13.7 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Dona a llum en un avió sense saber que estava embarassada

Una dona estatunidenca que desconeixia que estava embarassada va donar a llum el passat 28 d'abril durant un vol des de Utah a Hawaii. Lavinia Mounga viatjava de Salt Lake City a Honolulu quan va trencar aigües i vi al món el seu fill Raymond després de tot just 29 setmanes de gestació.

El doctor Dona-li Glenn, metge de medicina familiar de Hawaii Pacific Health, juntament amb Lani Bamfield, Amanda Beeding i Mimi Ho, infermeres de la unitat de vigilància intensiva neonatal del North Kansas City Hospital, també estaven a bord.

Les tres infermeres i el metge van haver d'improvisar: van usar cordons de sabates per a tallar i lligar el cordó umbilical i es van servir d'un rellotge intel·ligent per a mesurar la freqüència cardíaca del bebé.

 

Aplaudiments després de l'aterratge

 

En aterrar en Honolulu, Mounga i el seu bebé Raymond van ser portats, entre els aplaudiments dels passatgers, al Centre Mèdic Kapiolani, on van iniciar la seua recuperació.

En tant, Ethan Magalei, el pare, que no estava en l'avió, va agrair a tots els que van ajudar en el part i va descriure l'arribada de xiquet com un "miracle", alhora que va assegurar que va ser un "'xoc'", ja que no sabien que anaven a ser pares. "Les nostres vides han canviat per sempre", va assegurar.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.