Una dona detinguda per apunyalar amb una navalla els testicles del seu nóvio en Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’avinguda del Sud de Mislata, en l’Horta (València), a una xica de 21 anys com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de, pel que pareix, apunyalar en els testicles a la seua parella. S’ha intervingut una navalla de 7 centímetres de diàmetre.

 

Els fets han passat cap a les 02.10 hores de la matinada d’este dissabte quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Sud d’esta localitat a on, pel que pareix, hi havia un xic sagnant per què li havien tallat els testicles.

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a un indicatiu de Policia Local amb una xica i, a escassos metres, assegut en el terra i sagnant abundantment per la part dels testicles a un xic, qui els va demanar ajuda dient que s’estava dessagnant. Pocs minuts després va arribar al lloc cels fets un indicatiu sanitari.

 

El xic ha hagut de ser operat

Els agents van saber que moments abans la parella havia iniciat una discussió amb motiu de problemes de caràcter sexual, i en un moment determinat el xic li va tirar a ella un preservatiu a la cara, fet que va enfadar a la xica, qui va traure una navalla i el va apunyalar en els testicles.

 

Finalment, la xica va fer lliurament voluntàriament de la navalla als agents que, després d’una sèrie de comprovacions, la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de lesions. El xic va haver de ser traslladat pels servicis sanitaris a un hospital, a on va ser intervingut quirúrgicament a conseqüència de la gravetat de les lesions patides.

 

La detinguda, sense antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial, que ha decretat una ordre d’allunyament i no comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.