Una dona dispara contra els seus fills de dos i sis anys per a que anaren al cel

 

Esther Callejas, una dona de 24 anys d’Arizona, els Estats Units, està acusada de matar a tirs a la seua filla, de 2 anys, i deixar en estat crític al seu fill, de 6. Segons consta en els informes, els va disparar perquè “volia que anaren al cel”.

El dilluns 27 de setembre al matí, Esther Callejas va disparar a la seua filla, de només 2 anys, que va morir més tard a l’hospital a conseqüència de les ferides, i al seu fill, de 6, li va deixar en estat crític.

Eren a la seua casa de Phoenix, a Arizona, els EUA, i va utilitzar una pistola que havia comprat fa alguns anys i que uns dies abans, després d’adquirir bales per a carregar-la, havia amagat en l’escriptori de l’habitació dels xiquets.

 

La dona va tractar de suïcidar-se després de disparar als seus fills

 

Segons el seu relat, abans de disparar als xiquets, es va pegar un tir a la mà per a comprovar que la pistola funcionava i després de l’atac va admetre l’ocorregut al seu marit, Emmanuel Isidro, i a la seua cunyada, els qui immediatament van telefonar a la Policia. Els agents es van personar en l’habitatge, on van trobar als xiquets amb ferides de bala.

La intenció de la dona, segons va revelar ella mateixa un dia després dels fets, era que els seus fills “anaren al cel”. Ella hauria intentat llevar-se la vida de la mateixa manera, però no va poder recarregar la pistola amb bales i es va prendre diverses pastilles que li havien receptat contra la depressió, segons azcentral.com.

Per tot això, Callejas va ingressar en una presó del comtat de Maricopa sota sospita de dos càrrecs d’homicidi, amb una fiança de 2 milions de dòlars. Està previst que comparega davant el tribunal el 5 d’octubre.

 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.