Una dona detinguda per maltractar a l’anciana que cuidava en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a l’anciana de 90 anys a la que cuidava en sa casa.

 

Els fets han passat esta nit de dijous, cap a les 22.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa de la capital del Túria, a on segons diferents testimonis una dona estava maltractant físicament a una anciana.

 

Una volta en el lloc, els policies van saber com uns veïns haurien observat des de la seua finestra com una dona presumptament tirava del monyo, pegava puntades a l’esquena i sacsava d’un costat a un altre a una dona d’avançada edat. A demés, els policies es van enterar que la sospitosa era la cuidadora de la víctima, una dona de 90 anys, malalta d’Alzheimer, i que treballava com a interna en la mateixa cassa de l’anciana des de feia set anys de dilluns a divendres.

 

El fill de la víctima no sabia res

Els policies de l’UFAM es van fer càrrec de les investigacions i es van entrevistar també amb el fill de l’anciana, que va acudir al lloc alertat pels veïns. Este desconeixia la situació que vivia sa mare, ja que la víctima no podia expressarse a causa de l’avançat estat de la seua malaltia. Segons es desprén de les investigacions, l’ara detinguda hauria proferit de manera constant insults, crits i vexacions a la víctima.

 

Els agents continuen les investigacions per a determinar si una volta la cuidadora hauria estat pel carrer a altes hores de la nit havent deixat sola a la malalta dormint en el llit. Per tot això, els agents van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.