11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Una dona furta en una joieria amagant-se unes arracades dins la vagina a Castelló

 

Una dona, veïna d’Orpesa, a la Plana Alta, ha sigut detinguda en la Porta del Sol de Castelló, per presumptament haver furtat unes arracades d’or, valorades en uns 600 euros. La dona, de 35 anys era de nacionalitat espanyola, i la seua mare, de 61, també ha sigut detinduda per còmplice i per distraure presumptament la dependenta de la tenda pequè no se n’adonara. Segons sembla, la dona va ocultar el seu botí per evitar ser pillada en la vagina, sorprenentment.

El furt es va produir el passat dimarts a la vesprada, en plena campanya nadalenca. La detinguda, sense antecedents, va entrar en l’establiment d’una coneguda firma de joieria. Va començar a mirar productes en companyia de sa mare, i va ser atesa per una dependenta de la firma. Poc temps després, la treballadora es va adonar que unes valuoses arracades que els havia mostrat, ja no estaven. En vista de la situació, la dependenta va cridar de seguida la Policia Local que de seguida en van mobilitzar fins al lloc. La dona va negar en tot moment haver furtat res, però la dependenta insistia en que sí l’havia agafat. 

Els agents van registrar la lladre i registrant també la seua roba i pertinences personals en una bossa de mà. La lladre sostenia que ella no havia fet res, però aleshores un agent va  suggerir la possibilitat que no es tractara d’un error i que realment tinguera encara la peça per dins de la roba interior. La detinguda va aprofitar el moment per a clavar-se les arracades per la vagina. Els agents aleshores la van detindre i traslladar fins a l’Hospital General de Castelló per tal que fora examinada per un ginecòleg del centre i determinar si la hipòtesi del policia era certa. Es van traslladar a l’hospital i després de la inspecció, es va confirmar que la lladre tenia les arracades en les seues parts íntimes.

La Policia Nacional va ser avisada per la Polici Local, i ara s’han fet càrrec de la investigació, que ahir mateix van detindre la mare de la lladre com a còmplice. Recordem que per a un delicte de furt no s’emplea violència ni intimidació. El delicte de furt està tipificat com a de caràcter lleu si el que furtem és inferior a 400 euros. En aquest cas, pot caure sobre la dona una pena de multa d’un a tres mesos. Si en canvi excedix eixa quantita, l’auto por enfrontar-se a una condemna de sis a 18 mesoos de presó.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.