13.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Una dona detinguda per apunyalar amb una navalla els testicles del seu nóvio en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’avinguda del Sud de Mislata, en l’Horta (València), a una xica de 21 anys com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de, pel que pareix, apunyalar en els testicles a la seua parella. S’ha intervingut una navalla de 7 centímetres de diàmetre.

 

Els fets han passat cap a les 02.10 hores de la matinada d’este dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Sud d’esta localitat a on, pel que pareix, hi havia un xic sagnant per què li havien tallat els testicles.

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a un indicatiu de Policia Local amb una xica i, a escassos metres, assegut en el terra i sagnant abundantment per la part dels testicles a un xic, qui els va demanar ajuda dient que s’estava dessagnant. Pocs minuts després va arribar al lloc cels fets un indicatiu sanitari.

 

El xic ha hagut de ser operat

Els agents van saber que moments abans la parella havia iniciat una discussió amb motiu de problemes de caràcter sexual, i en un moment determinat el xic li va tirar a ella un preservatiu a la cara, fet que va enfadar a la xica, qui va traure una navalla i el va apunyalar en els testicles.

 

Finalment, la xica va fer lliurament voluntàriament de la navalla als agents que, després d’una sèrie de comprovacions, la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de lesions. El xic va haver de ser traslladat pels servicis sanitaris a un hospital, a on va ser intervingut quirúrgicament a conseqüència de la gravetat de les lesions patides.

 

La detinguda, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.