La dona morta després de menjar al Riff va morir per aspirar el seu propi vòmit

 

La dona de 46 anys que va morir el passat 16 de febrer després de menjar al restaurant Riff de València i patir una presumpta intoxicació que li va generar una gastroenteritis va morir degut a una broncoaspiració, el que significa morir per aspirar el seu propi vòmit. 

El primer informe provisional de l’autòpsia revela que la mort de la dona és una asfíxia per broncoaspiració, que consisteix en l’aspiració accidental de líquids o aliments per les vies respiratòries degut als continus vòmits el menjar queda acumulat a la boca i obstrueix les vies respiratòries. 

 

María Jesús, la dona que va morir després de celebrar un aniversari al Riff

María Jesús F., natural de Benavides de Óbrigo, a la província de Lleó, moria el passat diumenge després de resultar intoxicada mentre dinava dissabte al restaurant Riff de València.

 

El passat  dimecres, aquesta localitat de Castella i Lleó acollia el soterrament de la dona, que feia més d’una dècada que vivia a València junt amb la seua família. El seu marit també era natural d’aquest municipi, que continua commocionat pels fets.

 

María Jesús, de 46 anys, va visitar el dissabte passat el restaurant Riff de València per dur a terme una celebració, l’aniversari del seu marit. L’establiment, regentat pel xef Bernd H. Knöller, els va servir un menú degustació, que porta per nom “Riff”, i que comptava amb una sèrie de plats i arrossos, dins els quals s’incorporaven diferents tipus de bolets. El menú, que ascendia a 130 euros si s’afegia el vi, va ser degustat tant per María Jesús, el seu marit i el seu fill, de 12 anys, com per part d’altres comensals del local aquell dissabte.

 

Després de l’agradable cita gastronòmica, van començar les complicacions. Maria Jesús i la seua família van començar a patir intensos símptomes d’intoxicació, amb vòmits i diarrees, des de la nit d’eixe mateix dia. El resultat va ser la mort de la dona, la matinada de diumenge. De moment queda en l’aire si la mort va ser per la mateixa intoxicació, o derivada del fet d’asfixiar-se en aspirar partícules del vòmit. Fins i tot, podria haver tingut alguna patologia prèvia, agreujada per la intoxicació.

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.