Una dona detinguda per maltractar a l’anciana que cuidava en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agredir a l’anciana de 90 anys a la que cuidava en sa casa.

 

Els fets han passat esta nit de dijous, cap a les 22.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una casa de la capital del Túria, a on segons diferents testimonis una dona estava maltractant físicament a una anciana.

 

Una volta en el lloc, els policies van saber com uns veïns haurien observat des de la seua finestra com una dona presumptament tirava del monyo, pegava puntades a l’esquena i sacsava d’un costat a un altre a una dona d’avançada edat. A demés, els policies es van enterar que la sospitosa era la cuidadora de la víctima, una dona de 90 anys, malalta d’Alzheimer, i que treballava com a interna en la mateixa cassa de l’anciana des de feia set anys de dilluns a divendres.

 

El fill de la víctima no sabia res

Els policies de l’UFAM es van fer càrrec de les investigacions i es van entrevistar també amb el fill de l’anciana, que va acudir al lloc alertat pels veïns. Este desconeixia la situació que vivia sa mare, ja que la víctima no podia expressarse a causa de l’avançat estat de la seua malaltia. Segons es desprén de les investigacions, l’ara detinguda hauria proferit de manera constant insults, crits i vexacions a la víctima.

 

Els agents continuen les investigacions per a determinar si una volta la cuidadora hauria estat pel carrer a altes hores de la nit havent deixat sola a la malalta dormint en el llit. Per tot això, els agents van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.