Anuncios

Mata al seu home mentres ell ho grava en València «No saps com sóc de filla de p***»

ganivet de cuina | cedida

 

Una dona, de 31 anys, està sent jutjada en l’Audiència de València per haver matat, presumptament, a la seua parella sentimental. De fet, la víctima va posar el seu telèfon a graver en el moment de l’agressió, poc abans del succés, cosa que ha fet que hi haja proves de l’assassinat. I ara, se la jutja per un delicte d’homicidi, amb agreujant de parentiu i superioritat.

 

Anuncios

Flor María, l’acusada, ja havia sigut denunciada anteriorment per la seua parella per violència domèstica. En un moment donat, la dona es va començar a alterar i se sent dir a l’home: «No et vullc, només vullc que acceptes que no et vullc i que deixes que me’n vaja».

 

En eixe moment, se sent a l’acusada: «No saps com sóc de filla de p***. Et mataré». I, segons el fiscal, la presumpta homicida va agarrar un ganivet i li’l va clavar en el cor. Poc després, i com a conseqüència de les ferides, Milko Remberto moria en el replà de casa, segons ‘Levante-EMV’.

 

La fiscalia ha demanat ensenyar esta gravació al jurat, ja que l’acusada es negava a declarar. De fet, després de ferir a la seua exparella, en la gravació s’aprecia com intentava fugir i els crits de dolor d’ell a causa de la ferida. Però Flor María ha declarat una altra versió dels fets. Segons ella, quan ell va intentar llevar-li el ganivet, se’l va clavar a soles.

 

Ara mateixa, el fiscal demana per a ella un total de 12 anys i mig de presó per l’homicidi del seu exnóvio. L’acusada, de fet, ja està tancada en règim de presó preventiva des del moment de l’assassinat, la mitjanit del 23 d’octubre del 2017, en el C/ de Rubén Vela de València.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios