Una dona dispara contra els seus fills de dos i sis anys per a que anaren al cel

 

Esther Callejas, una dona de 24 anys d’Arizona, els Estats Units, està acusada de matar a tirs a la seua filla, de 2 anys, i deixar en estat crític al seu fill, de 6. Segons consta en els informes, els va disparar perquè “volia que anaren al cel”.

El dilluns 27 de setembre al matí, Esther Callejas va disparar a la seua filla, de només 2 anys, que va morir més tard a l’hospital a conseqüència de les ferides, i al seu fill, de 6, li va deixar en estat crític.

Eren a la seua casa de Phoenix, a Arizona, els EUA, i va utilitzar una pistola que havia comprat fa alguns anys i que uns dies abans, després d’adquirir bales per a carregar-la, havia amagat en l’escriptori de l’habitació dels xiquets.

 

La dona va tractar de suïcidar-se després de disparar als seus fills

 

Segons el seu relat, abans de disparar als xiquets, es va pegar un tir a la mà per a comprovar que la pistola funcionava i després de l’atac va admetre l’ocorregut al seu marit, Emmanuel Isidro, i a la seua cunyada, els qui immediatament van telefonar a la Policia. Els agents es van personar en l’habitatge, on van trobar als xiquets amb ferides de bala.

La intenció de la dona, segons va revelar ella mateixa un dia després dels fets, era que els seus fills “anaren al cel”. Ella hauria intentat llevar-se la vida de la mateixa manera, però no va poder recarregar la pistola amb bales i es va prendre diverses pastilles que li havien receptat contra la depressió, segons azcentral.com.

Per tot això, Callejas va ingressar en una presó del comtat de Maricopa sota sospita de dos càrrecs d’homicidi, amb una fiança de 2 milions de dòlars. Està previst que comparega davant el tribunal el 5 d’octubre.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.