Una dona dispara contra els seus fills de dos i sis anys per a que anaren al cel

 

Esther Callejas, una dona de 24 anys d’Arizona, els Estats Units, està acusada de matar a tirs a la seua filla, de 2 anys, i deixar en estat crític al seu fill, de 6. Segons consta en els informes, els va disparar perquè “volia que anaren al cel”.

El dilluns 27 de setembre al matí, Esther Callejas va disparar a la seua filla, de només 2 anys, que va morir més tard a l’hospital a conseqüència de les ferides, i al seu fill, de 6, li va deixar en estat crític.

Eren a la seua casa de Phoenix, a Arizona, els EUA, i va utilitzar una pistola que havia comprat fa alguns anys i que uns dies abans, després d’adquirir bales per a carregar-la, havia amagat en l’escriptori de l’habitació dels xiquets.

 

La dona va tractar de suïcidar-se després de disparar als seus fills

 

Segons el seu relat, abans de disparar als xiquets, es va pegar un tir a la mà per a comprovar que la pistola funcionava i després de l’atac va admetre l’ocorregut al seu marit, Emmanuel Isidro, i a la seua cunyada, els qui immediatament van telefonar a la Policia. Els agents es van personar en l’habitatge, on van trobar als xiquets amb ferides de bala.

La intenció de la dona, segons va revelar ella mateixa un dia després dels fets, era que els seus fills “anaren al cel”. Ella hauria intentat llevar-se la vida de la mateixa manera, però no va poder recarregar la pistola amb bales i es va prendre diverses pastilles que li havien receptat contra la depressió, segons azcentral.com.

Per tot això, Callejas va ingressar en una presó del comtat de Maricopa sota sospita de dos càrrecs d’homicidi, amb una fiança de 2 milions de dòlars. Està previst que comparega davant el tribunal el 5 d’octubre.

 

Anuncios

Últimes notícies

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.