Mata al seu home mentres ell ho grava en València «No saps com sóc de filla de p***»

ganivet de cuina | cedida

 

Una dona, de 31 anys, està sent jutjada en l’Audiència de València per haver matat, presumptament, a la seua parella sentimental. De fet, la víctima va posar el seu telèfon a graver en el moment de l’agressió, poc abans del succés, cosa que ha fet que hi haja proves de l’assassinat. I ara, se la jutja per un delicte d’homicidi, amb agreujant de parentiu i superioritat.

 

Flor María, l’acusada, ja havia sigut denunciada anteriorment per la seua parella per violència domèstica. En un moment donat, la dona es va començar a alterar i se sent dir a l’home: «No et vullc, només vullc que acceptes que no et vullc i que deixes que me’n vaja».

 

En eixe moment, se sent a l’acusada: «No saps com sóc de filla de p***. Et mataré». I, segons el fiscal, la presumpta homicida va agarrar un ganivet i li’l va clavar en el cor. Poc després, i com a conseqüència de les ferides, Milko Remberto moria en el replà de casa, segons ‘Levante-EMV’.

 

La fiscalia ha demanat ensenyar esta gravació al jurat, ja que l’acusada es negava a declarar. De fet, després de ferir a la seua exparella, en la gravació s’aprecia com intentava fugir i els crits de dolor d’ell a causa de la ferida. Però Flor María ha declarat una altra versió dels fets. Segons ella, quan ell va intentar llevar-li el ganivet, se’l va clavar a soles.

 

Ara mateixa, el fiscal demana per a ella un total de 12 anys i mig de presó per l’homicidi del seu exnóvio. L’acusada, de fet, ja està tancada en règim de presó preventiva des del moment de l’assassinat, la mitjanit del 23 d’octubre del 2017, en el C/ de Rubén Vela de València.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.