Una dona simula dos robatoris en sa casa per a estafar a l’assegurança en Calp

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a una dona en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), com a presumpta autora de dos delictes de simulació de delicte i altres dos delictes d’estafa, en fingir robatoris amb força en sa casa i estafar, posteriorment, a la companyia d’assegurances.    La […]

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a una dona en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), com a presumpta autora de dos delictes de simulació de delicte i altres dos delictes d’estafa, en fingir robatoris amb força en sa casa i estafar, posteriorment, a la companyia d’assegurances. 

 

La investigació es va iniciar a causa de la denúncia presentada per una veïna de Calp en la que  manifestava que havia vist com tres hòmens encaputxats havien entrat en sa casa i li havien furtat més de 1.000 euros, pitxers de gran valor i gran quantitat de joies. 

 

Després de la denúncia, agents de l’Àrea d’Investigació de Calp van iniciar actuacions a fi d’esclarir els fets. El relat de la denunciant generava dubtes sobre la credibilitat de la denúncia, per les incongruències i contradiccions que mostrava en tot moment en el relat dels fets succeïts.

 

Va admetre que les denuncies eren falses

A demés, la inspecció ocular que van fer els agents en la casa va determinar que no hi havia indicis que allí s’haguera produït un robatori amb força. Davant d’esta vicissitud es va procedir a investigar a la denunciant, descobrint-se que el mes de novembre del passat any, havia presentat una altra denúncia per un robatori amb força coincidint que s’havia produït en el mateix lloc, en sa casa i els objectes declarats com a furtats, diners (3.700 euros), joies i pitxers. Per este succés va obtindre de la companyia asseguradora un total de 3.000 euros, en concepte d’indemnització pel suposat robatori denunciat. 

 

En este punt, van citar de nou en seu policial a la denunciant que va acudir voluntàriament per a respondre als dubtes dels investigadors. La dona al principi va reiterar els fets succeïts, però en un determinat moment va reconéixer davant dels agents que les denúncies que havia presentat eren falses, admetent que ho havia fet perquè «anava malament de pasta i no tenia treball». 

 

Per eixos fets, la dona, de 57 anys, va ser detinguda i posada en llibertat després de prendre-li declaració, com a presumpta autora de dos delictes de simulació de delicte i dos delictes d’estafa. Les diligències instruïdes han sigut lliuraments al Jutjat d’Instrucció de Dénia, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.

Presó per a l’home que va deixar inconscient una dona a Paterna

Un home de 45 anys té decretat l’ingrés en presó després de ser detingut a Paterna. Se l’acusa d’agredir una dona per robar-li la bossa i d’assaltar una farmàcia amb un ganivet.

El Tribunal Supremo reclama 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama

El Tribunal Supremo ha requerit 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama per l’execució de la condemna vinculada als contractes de mascaretes. Els tres disposen de 15 dies per a pagar les quantitats fixades.

Elda nomena Raquel Sánchez Silva ambaixadora del calçat

Raquel Sánchez Silva ha firmat el llibre d’honor d’Elda abans de rebre el premi i ser nomenada ambaixadora del calçat durant un any. La ciutat li dedica una placa i li entregarà el guardó esta vesprada.

Els videojocs acosten els joves a les apostes amb diners reals

Especialistes reunits a València alerten que les caixes de botí i les recompenses aleatòries poden acostar els videojocs a les apostes. Reclamen prevenció basada en evidència i més atenció als joves afectats.

Quatre artistes valencianes homenatgen Concha Piquer a València

Quatre artistes valencianes homenatgen Concha Piquer en una exposició a la Galeria del Tossal, oberta fins al 6 de desembre. La proposta s’emmarca en la 41a edició de la Mostra de València.

Els cerealistes d’Alacant celebren les ajudes després de les restriccions

El Consell ha concedit ajudes als titulars d’explotacions de cereal de secà d’Alacant afectats per les limitacions de sega durant l’estiu. Asaja de Alicante havia reclamat compensacions per les pèrdues.