Dona a llum en un avió sense saber que estava embarassada

Una dona estatunidenca que desconeixia que estava embarassada va donar a llum el passat 28 d'abril durant un vol des de Utah a Hawaii. Lavinia Mounga viatjava de Salt Lake City a Honolulu quan va trencar aigües i vi al món el seu fill Raymond després de tot just 29 setmanes de gestació.

El doctor Dona-li Glenn, metge de medicina familiar de Hawaii Pacific Health, juntament amb Lani Bamfield, Amanda Beeding i Mimi Ho, infermeres de la unitat de vigilància intensiva neonatal del North Kansas City Hospital, també estaven a bord.

Les tres infermeres i el metge van haver d'improvisar: van usar cordons de sabates per a tallar i lligar el cordó umbilical i es van servir d'un rellotge intel·ligent per a mesurar la freqüència cardíaca del bebé.

 

Aplaudiments després de l'aterratge

 

En aterrar en Honolulu, Mounga i el seu bebé Raymond van ser portats, entre els aplaudiments dels passatgers, al Centre Mèdic Kapiolani, on van iniciar la seua recuperació.

En tant, Ethan Magalei, el pare, que no estava en l'avió, va agrair a tots els que van ajudar en el part i va descriure l'arribada de xiquet com un "miracle", alhora que va assegurar que va ser un "'xoc'", ja que no sabien que anaven a ser pares. "Les nostres vides han canviat per sempre", va assegurar.

Últimes notícies

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.