afectada la seua capacitat de decisió per un consum elevat de substàncies estupefaents o d’alcohol, ni que actuara portada per una alteració insuperable del seu estat d’ànim. De la mateixa manera ho van considerar diferents mèdics forenses en la segona de les sessions del juí.

 

El magistrat va dirigir dos preguntes en este sentit al jurat, per a saber si havia d’aplicar algun dels atenuants reclamats per la defensa. El jurat, en línia amb els indicis, ha considerat que només pot tindre’s en compte un consum lleu d’alcohol per part de l’acusada, contra qui sí que aplica els agreujants de superioritat i parentiu amb la víctima.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.