Dos dones ferides en un accident de trànsit en la V-21 en Sagunt

Sagunt V-21

Imatge d’arxiu | Google Maps

 

Dos dones han resultat ferides durant la nit d’este dissabte en un accident de tràfic entre dos cotxes ocorregut en el quilòmetre 6 de la carretera V-21, a l’altura del terme municipal de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El CICU va rebre l’avís del succés sobre les 21.45 hores de la nit d’este dissabte. Fins al lloc de l’accident es van desplaçar dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els serveis mèdics van assistir a les dos dones, de 29 i 38 anys, que patien policontusions. Les dos van ser traslladades en una ambulància SVB a l’Hospital de Sagunt.

 

Una altre accident deixa un mort este dissabte en les carreteres valencianes

Un jove de 16 anys moria este dissabte en un accident de tràfic entre un cotxe i la moto en la qual circulava en el terme municipal de Bocairent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Una altra menor, que també anava en la moto, resultava ferida, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre va tindre lloc a les 16.40 hores de la vesprada d’este dissabte, en la carretera CV-81 creuament amb la CV-794, en el terme municipal de Bocairent. El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual va confirmar la defunció d’un jove 16 anys. Els efectius sanitaris també van assistir a una jove de la mateixa edat, amb fractura de fèmur i dels dos canells.

 

Posteriorment, la jove ferida va ser traslladada en la unitat SAMU a l’Hospital d’Ontinyent.

Últimes notícies

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.

Any històric per al Valencia Basket: primer club que aconseguix la Lliga ACB i la Lliga Femenina el mateix any

El Valencia Basket s'ha convertit en el primer club que guanya en una mateixa temporada la Lliga ACB i la Lliga Femenina, un doblet que completa amb la Supercopa masculina i la Copa de la Reina.

Més autobusos de l’EMT per a cobrir el tall de Metrovalència entre Alameda i Marítim

EMT València reforça des d'este dijous les línies 4, 31, 32, 81, 92 i 93 per a compensar el tall de les línies 5 i 7 de Metrovalència entre Alameda i Marítim, unes obres que s'allargaran fins al 30 d'agost.

El valencià i les altres llengües espanyoles, com a llengües de l’Estat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reivindica més drets lingüístics, més protecció legal per al valencià i un model de llengua menys elitista i més connectat amb l’ús real dels valencianoparlants

Castelló rep 211 milions addicionals per a impulsar la producció d’hidrogen verd

L’IDAE ha aprovat reasignar fins a 211 milions del programa europeu IPCEI Hy2USE a nous projectes d’hidrogen verd a la refineria de Castelló, liderats per bp i Iberdrola, que preveuen la major planta operativa d’Espanya en 2026.

Desmantellada a València una banda que va estafar quasi 3 milions amb l’estafa del fill en apurs

La Policia Nacional ha desarticulat una organització criminal assentada a la província de València que ha estafat quasi 3 milions d’euros a unes 500 víctimes de tot Espanya amb l’estafa del fill en apurs. L’operació, amb deu detinguts a València i Eivissa, ha permés descobrir una estructura molt especialitzada que blanquejava els beneficis amb lloguer de vehicles de luxe.

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.