Dos detinguts per estafa a 31 persones amb lloguers vacacionals en Oropesa

Oropesa de Mar

Imatge d’arxiu de la costa d’Oropesa  | EFE

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per estafar més de 10.000 euros a 31 persones amb falsos lloguers vacacionals a Orpesa.

  

Segons han informat fonts de la comandància provincial, l’actuació es va iniciar en el mes de juliol quan es van començar a rebre diverses denúncies en la caserna d’Oropesa. Els perjudicats informaven que havien realitzat un pagament per reservar un apartament vacacional a Orpesa i en arribar al municipi s’havien trobat sense l’habitatge i sense els diners de la reserva.

Els estafadors coneixien la zona

  

Es va iniciar una recerca per esclarir els fets i es va identificar a dos presumptes autors que aprofitaven que coneixien les urbanitzacions més llogades d’Oropesa i oferien a preus baixos habitatges per a les vacances dels què enviaven fotos de l’interior i de les zones comunes.

 

La recerca va detectar fins a cinc comptes bancaris en les quals es rebien les transferències i quatre línies de telèfon vinculades als anuncis repartits per diferents portals web. Els agents van localitzar i van detindre als dos presumptes autors, una dona i un home de 22 i 20 anys respectivament, com a suposats autors d’un delicte continuat d’estafa.

  

  

Els detinguts juntament amb les diligències instruïdes, han estat posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 de Castelló de la Plana.

 

Últimes notícies

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.