22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Una dona detinguda per apunyalar amb una navalla els testicles del seu nóvio en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’avinguda del Sud de Mislata, en l’Horta (València), a una xica de 21 anys com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de, pel que pareix, apunyalar en els testicles a la seua parella. S’ha intervingut una navalla de 7 centímetres de diàmetre.

 

Els fets han passat cap a les 02.10 hores de la matinada d’este dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Sud d’esta localitat a on, pel que pareix, hi havia un xic sagnant per què li havien tallat els testicles.

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a un indicatiu de Policia Local amb una xica i, a escassos metres, assegut en el terra i sagnant abundantment per la part dels testicles a un xic, qui els va demanar ajuda dient que s’estava dessagnant. Pocs minuts després va arribar al lloc cels fets un indicatiu sanitari.

 

El xic ha hagut de ser operat

Els agents van saber que moments abans la parella havia iniciat una discussió amb motiu de problemes de caràcter sexual, i en un moment determinat el xic li va tirar a ella un preservatiu a la cara, fet que va enfadar a la xica, qui va traure una navalla i el va apunyalar en els testicles.

 

Finalment, la xica va fer lliurament voluntàriament de la navalla als agents que, després d’una sèrie de comprovacions, la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de lesions. El xic va haver de ser traslladat pels servicis sanitaris a un hospital, a on va ser intervingut quirúrgicament a conseqüència de la gravetat de les lesions patides.

 

La detinguda, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

El Govern ha aprovat un decret llei que limita preus en emergències amb dos topalls i devolucions automàtiques. El Consell de Ministres activarà la seua aplicació.

RTVE i TelevisaUnivision confirmen plans més enllà de Benidorm Fest per a bastir ponts amb Amèrica

RTVE i TelevisaUnivision han confirmat que treballen en nous projectes conjunts per a acostar el festival al mercat americà. L'estratègia es recolza en premis amb Miami i Estocolm i en l'aliança amb Spotify.

Baldoví lliga Aragó a l’avanç de l’esquerra arrelada i obri la porta a aliances en la Comunitat

El síndic de Compromís ha vinculat el resultat a Aragó amb la força de les esquerres pegades al territori i ha obert a aliances si prioritzen problemes valencians.

Feijóo es mostra ‘raonablement satisfet’ amb el resultat a Aragó i advertix de la polarització

Feijóo ha valorat el 34% i la major distància amb el PSOE a Aragó i ha assenyalat que no sap si eixe patró és extrapolable. Ha alertat de la polarització.

El PP assenyala a Miguel Polo com a responsable polític de les morts del barranc de Poio

El PP ha acusat a Miguel Polo, president de la CHJ, de ser responsable polític de les morts del barranc de Poio. Polo ha defés que la CHJ va informar Emergències i ha qüestionat la gestió i interpretació dels avisos durant la DANA.

Una dona dona a llum a València amb assistència telefònica del CICU

Una embarassada de 37 setmanes ha donat a llum en el seu domicili de València guiada per una metge del CICU per telèfon. Mare i bebé estan en bon estat.

L’Ajuntament d’Alacant anuncia que exclourà a regidors, càrrecs i assessors dels processos de VPP

L'equip de govern ha comunicat que restringirà a regidors, càrrecs i personal de confiança concórrer a les VPP. La decisió arriba després de la crisi dels Naus.