Una dona detinguda per maltractar a l’anciana que cuidava en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a l’anciana de 90 anys a la que cuidava en sa casa.

 

Els fets han passat esta nit de dijous, cap a les 22.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa de la capital del Túria, a on segons diferents testimonis una dona estava maltractant físicament a una anciana.

 

Una volta en el lloc, els policies van saber com uns veïns haurien observat des de la seua finestra com una dona presumptament tirava del monyo, pegava puntades a l’esquena i sacsava d’un costat a un altre a una dona d’avançada edat. A demés, els policies es van enterar que la sospitosa era la cuidadora de la víctima, una dona de 90 anys, malalta d’Alzheimer, i que treballava com a interna en la mateixa cassa de l’anciana des de feia set anys de dilluns a divendres.

 

El fill de la víctima no sabia res

Els policies de l’UFAM es van fer càrrec de les investigacions i es van entrevistar també amb el fill de l’anciana, que va acudir al lloc alertat pels veïns. Este desconeixia la situació que vivia sa mare, ja que la víctima no podia expressarse a causa de l’avançat estat de la seua malaltia. Segons es desprén de les investigacions, l’ara detinguda hauria proferit de manera constant insults, crits i vexacions a la víctima.

 

Els agents continuen les investigacions per a determinar si una volta la cuidadora hauria estat pel carrer a altes hores de la nit havent deixat sola a la malalta dormint en el llit. Per tot això, els agents van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.