Dos dones ferides en un accident de trànsit en la V-21 en Sagunt

Sagunt V-21

Imatge d’arxiu | Google Maps

 

Dos dones han resultat ferides durant la nit d’este dissabte en un accident de tràfic entre dos cotxes ocorregut en el quilòmetre 6 de la carretera V-21, a l’altura del terme municipal de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El CICU va rebre l’avís del succés sobre les 21.45 hores de la nit d’este dissabte. Fins al lloc de l’accident es van desplaçar dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els serveis mèdics van assistir a les dos dones, de 29 i 38 anys, que patien policontusions. Les dos van ser traslladades en una ambulància SVB a l’Hospital de Sagunt.

 

Una altre accident deixa un mort este dissabte en les carreteres valencianes

Un jove de 16 anys moria este dissabte en un accident de tràfic entre un cotxe i la moto en la qual circulava en el terme municipal de Bocairent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Una altra menor, que també anava en la moto, resultava ferida, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre va tindre lloc a les 16.40 hores de la vesprada d’este dissabte, en la carretera CV-81 creuament amb la CV-794, en el terme municipal de Bocairent. El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual va confirmar la defunció d’un jove 16 anys. Els efectius sanitaris també van assistir a una jove de la mateixa edat, amb fractura de fèmur i dels dos canells.

 

Posteriorment, la jove ferida va ser traslladada en la unitat SAMU a l’Hospital d’Ontinyent.

Últimes notícies

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.