La dona que apunyalà al seu home mentres ell ho gravava en València, culpable d’homicidi

Flor María Ch.S., que va apunyalar en el cor a la seua parella, Milko Remberto, mentres ell gravava en el mòbil els seus últims minuts de vida, ha sigut considerada culpable d’homicidi pel jurat que ha jutjat els fets, produïts en 2017 en el domicili que compartien ella i la víctima en València.

 

«No saps com sóc de filla de p***. Et mataré», se sent dir a l’homicida en la gravació que la seua parella i víctima va registrar amb el seu telèfon mòbil i que el jurat va poder sentir durant la vista que l’Audiència de València ha celebrat esta setmana.

 

A partir d’eixa i d’altres evidències, el jurat ha considerat provat, per unanimitat, el relat del fiscal, qui demana una pena de dotze anys i mig de presó per a la dona. Tot i que el veredicte del jurat no emet cap pronunciament sobre la pena, perquè la seua funció es limita a considerar o no provats uns fets. Serà el jutge que ha dirigit la vista qui dictarà la sentència en la que es fixarà la pena.

 

El jurat aplica els agreujants de superioritat i parentiu

En la determinació de la condemna, pesarà el fet que el jurat no ha considerat provat que l’acusada tinguera afectada la seua capacitat de decisió per un consum elevat de substàncies estupefaents o d’alcohol, ni que actuara portada per una alteració insuperable del seu estat d’ànim. De la mateixa manera ho van considerar diferents mèdics forenses en la segona de les sessions del juí.

 

El magistrat va dirigir dos preguntes en este sentit al jurat, per a saber si havia d’aplicar algun dels atenuants reclamats per la defensa. El jurat, en línia amb els indicis, ha considerat que només pot tindre’s en compte un consum lleu d’alcohol per part de l’acusada, contra qui sí que aplica els agreujants de superioritat i parentiu amb la víctima.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.