La dona morta després de menjar al Riff va morir per aspirar el seu propi vòmit

 

La dona de 46 anys que va morir el passat 16 de febrer després de menjar al restaurant Riff de València i patir una presumpta intoxicació que li va generar una gastroenteritis va morir degut a una broncoaspiració, el que significa morir per aspirar el seu propi vòmit. 

El primer informe provisional de l’autòpsia revela que la mort de la dona és una asfíxia per broncoaspiració, que consisteix en l’aspiració accidental de líquids o aliments per les vies respiratòries degut als continus vòmits el menjar queda acumulat a la boca i obstrueix les vies respiratòries. 

 

María Jesús, la dona que va morir després de celebrar un aniversari al Riff

María Jesús F., natural de Benavides de Óbrigo, a la província de Lleó, moria el passat diumenge després de resultar intoxicada mentre dinava dissabte al restaurant Riff de València.

 

El passat  dimecres, aquesta localitat de Castella i Lleó acollia el soterrament de la dona, que feia més d’una dècada que vivia a València junt amb la seua família. El seu marit també era natural d’aquest municipi, que continua commocionat pels fets.

 

María Jesús, de 46 anys, va visitar el dissabte passat el restaurant Riff de València per dur a terme una celebració, l’aniversari del seu marit. L’establiment, regentat pel xef Bernd H. Knöller, els va servir un menú degustació, que porta per nom “Riff”, i que comptava amb una sèrie de plats i arrossos, dins els quals s’incorporaven diferents tipus de bolets. El menú, que ascendia a 130 euros si s’afegia el vi, va ser degustat tant per María Jesús, el seu marit i el seu fill, de 12 anys, com per part d’altres comensals del local aquell dissabte.

 

Després de l’agradable cita gastronòmica, van començar les complicacions. Maria Jesús i la seua família van començar a patir intensos símptomes d’intoxicació, amb vòmits i diarrees, des de la nit d’eixe mateix dia. El resultat va ser la mort de la dona, la matinada de diumenge. De moment queda en l’aire si la mort va ser per la mateixa intoxicació, o derivada del fet d’asfixiar-se en aspirar partícules del vòmit. Fins i tot, podria haver tingut alguna patologia prèvia, agreujada per la intoxicació.

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.