Dona a llum en un avió sense saber que estava embarassada

Una dona estatunidenca que desconeixia que estava embarassada va donar a llum el passat 28 d'abril durant un vol des de Utah a Hawaii. Lavinia Mounga viatjava de Salt Lake City a Honolulu quan va trencar aigües i vi al món el seu fill Raymond després de tot just 29 setmanes de gestació.

El doctor Dona-li Glenn, metge de medicina familiar de Hawaii Pacific Health, juntament amb Lani Bamfield, Amanda Beeding i Mimi Ho, infermeres de la unitat de vigilància intensiva neonatal del North Kansas City Hospital, també estaven a bord.

Les tres infermeres i el metge van haver d'improvisar: van usar cordons de sabates per a tallar i lligar el cordó umbilical i es van servir d'un rellotge intel·ligent per a mesurar la freqüència cardíaca del bebé.

 

Aplaudiments després de l'aterratge

 

En aterrar en Honolulu, Mounga i el seu bebé Raymond van ser portats, entre els aplaudiments dels passatgers, al Centre Mèdic Kapiolani, on van iniciar la seua recuperació.

En tant, Ethan Magalei, el pare, que no estava en l'avió, va agrair a tots els que van ajudar en el part i va descriure l'arribada de xiquet com un "miracle", alhora que va assegurar que va ser un "'xoc'", ja que no sabien que anaven a ser pares. "Les nostres vides han canviat per sempre", va assegurar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga la passada davant el Ensino amb avantatge de pista i molts dubtes

El València Basket inicia la seua eliminatòria de quarts de final davant el Durán Maquinaria Ensino amb factor pista a favor, però preocupat per la seua mala ratxa i els precedents equilibrats de la temporada.

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.