Una dona mor en l’incendi d’un bungalou en el Campello

 

Esta matinada de dilluns els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) juntament amb els del Consorci Provincial, han acudit a extingir un incendi registrat en un bungalou situat en el carrer de Jacinto Benavent de la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En l’incendi ha sigut rescatada una dona pels efectius i traslladada al terrat de la casa, però els sanitaris no han pogut fer res per salvar la seua vida, i ha mort.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.20 hores, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat dos dotacions completes amb deu efectius de bombers, iniciant les faenes d’extinció atacant les flames i fent la busca amb les cambres tèrmiques per a rescatar a una persona que es trobava atrapada dins, conseguint trobar-la immediatament en una de les habitacions.

 

Els bombers han tret a la dona al terrat i els servicis mèdics han intentat reanimarla, però a causa del seu estat no s’ha pogut fer res per la seua vida. El bungalou ha quedat molt afectat, ja que el foc ha cremat el saló, la cuina i el lavabo, i una de les habitacions.

 

L’extinció s’ha fet amb diferents línies d’aigua, i s’ha treballat en col·laboració en les faenes de ventilació amb el Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant. Al lloc dels fets han acudit també els efectius sanitaris, la Policia Nacional, i la Comissió Judicial, que s’ha fet càrrec de l’alçament de cadàver.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.