Una dona ferida en ser atropellada en València

 

Este diumenge, 3 de gener, s’ha produït un atropellament en el carrer de Salvador Perles de la ciutat de València, en el que una dona de 66 anys ha acabat ferida en ser envestida per un vehicle.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima, qui té un pronòstic reservat.

 

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital La Fe de la capital valenciana. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.