Una dona mor en l’incendi d’un bungalou en el Campello

 

Esta matinada de dilluns els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) juntament amb els del Consorci Provincial, han acudit a extingir un incendi registrat en un bungalou situat en el carrer de Jacinto Benavent de la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En l’incendi ha sigut rescatada una dona pels efectius i traslladada al terrat de la casa, però els sanitaris no han pogut fer res per salvar la seua vida, i ha mort.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.20 hores, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat dos dotacions completes amb deu efectius de bombers, iniciant les faenes d’extinció atacant les flames i fent la busca amb les cambres tèrmiques per a rescatar a una persona que es trobava atrapada dins, conseguint trobar-la immediatament en una de les habitacions.

 

Els bombers han tret a la dona al terrat i els servicis mèdics han intentat reanimarla, però a causa del seu estat no s’ha pogut fer res per la seua vida. El bungalou ha quedat molt afectat, ja que el foc ha cremat el saló, la cuina i el lavabo, i una de les habitacions.

 

L’extinció s’ha fet amb diferents línies d’aigua, i s’ha treballat en col·laboració en les faenes de ventilació amb el Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant. Al lloc dels fets han acudit també els efectius sanitaris, la Policia Nacional, i la Comissió Judicial, que s’ha fet càrrec de l’alçament de cadàver.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.