Una dona de quasi 70 anys xoca contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d’alcohol en el centre de València

Un accident es va produir este passat dijous a la nit en el centre de València. Una dona de 69 anys va xocar en l'avinguda Regne de València contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d'alcohol permesa en sang. És estrany trobar dones detingudes per conduir begudes, però més encara si tenen una edat superior als 60 anys. La dona degut al seu estat va xocar contra un vehicle que estava estacionat en aquesta avinguda de la capital del Túria. Fins al lloc de l'accident es van personar agent de la Policia Local de València per a comprovar l'estat de la conductora. Una vegada arribaren al lloc del sinistre, van poder comprovar que la dona tenia clars símptomes de trobar-se baix els efectes de l'alcohol. No podia articular bé les frases i a penes podia mantindre's en peu. Es va sol·licitar en este cas la presència del grup d'Atestats per tal que li realitzaren la corresponent prova d'alcoholèmia, la qual quadruplicava amb una taxa d'1,08 mil·ligrams per litre d'aire expirat.

Els fets van ocórrer a les 22.40 hores de la nit en aquesta cèntrica avinguda de València quan els agents van rebre l'avís d'un cotxe que anava fent girs bruscos de volant i, sense un rumb fixe, va acabar col·lisionant contra un turisme estacionat en l'avinguda. Encara que els danys en el vehicle eren lleus, els agents de la Policia Local de València, van observar que la conductora i única ocupant del cotxe, donava signes d'estar baix els efectes de l'alcohol. La dona, va ser identificada com a una veïna de Saragossa, de 69 anys, que havia vingut a la ciutat a passar uns dies. A pesar del xoc, no es van lamentar ferits i la dona es trobava en bon estat, però en arribar el grup d'Atestats es va saber que quadruplicava la taxa d'alcohol. Per tant, els agents van procedir a immobilitzar el vehicle i a la dona se li imputa un delicte contra la seguretat viària per circular baix els efectes de l'alcohol. El cotxe va ser traslladat al dipòsit de la base de grues més propera i les diligències seran remeses al jutjat de guàrdia.

Últimes notícies

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.