Una dona de quasi 70 anys xoca contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d’alcohol en el centre de València

Un accident es va produir este passat dijous a la nit en el centre de València. Una dona de 69 anys va xocar en l'avinguda Regne de València contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d'alcohol permesa en sang. És estrany trobar dones detingudes per conduir begudes, però més encara si tenen una edat superior als 60 anys. La dona degut al seu estat va xocar contra un vehicle que estava estacionat en aquesta avinguda de la capital del Túria. Fins al lloc de l'accident es van personar agent de la Policia Local de València per a comprovar l'estat de la conductora. Una vegada arribaren al lloc del sinistre, van poder comprovar que la dona tenia clars símptomes de trobar-se baix els efectes de l'alcohol. No podia articular bé les frases i a penes podia mantindre's en peu. Es va sol·licitar en este cas la presència del grup d'Atestats per tal que li realitzaren la corresponent prova d'alcoholèmia, la qual quadruplicava amb una taxa d'1,08 mil·ligrams per litre d'aire expirat.

Els fets van ocórrer a les 22.40 hores de la nit en aquesta cèntrica avinguda de València quan els agents van rebre l'avís d'un cotxe que anava fent girs bruscos de volant i, sense un rumb fixe, va acabar col·lisionant contra un turisme estacionat en l'avinguda. Encara que els danys en el vehicle eren lleus, els agents de la Policia Local de València, van observar que la conductora i única ocupant del cotxe, donava signes d'estar baix els efectes de l'alcohol. La dona, va ser identificada com a una veïna de Saragossa, de 69 anys, que havia vingut a la ciutat a passar uns dies. A pesar del xoc, no es van lamentar ferits i la dona es trobava en bon estat, però en arribar el grup d'Atestats es va saber que quadruplicava la taxa d'alcohol. Per tant, els agents van procedir a immobilitzar el vehicle i a la dona se li imputa un delicte contra la seguretat viària per circular baix els efectes de l'alcohol. El cotxe va ser traslladat al dipòsit de la base de grues més propera i les diligències seran remeses al jutjat de guàrdia.

Últimes notícies

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.