Una dona mor en l’incendi d’un bungalou en el Campello

 

Esta matinada de dilluns els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) juntament amb els del Consorci Provincial, han acudit a extingir un incendi registrat en un bungalou situat en el carrer de Jacinto Benavent de la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En l’incendi ha sigut rescatada una dona pels efectius i traslladada al terrat de la casa, però els sanitaris no han pogut fer res per salvar la seua vida, i ha mort.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.20 hores, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat dos dotacions completes amb deu efectius de bombers, iniciant les faenes d’extinció atacant les flames i fent la busca amb les cambres tèrmiques per a rescatar a una persona que es trobava atrapada dins, conseguint trobar-la immediatament en una de les habitacions.

 

Els bombers han tret a la dona al terrat i els servicis mèdics han intentat reanimarla, però a causa del seu estat no s’ha pogut fer res per la seua vida. El bungalou ha quedat molt afectat, ja que el foc ha cremat el saló, la cuina i el lavabo, i una de les habitacions.

 

L’extinció s’ha fet amb diferents línies d’aigua, i s’ha treballat en col·laboració en les faenes de ventilació amb el Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant. Al lloc dels fets han acudit també els efectius sanitaris, la Policia Nacional, i la Comissió Judicial, que s’ha fet càrrec de l’alçament de cadàver.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.