Una dona de quasi 70 anys xoca contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d’alcohol en el centre de València

Un accident es va produir este passat dijous a la nit en el centre de València. Una dona de 69 anys va xocar en l'avinguda Regne de València contra un cotxe estacionat al quadruplicar la taxa d'alcohol permesa en sang. És estrany trobar dones detingudes per conduir begudes, però més encara si tenen una edat superior als 60 anys. La dona degut al seu estat va xocar contra un vehicle que estava estacionat en aquesta avinguda de la capital del Túria. Fins al lloc de l'accident es van personar agent de la Policia Local de València per a comprovar l'estat de la conductora. Una vegada arribaren al lloc del sinistre, van poder comprovar que la dona tenia clars símptomes de trobar-se baix els efectes de l'alcohol. No podia articular bé les frases i a penes podia mantindre's en peu. Es va sol·licitar en este cas la presència del grup d'Atestats per tal que li realitzaren la corresponent prova d'alcoholèmia, la qual quadruplicava amb una taxa d'1,08 mil·ligrams per litre d'aire expirat.

Els fets van ocórrer a les 22.40 hores de la nit en aquesta cèntrica avinguda de València quan els agents van rebre l'avís d'un cotxe que anava fent girs bruscos de volant i, sense un rumb fixe, va acabar col·lisionant contra un turisme estacionat en l'avinguda. Encara que els danys en el vehicle eren lleus, els agents de la Policia Local de València, van observar que la conductora i única ocupant del cotxe, donava signes d'estar baix els efectes de l'alcohol. La dona, va ser identificada com a una veïna de Saragossa, de 69 anys, que havia vingut a la ciutat a passar uns dies. A pesar del xoc, no es van lamentar ferits i la dona es trobava en bon estat, però en arribar el grup d'Atestats es va saber que quadruplicava la taxa d'alcohol. Per tant, els agents van procedir a immobilitzar el vehicle i a la dona se li imputa un delicte contra la seguretat viària per circular baix els efectes de l'alcohol. El cotxe va ser traslladat al dipòsit de la base de grues més propera i les diligències seran remeses al jutjat de guàrdia.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.