Una dona furta en una joieria amagant-se unes arracades dins la vagina a Castelló

 

Una dona, veïna d’Orpesa, a la Plana Alta, ha sigut detinguda en la Porta del Sol de Castelló, per presumptament haver furtat unes arracades d’or, valorades en uns 600 euros. La dona, de 35 anys era de nacionalitat espanyola, i la seua mare, de 61, també ha sigut detinduda per còmplice i per distraure presumptament la dependenta de la tenda pequè no se n’adonara. Segons sembla, la dona va ocultar el seu botí per evitar ser pillada en la vagina, sorprenentment.

El furt es va produir el passat dimarts a la vesprada, en plena campanya nadalenca. La detinguda, sense antecedents, va entrar en l’establiment d’una coneguda firma de joieria. Va començar a mirar productes en companyia de sa mare, i va ser atesa per una dependenta de la firma. Poc temps després, la treballadora es va adonar que unes valuoses arracades que els havia mostrat, ja no estaven. En vista de la situació, la dependenta va cridar de seguida la Policia Local que de seguida en van mobilitzar fins al lloc. La dona va negar en tot moment haver furtat res, però la dependenta insistia en que sí l’havia agafat. 

Els agents van registrar la lladre i registrant també la seua roba i pertinences personals en una bossa de mà. La lladre sostenia que ella no havia fet res, però aleshores un agent va  suggerir la possibilitat que no es tractara d’un error i que realment tinguera encara la peça per dins de la roba interior. La detinguda va aprofitar el moment per a clavar-se les arracades per la vagina. Els agents aleshores la van detindre i traslladar fins a l’Hospital General de Castelló per tal que fora examinada per un ginecòleg del centre i determinar si la hipòtesi del policia era certa. Es van traslladar a l’hospital i després de la inspecció, es va confirmar que la lladre tenia les arracades en les seues parts íntimes.

La Policia Nacional va ser avisada per la Polici Local, i ara s’han fet càrrec de la investigació, que ahir mateix van detindre la mare de la lladre com a còmplice. Recordem que per a un delicte de furt no s’emplea violència ni intimidació. El delicte de furt està tipificat com a de caràcter lleu si el que furtem és inferior a 400 euros. En aquest cas, pot caure sobre la dona una pena de multa d’un a tres mesos. Si en canvi excedix eixa quantita, l’auto por enfrontar-se a una condemna de sis a 18 mesoos de presó.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.