13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Una dona detinguda per apunyalar amb una navalla els testicles del seu nóvio en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’avinguda del Sud de Mislata, en l’Horta (València), a una xica de 21 anys com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de, pel que pareix, apunyalar en els testicles a la seua parella. S’ha intervingut una navalla de 7 centímetres de diàmetre.

 

Els fets han passat cap a les 02.10 hores de la matinada d’este dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Sud d’esta localitat a on, pel que pareix, hi havia un xic sagnant per què li havien tallat els testicles.

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a un indicatiu de Policia Local amb una xica i, a escassos metres, assegut en el terra i sagnant abundantment per la part dels testicles a un xic, qui els va demanar ajuda dient que s’estava dessagnant. Pocs minuts després va arribar al lloc cels fets un indicatiu sanitari.

 

El xic ha hagut de ser operat

Els agents van saber que moments abans la parella havia iniciat una discussió amb motiu de problemes de caràcter sexual, i en un moment determinat el xic li va tirar a ella un preservatiu a la cara, fet que va enfadar a la xica, qui va traure una navalla i el va apunyalar en els testicles.

 

Finalment, la xica va fer lliurament voluntàriament de la navalla als agents que, després d’una sèrie de comprovacions, la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de lesions. El xic va haver de ser traslladat pels servicis sanitaris a un hospital, a on va ser intervingut quirúrgicament a conseqüència de la gravetat de les lesions patides.

 

La detinguda, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.

El 99,5% dels municipis de més de 5.000 habitants ja compta amb Pla Territorial d’Emergències homologat

La Comissió de Protecció Civil ha homologat 199 nous plans municipals. Amb això, quasi tots els municipis mitjans i grans disposen d'un marc operatiu comú davant emergències.

Un dispositiu de la UA ressuscita microordinadors clàssics en emular les seues disqueteres

La Universitat d'Alacant ha creat un dispositiu extern que retorna a la vida microordinadors clàssics en replicar amb fidelitat el funcionament de les disqueteres. Manté compatibilitat física, no exigix modificar el maquinari i reproduïx el so del capçal.

Mary Posa’t sosté que comença el procés de llibertat a Veneçuela

Mary Posa't ha afirmat que ha començat un procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit d'una transició difícil. La Generalitat ha recolzat al teixit associatiu veneçolà i ella ha celebrat el desmantellament de l'Helicoide i la detenció de Nicolás Maduro.