Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional després d'haver atropellat voluntàriament un altre conductor després d'una forta discussió a Sagunt, al Camp de Morvedre. Els fets van ocórrer ahir, quan dos germans de 22 anys i 30 anys i d'origen espanyols van atropellar presumptament un home després d'aquest baixar-se del vehicle i mantindre una discussió de trànsit. Degut a que la conversa va pujar de to el conductor i el seu germà van decidir colpejar-lo i seguidament atropellar-lo aprofitant que l'home encara no havia pujat al seu cotxe. L'home es trobava a terra i el cotxe li va passar per damunt dels peus. El ferit de 40 anys va ser traslladat a l'Hospital de Sagunt, on li van diagnosticar a més, un esquinç en la clavícula. Els dos homes han sigut arrestats en conseqüència com a presumptes autors d'un delicte de lesions-
Menys d'1 minutde lectura
Dos detinguts per atropellar voluntàriament un home després d’una discussió de trànsit a Sagunt
Per València Diari
Últimes notícies
Economia
La Diputació de València repara les 72 depuradores danyades per la dana a la província
La Diputació de València ha finalitzat la reparació de les 72 depuradores afectades per la dana, amb obres executades per Egevasa i un cost pròxim als 20 milions d'euros.
Successos
El jutjat de la DANA nega a Pradas la transcripció de la seua declaració i de l’acarament
El jutjat que investiga la gestió de la DANA de 2024 rebutja entregar a la exconsellera de Justícia Salomé Pradas la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb el seu excap de gabinet.
Successos
Presó provisional per a dos jóvens per una brutal baralla al costat d’una discoteca de Gandia
La justícia ordena presó provisional per a dos jóvens de 19 i 20 anys acusats de temptativa d'homicidi i lesions després d'una violenta baralla amb botella trencada al costat d'una discoteca de Gandia.
Medi ambient
Els embassaments del Xúquer freguen el 68% i els del Segura superen el 55% en una setmana de pujades
Els embassaments del Xúquer aconseguixen el 67,8% de la seua capacitat i els del Segura el 55,4%, en una setmana en la qual la reserva hídrica d'Espanya puja fins al 83,5%. Tretze de les setze conques superen ja el 80% d'ompliment.
Societat
La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu
La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.
Economia
Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen
Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.
Esports
El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada
El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.
Medi ambient
Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat
Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.






