Una dona furta en una joieria amagant-se unes arracades dins la vagina a Castelló

 

Una dona, veïna d’Orpesa, a la Plana Alta, ha sigut detinguda en la Porta del Sol de Castelló, per presumptament haver furtat unes arracades d’or, valorades en uns 600 euros. La dona, de 35 anys era de nacionalitat espanyola, i la seua mare, de 61, també ha sigut detinduda per còmplice i per distraure presumptament la dependenta de la tenda pequè no se n’adonara. Segons sembla, la dona va ocultar el seu botí per evitar ser pillada en la vagina, sorprenentment.

El furt es va produir el passat dimarts a la vesprada, en plena campanya nadalenca. La detinguda, sense antecedents, va entrar en l’establiment d’una coneguda firma de joieria. Va començar a mirar productes en companyia de sa mare, i va ser atesa per una dependenta de la firma. Poc temps després, la treballadora es va adonar que unes valuoses arracades que els havia mostrat, ja no estaven. En vista de la situació, la dependenta va cridar de seguida la Policia Local que de seguida en van mobilitzar fins al lloc. La dona va negar en tot moment haver furtat res, però la dependenta insistia en que sí l’havia agafat. 

Els agents van registrar la lladre i registrant també la seua roba i pertinences personals en una bossa de mà. La lladre sostenia que ella no havia fet res, però aleshores un agent va  suggerir la possibilitat que no es tractara d’un error i que realment tinguera encara la peça per dins de la roba interior. La detinguda va aprofitar el moment per a clavar-se les arracades per la vagina. Els agents aleshores la van detindre i traslladar fins a l’Hospital General de Castelló per tal que fora examinada per un ginecòleg del centre i determinar si la hipòtesi del policia era certa. Es van traslladar a l’hospital i després de la inspecció, es va confirmar que la lladre tenia les arracades en les seues parts íntimes.

La Policia Nacional va ser avisada per la Polici Local, i ara s’han fet càrrec de la investigació, que ahir mateix van detindre la mare de la lladre com a còmplice. Recordem que per a un delicte de furt no s’emplea violència ni intimidació. El delicte de furt està tipificat com a de caràcter lleu si el que furtem és inferior a 400 euros. En aquest cas, pot caure sobre la dona una pena de multa d’un a tres mesos. Si en canvi excedix eixa quantita, l’auto por enfrontar-se a una condemna de sis a 18 mesoos de presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.