16 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Mata al seu home mentres ell ho grava en València «No saps com sóc de filla de p***»

ganivet de cuina | cedida

 

Una dona, de 31 anys, està sent jutjada en l’Audiència de València per haver matat, presumptament, a la seua parella sentimental. De fet, la víctima va posar el seu telèfon a graver en el moment de l’agressió, poc abans del succés, cosa que ha fet que hi haja proves de l’assassinat. I ara, se la jutja per un delicte d’homicidi, amb agreujant de parentiu i superioritat.

 

Flor María, l’acusada, ja havia sigut denunciada anteriorment per la seua parella per violència domèstica. En un moment donat, la dona es va començar a alterar i se sent dir a l’home: «No et vullc, només vullc que acceptes que no et vullc i que deixes que me’n vaja».

 

En eixe moment, se sent a l’acusada: «No saps com sóc de filla de p***. Et mataré». I, segons el fiscal, la presumpta homicida va agarrar un ganivet i li’l va clavar en el cor. Poc després, i com a conseqüència de les ferides, Milko Remberto moria en el replà de casa, segons ‘Levante-EMV’.

 

La fiscalia ha demanat ensenyar esta gravació al jurat, ja que l’acusada es negava a declarar. De fet, després de ferir a la seua exparella, en la gravació s’aprecia com intentava fugir i els crits de dolor d’ell a causa de la ferida. Però Flor María ha declarat una altra versió dels fets. Segons ella, quan ell va intentar llevar-li el ganivet, se’l va clavar a soles.

 

Ara mateixa, el fiscal demana per a ella un total de 12 anys i mig de presó per l’homicidi del seu exnóvio. L’acusada, de fet, ja està tancada en règim de presó preventiva des del moment de l’assassinat, la mitjanit del 23 d’octubre del 2017, en el C/ de Rubén Vela de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.