Una dona furta en una joieria amagant-se unes arracades dins la vagina a Castelló

 

Una dona, veïna d’Orpesa, a la Plana Alta, ha sigut detinguda en la Porta del Sol de Castelló, per presumptament haver furtat unes arracades d’or, valorades en uns 600 euros. La dona, de 35 anys era de nacionalitat espanyola, i la seua mare, de 61, també ha sigut detinduda per còmplice i per distraure presumptament la dependenta de la tenda pequè no se n’adonara. Segons sembla, la dona va ocultar el seu botí per evitar ser pillada en la vagina, sorprenentment.

El furt es va produir el passat dimarts a la vesprada, en plena campanya nadalenca. La detinguda, sense antecedents, va entrar en l’establiment d’una coneguda firma de joieria. Va començar a mirar productes en companyia de sa mare, i va ser atesa per una dependenta de la firma. Poc temps després, la treballadora es va adonar que unes valuoses arracades que els havia mostrat, ja no estaven. En vista de la situació, la dependenta va cridar de seguida la Policia Local que de seguida en van mobilitzar fins al lloc. La dona va negar en tot moment haver furtat res, però la dependenta insistia en que sí l’havia agafat. 

Els agents van registrar la lladre i registrant també la seua roba i pertinences personals en una bossa de mà. La lladre sostenia que ella no havia fet res, però aleshores un agent va  suggerir la possibilitat que no es tractara d’un error i que realment tinguera encara la peça per dins de la roba interior. La detinguda va aprofitar el moment per a clavar-se les arracades per la vagina. Els agents aleshores la van detindre i traslladar fins a l’Hospital General de Castelló per tal que fora examinada per un ginecòleg del centre i determinar si la hipòtesi del policia era certa. Es van traslladar a l’hospital i després de la inspecció, es va confirmar que la lladre tenia les arracades en les seues parts íntimes.

La Policia Nacional va ser avisada per la Polici Local, i ara s’han fet càrrec de la investigació, que ahir mateix van detindre la mare de la lladre com a còmplice. Recordem que per a un delicte de furt no s’emplea violència ni intimidació. El delicte de furt està tipificat com a de caràcter lleu si el que furtem és inferior a 400 euros. En aquest cas, pot caure sobre la dona una pena de multa d’un a tres mesos. Si en canvi excedix eixa quantita, l’auto por enfrontar-se a una condemna de sis a 18 mesoos de presó.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.