Dos homes han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional després d'haver atropellat voluntàriament un altre conductor després d'una forta discussió a Sagunt, al Camp de Morvedre. Els fets van ocórrer ahir, quan dos germans de 22 anys i 30 anys i d'origen espanyols van atropellar presumptament un home després d'aquest baixar-se del vehicle i mantindre una discussió de trànsit. Degut a que la conversa va pujar de to el conductor i el seu germà van decidir colpejar-lo i seguidament atropellar-lo aprofitant que l'home encara no havia pujat al seu cotxe. L'home es trobava a terra i el cotxe li va passar per damunt dels peus. El ferit de 40 anys va ser traslladat a l'Hospital de Sagunt, on li van diagnosticar a més, un esquinç en la clavícula. Els dos homes han sigut arrestats en conseqüència com a presumptes autors d'un delicte de lesions-
Dos detinguts per atropellar voluntàriament un home després d’una discussió de trànsit a Sagunt
Últimes notícies
Successos
Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista
L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.
Esports
El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament
El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.
Societat
Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana
La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.
Successos
Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball
Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.
Oratge
Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües
La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.
Oratge
Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous
El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.
Esports
Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal
El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.
Successos
Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger
Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.







