Una dona furta en una joieria amagant-se unes arracades dins la vagina a Castelló

 

Una dona, veïna d’Orpesa, a la Plana Alta, ha sigut detinguda en la Porta del Sol de Castelló, per presumptament haver furtat unes arracades d’or, valorades en uns 600 euros. La dona, de 35 anys era de nacionalitat espanyola, i la seua mare, de 61, també ha sigut detinduda per còmplice i per distraure presumptament la dependenta de la tenda pequè no se n’adonara. Segons sembla, la dona va ocultar el seu botí per evitar ser pillada en la vagina, sorprenentment.

El furt es va produir el passat dimarts a la vesprada, en plena campanya nadalenca. La detinguda, sense antecedents, va entrar en l’establiment d’una coneguda firma de joieria. Va començar a mirar productes en companyia de sa mare, i va ser atesa per una dependenta de la firma. Poc temps després, la treballadora es va adonar que unes valuoses arracades que els havia mostrat, ja no estaven. En vista de la situació, la dependenta va cridar de seguida la Policia Local que de seguida en van mobilitzar fins al lloc. La dona va negar en tot moment haver furtat res, però la dependenta insistia en que sí l’havia agafat. 

Els agents van registrar la lladre i registrant també la seua roba i pertinences personals en una bossa de mà. La lladre sostenia que ella no havia fet res, però aleshores un agent va  suggerir la possibilitat que no es tractara d’un error i que realment tinguera encara la peça per dins de la roba interior. La detinguda va aprofitar el moment per a clavar-se les arracades per la vagina. Els agents aleshores la van detindre i traslladar fins a l’Hospital General de Castelló per tal que fora examinada per un ginecòleg del centre i determinar si la hipòtesi del policia era certa. Es van traslladar a l’hospital i després de la inspecció, es va confirmar que la lladre tenia les arracades en les seues parts íntimes.

La Policia Nacional va ser avisada per la Polici Local, i ara s’han fet càrrec de la investigació, que ahir mateix van detindre la mare de la lladre com a còmplice. Recordem que per a un delicte de furt no s’emplea violència ni intimidació. El delicte de furt està tipificat com a de caràcter lleu si el que furtem és inferior a 400 euros. En aquest cas, pot caure sobre la dona una pena de multa d’un a tres mesos. Si en canvi excedix eixa quantita, l’auto por enfrontar-se a una condemna de sis a 18 mesoos de presó.

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.