Una dona dispara contra els seus fills de dos i sis anys per a que anaren al cel

 

Esther Callejas, una dona de 24 anys d’Arizona, els Estats Units, està acusada de matar a tirs a la seua filla, de 2 anys, i deixar en estat crític al seu fill, de 6. Segons consta en els informes, els va disparar perquè “volia que anaren al cel”.

El dilluns 27 de setembre al matí, Esther Callejas va disparar a la seua filla, de només 2 anys, que va morir més tard a l’hospital a conseqüència de les ferides, i al seu fill, de 6, li va deixar en estat crític.

Eren a la seua casa de Phoenix, a Arizona, els EUA, i va utilitzar una pistola que havia comprat fa alguns anys i que uns dies abans, després d’adquirir bales per a carregar-la, havia amagat en l’escriptori de l’habitació dels xiquets.

 

La dona va tractar de suïcidar-se després de disparar als seus fills

 

Segons el seu relat, abans de disparar als xiquets, es va pegar un tir a la mà per a comprovar que la pistola funcionava i després de l’atac va admetre l’ocorregut al seu marit, Emmanuel Isidro, i a la seua cunyada, els qui immediatament van telefonar a la Policia. Els agents es van personar en l’habitatge, on van trobar als xiquets amb ferides de bala.

La intenció de la dona, segons va revelar ella mateixa un dia després dels fets, era que els seus fills “anaren al cel”. Ella hauria intentat llevar-se la vida de la mateixa manera, però no va poder recarregar la pistola amb bales i es va prendre diverses pastilles que li havien receptat contra la depressió, segons azcentral.com.

Per tot això, Callejas va ingressar en una presó del comtat de Maricopa sota sospita de dos càrrecs d’homicidi, amb una fiança de 2 milions de dòlars. Està previst que comparega davant el tribunal el 5 d’octubre.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.