Una dona de quasi 70 anys xoca contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d’alcohol en el centre de València

Ejemplo de shortcode con estilo
Un accident es va produir este passat dijous a la nit en el centre de València. Una dona de 69 anys va xocar en l'avinguda Regne de València contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d'alcohol permesa en sang. És estrany trobar dones detingudes per conduir begudes, però més encara si tenen una edat […]

Un accident es va produir este passat dijous a la nit en el centre de València. Una dona de 69 anys va xocar en l'avinguda Regne de València contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d'alcohol permesa en sang. És estrany trobar dones detingudes per conduir begudes, però més encara si tenen una edat superior als 60 anys. La dona degut al seu estat va xocar contra un vehicle que estava estacionat en aquesta avinguda de la capital del Túria. Fins al lloc de l'accident es van personar agent de la Policia Local de València per a comprovar l'estat de la conductora. Una vegada arribaren al lloc del sinistre, van poder comprovar que la dona tenia clars símptomes de trobar-se baix els efectes de l'alcohol. No podia articular bé les frases i a penes podia mantindre's en peu. Es va sol·licitar en este cas la presència del grup d'Atestats per tal que li realitzaren la corresponent prova d'alcoholèmia, la qual quadruplicava amb una taxa d'1,08 mil·ligrams per litre d'aire expirat.

Els fets van ocórrer a les 22.40 hores de la nit en aquesta cèntrica avinguda de València quan els agents van rebre l'avís d'un cotxe que anava fent girs bruscos de volant i, sense un rumb fixe, va acabar col·lisionant contra un turisme estacionat en l'avinguda. Encara que els danys en el vehicle eren lleus, els agents de la Policia Local de València, van observar que la conductora i única ocupant del cotxe, donava signes d'estar baix els efectes de l'alcohol. La dona, va ser identificada com a una veïna de Saragossa, de 69 anys, que havia vingut a la ciutat a passar uns dies. A pesar del xoc, no es van lamentar ferits i la dona es trobava en bon estat, però en arribar el grup d'Atestats es va saber que quadruplicava la taxa d'alcohol. Per tant, els agents van procedir a immobilitzar el vehicle i a la dona se li imputa un delicte contra la seguretat viària per circular baix els efectes de l'alcohol. El cotxe va ser traslladat al dipòsit de la base de grues més propera i les diligències seran remeses al jutjat de guàrdia.

Últimes notícies

L’escriptor valencià Sergio Hernández, finalista del Planeta amb una novel·la que rescata Machado

L’escriptor valencià Sergio Hernández ha resultat finalista del Premi Planeta 2026 amb La añoranza, una ficció històrica que ret homenatge a Antonio Machado i revisita les ferides de la Guerra Civil des de la Barcelona de 1959.

El Valencia Basket cau davant el Maccabi en un final ajustat al Roig Arena

El Valencia Basket ha perdut 88-91 contra el Maccabi Tel Aviv en un duel marcat per la falta de duresa defensiva i l’herència anímica de la derrota prèvia davant l’Olympiacos, segons ha admés Xavi Albert.

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.