Una dona ferida en caure des de la terrassa d’un segon pis en Castelló de la Plana

 

Esta vesprada de diumenge, cap a les 16.55 hores, s’ha produït un accident quan una dona de 43 anys ha caigut des de la terrassa d’una segona planta en la ciutat de Castelló de la Plana. Segons pareix, la víctima ha patit un esvaïment i ha caigut.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima.

 

Una volta estabilitzada, la dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital General de Castelló de la Plana. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.