Una dona mor en l’incendi d’un bungalou en el Campello

 

Esta matinada de dilluns els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) juntament amb els del Consorci Provincial, han acudit a extingir un incendi registrat en un bungalou situat en el carrer de Jacinto Benavent de la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En l’incendi ha sigut rescatada una dona pels efectius i traslladada al terrat de la casa, però els sanitaris no han pogut fer res per salvar la seua vida, i ha mort.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.20 hores, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat dos dotacions completes amb deu efectius de bombers, iniciant les faenes d’extinció atacant les flames i fent la busca amb les cambres tèrmiques per a rescatar a una persona que es trobava atrapada dins, conseguint trobar-la immediatament en una de les habitacions.

 

Els bombers han tret a la dona al terrat i els servicis mèdics han intentat reanimarla, però a causa del seu estat no s’ha pogut fer res per la seua vida. El bungalou ha quedat molt afectat, ja que el foc ha cremat el saló, la cuina i el lavabo, i una de les habitacions.

 

L’extinció s’ha fet amb diferents línies d’aigua, i s’ha treballat en col·laboració en les faenes de ventilació amb el Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant. Al lloc dels fets han acudit també els efectius sanitaris, la Policia Nacional, i la Comissió Judicial, que s’ha fet càrrec de l’alçament de cadàver.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.