Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional després d'haver atropellat voluntàriament un altre conductor després d'una forta discussió a Sagunt, al Camp de Morvedre. Els fets van ocórrer ahir, quan dos germans de 22 anys i 30 anys i d'origen espanyols van atropellar presumptament un home després d'aquest baixar-se del vehicle i mantindre una discussió de trànsit. Degut a que la conversa va pujar de to el conductor i el seu germà van decidir colpejar-lo i seguidament atropellar-lo aprofitant que l'home encara no havia pujat al seu cotxe. L'home es trobava a terra i el cotxe li va passar per damunt dels peus. El ferit de 40 anys va ser traslladat a l'Hospital de Sagunt, on li van diagnosticar a més, un esquinç en la clavícula. Els dos homes han sigut arrestats en conseqüència com a presumptes autors d'un delicte de lesions-
Menys d'1 minutde lectura
Dos detinguts per atropellar voluntàriament un home després d’una discussió de trànsit a Sagunt
Per València Diari
Últimes notícies
Educació
La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva
La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.
Oratge
Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres
La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.
Economia
STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous
STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.
Successos
Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi
La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.
Política
PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot
PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.
Economia
Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos
Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.
Cultura
Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026
Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.
Educació
Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens
La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.







