Dona a llum en un avió sense saber que estava embarassada

Una dona estatunidenca que desconeixia que estava embarassada va donar a llum el passat 28 d'abril durant un vol des de Utah a Hawaii. Lavinia Mounga viatjava de Salt Lake City a Honolulu quan va trencar aigües i vi al món el seu fill Raymond després de tot just 29 setmanes de gestació.

El doctor Dona-li Glenn, metge de medicina familiar de Hawaii Pacific Health, juntament amb Lani Bamfield, Amanda Beeding i Mimi Ho, infermeres de la unitat de vigilància intensiva neonatal del North Kansas City Hospital, també estaven a bord.

Les tres infermeres i el metge van haver d'improvisar: van usar cordons de sabates per a tallar i lligar el cordó umbilical i es van servir d'un rellotge intel·ligent per a mesurar la freqüència cardíaca del bebé.

 

Aplaudiments després de l'aterratge

 

En aterrar en Honolulu, Mounga i el seu bebé Raymond van ser portats, entre els aplaudiments dels passatgers, al Centre Mèdic Kapiolani, on van iniciar la seua recuperació.

En tant, Ethan Magalei, el pare, que no estava en l'avió, va agrair a tots els que van ajudar en el part i va descriure l'arribada de xiquet com un "miracle", alhora que va assegurar que va ser un "'xoc'", ja que no sabien que anaven a ser pares. "Les nostres vides han canviat per sempre", va assegurar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.