10.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Una dona de quasi 70 anys xoca contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d’alcohol en el centre de València

Un accident es va produir este passat dijous a la nit en el centre de València. Una dona de 69 anys va xocar en l'avinguda Regne de València contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d'alcohol permesa en sang. És estrany trobar dones detingudes per conduir begudes, però més encara si tenen una edat superior als 60 anys. La dona degut al seu estat va xocar contra un vehicle que estava estacionat en aquesta avinguda de la capital del Túria. Fins al lloc de l'accident es van personar agent de la Policia Local de València per a comprovar l'estat de la conductora. Una vegada arribaren al lloc del sinistre, van poder comprovar que la dona tenia clars símptomes de trobar-se baix els efectes de l'alcohol. No podia articular bé les frases i a penes podia mantindre's en peu. Es va sol·licitar en este cas la presència del grup d'Atestats per tal que li realitzaren la corresponent prova d'alcoholèmia, la qual quadruplicava amb una taxa d'1,08 mil·ligrams per litre d'aire expirat.

Els fets van ocórrer a les 22.40 hores de la nit en aquesta cèntrica avinguda de València quan els agents van rebre l'avís d'un cotxe que anava fent girs bruscos de volant i, sense un rumb fixe, va acabar col·lisionant contra un turisme estacionat en l'avinguda. Encara que els danys en el vehicle eren lleus, els agents de la Policia Local de València, van observar que la conductora i única ocupant del cotxe, donava signes d'estar baix els efectes de l'alcohol. La dona, va ser identificada com a una veïna de Saragossa, de 69 anys, que havia vingut a la ciutat a passar uns dies. A pesar del xoc, no es van lamentar ferits i la dona es trobava en bon estat, però en arribar el grup d'Atestats es va saber que quadruplicava la taxa d'alcohol. Per tant, els agents van procedir a immobilitzar el vehicle i a la dona se li imputa un delicte contra la seguretat viària per circular baix els efectes de l'alcohol. El cotxe va ser traslladat al dipòsit de la base de grues més propera i les diligències seran remeses al jutjat de guàrdia.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.