Una dona detinguda per maltractar a l’anciana que cuidava en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a l’anciana de 90 anys a la que cuidava en sa casa.

 

Els fets han passat esta nit de dijous, cap a les 22.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa de la capital del Túria, a on segons diferents testimonis una dona estava maltractant físicament a una anciana.

 

Una volta en el lloc, els policies van saber com uns veïns haurien observat des de la seua finestra com una dona presumptament tirava del monyo, pegava puntades a l’esquena i sacsava d’un costat a un altre a una dona d’avançada edat. A demés, els policies es van enterar que la sospitosa era la cuidadora de la víctima, una dona de 90 anys, malalta d’Alzheimer, i que treballava com a interna en la mateixa cassa de l’anciana des de feia set anys de dilluns a divendres.

 

El fill de la víctima no sabia res

Els policies de l’UFAM es van fer càrrec de les investigacions i es van entrevistar també amb el fill de l’anciana, que va acudir al lloc alertat pels veïns. Este desconeixia la situació que vivia sa mare, ja que la víctima no podia expressarse a causa de l’avançat estat de la seua malaltia. Segons es desprén de les investigacions, l’ara detinguda hauria proferit de manera constant insults, crits i vexacions a la víctima.

 

Els agents continuen les investigacions per a determinar si una volta la cuidadora hauria estat pel carrer a altes hores de la nit havent deixat sola a la malalta dormint en el llit. Per tot això, els agents van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.