Mata al seu home mentres ell ho grava en València «No saps com sóc de filla de p***»

ganivet de cuina | cedida

 

Una dona, de 31 anys, està sent jutjada en l’Audiència de València per haver matat, presumptament, a la seua parella sentimental. De fet, la víctima va posar el seu telèfon a graver en el moment de l’agressió, poc abans del succés, cosa que ha fet que hi haja proves de l’assassinat. I ara, se la jutja per un delicte d’homicidi, amb agreujant de parentiu i superioritat.

 

Flor María, l’acusada, ja havia sigut denunciada anteriorment per la seua parella per violència domèstica. En un moment donat, la dona es va començar a alterar i se sent dir a l’home: «No et vullc, només vullc que acceptes que no et vullc i que deixes que me’n vaja».

 

En eixe moment, se sent a l’acusada: «No saps com sóc de filla de p***. Et mataré». I, segons el fiscal, la presumpta homicida va agarrar un ganivet i li’l va clavar en el cor. Poc després, i com a conseqüència de les ferides, Milko Remberto moria en el replà de casa, segons ‘Levante-EMV’.

 

La fiscalia ha demanat ensenyar esta gravació al jurat, ja que l’acusada es negava a declarar. De fet, després de ferir a la seua exparella, en la gravació s’aprecia com intentava fugir i els crits de dolor d’ell a causa de la ferida. Però Flor María ha declarat una altra versió dels fets. Segons ella, quan ell va intentar llevar-li el ganivet, se’l va clavar a soles.

 

Ara mateixa, el fiscal demana per a ella un total de 12 anys i mig de presó per l’homicidi del seu exnóvio. L’acusada, de fet, ja està tancada en règim de presó preventiva des del moment de l’assassinat, la mitjanit del 23 d’octubre del 2017, en el C/ de Rubén Vela de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.