Una dona ferida en un incendi en la Vilavella

Efectius de bombers en l'extinció d'un incendi

El foc ha afectat a la instal·lació elèctrica | CPBC

Una dona, de 70 anys, ha resultat ferida este dimarts per inhalació de fum en un incendi en la Vilavella, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Efectius de bombers del parc de la Plana Baixa han acudit al lloc dels fets, a on el foc ha afectat a la instal·lació elèctrica i a la roba. Per la seua banda, el fum ha afectat a tota la casa. També s’han desplaçat fins al lloc dels fets dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i de Suport Vital Bàsic (SVB).

L’equip sanitaria del SAMU ha assistit a la dona per intoxicació de fum i l’ha traslladada a l’Hospital de la Plana de Vila-real en l’ambulància de Suport Vital Bàsic.

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.