13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Una dona detinguda per apunyalar amb una navalla els testicles del seu nóvio en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’avinguda del Sud de Mislata, en l’Horta (València), a una xica de 21 anys com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de, pel que pareix, apunyalar en els testicles a la seua parella. S’ha intervingut una navalla de 7 centímetres de diàmetre.

 

Els fets han passat cap a les 02.10 hores de la matinada d’este dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Sud d’esta localitat a on, pel que pareix, hi havia un xic sagnant per què li havien tallat els testicles.

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a un indicatiu de Policia Local amb una xica i, a escassos metres, assegut en el terra i sagnant abundantment per la part dels testicles a un xic, qui els va demanar ajuda dient que s’estava dessagnant. Pocs minuts després va arribar al lloc cels fets un indicatiu sanitari.

 

El xic ha hagut de ser operat

Els agents van saber que moments abans la parella havia iniciat una discussió amb motiu de problemes de caràcter sexual, i en un moment determinat el xic li va tirar a ella un preservatiu a la cara, fet que va enfadar a la xica, qui va traure una navalla i el va apunyalar en els testicles.

 

Finalment, la xica va fer lliurament voluntàriament de la navalla als agents que, després d’una sèrie de comprovacions, la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de lesions. El xic va haver de ser traslladat pels servicis sanitaris a un hospital, a on va ser intervingut quirúrgicament a conseqüència de la gravetat de les lesions patides.

 

La detinguda, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.