Dos detinguts per estafa a 31 persones amb lloguers vacacionals en Oropesa

Oropesa de Mar

Imatge d’arxiu de la costa d’Oropesa  | EFE

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per estafar més de 10.000 euros a 31 persones amb falsos lloguers vacacionals a Orpesa.

  

Segons han informat fonts de la comandància provincial, l’actuació es va iniciar en el mes de juliol quan es van començar a rebre diverses denúncies en la caserna d’Oropesa. Els perjudicats informaven que havien realitzat un pagament per reservar un apartament vacacional a Orpesa i en arribar al municipi s’havien trobat sense l’habitatge i sense els diners de la reserva.

Els estafadors coneixien la zona

  

Es va iniciar una recerca per esclarir els fets i es va identificar a dos presumptes autors que aprofitaven que coneixien les urbanitzacions més llogades d’Oropesa i oferien a preus baixos habitatges per a les vacances dels què enviaven fotos de l’interior i de les zones comunes.

 

La recerca va detectar fins a cinc comptes bancaris en les quals es rebien les transferències i quatre línies de telèfon vinculades als anuncis repartits per diferents portals web. Els agents van localitzar i van detindre als dos presumptes autors, una dona i un home de 22 i 20 anys respectivament, com a suposats autors d’un delicte continuat d’estafa.

  

  

Els detinguts juntament amb les diligències instruïdes, han estat posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 de Castelló de la Plana.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.