10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Dona a llum en un avió sense saber que estava embarassada

Una dona estatunidenca que desconeixia que estava embarassada va donar a llum el passat 28 d'abril durant un vol des de Utah a Hawaii. Lavinia Mounga viatjava de Salt Lake City a Honolulu quan va trencar aigües i vi al món el seu fill Raymond després de tot just 29 setmanes de gestació.

El doctor Dona-li Glenn, metge de medicina familiar de Hawaii Pacific Health, juntament amb Lani Bamfield, Amanda Beeding i Mimi Ho, infermeres de la unitat de vigilància intensiva neonatal del North Kansas City Hospital, també estaven a bord.

Les tres infermeres i el metge van haver d'improvisar: van usar cordons de sabates per a tallar i lligar el cordó umbilical i es van servir d'un rellotge intel·ligent per a mesurar la freqüència cardíaca del bebé.

 

Aplaudiments després de l'aterratge

 

En aterrar en Honolulu, Mounga i el seu bebé Raymond van ser portats, entre els aplaudiments dels passatgers, al Centre Mèdic Kapiolani, on van iniciar la seua recuperació.

En tant, Ethan Magalei, el pare, que no estava en l'avió, va agrair a tots els que van ajudar en el part i va descriure l'arribada de xiquet com un "miracle", alhora que va assegurar que va ser un "'xoc'", ja que no sabien que anaven a ser pares. "Les nostres vides han canviat per sempre", va assegurar.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.