Dos dones ferides en un accident de trànsit en la V-21 en Sagunt

Sagunt V-21

Imatge d’arxiu | Google Maps

 

Dos dones han resultat ferides durant la nit d’este dissabte en un accident de tràfic entre dos cotxes ocorregut en el quilòmetre 6 de la carretera V-21, a l’altura del terme municipal de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El CICU va rebre l’avís del succés sobre les 21.45 hores de la nit d’este dissabte. Fins al lloc de l’accident es van desplaçar dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els serveis mèdics van assistir a les dos dones, de 29 i 38 anys, que patien policontusions. Les dos van ser traslladades en una ambulància SVB a l’Hospital de Sagunt.

 

Una altre accident deixa un mort este dissabte en les carreteres valencianes

Un jove de 16 anys moria este dissabte en un accident de tràfic entre un cotxe i la moto en la qual circulava en el terme municipal de Bocairent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Una altra menor, que també anava en la moto, resultava ferida, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre va tindre lloc a les 16.40 hores de la vesprada d’este dissabte, en la carretera CV-81 creuament amb la CV-794, en el terme municipal de Bocairent. El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual va confirmar la defunció d’un jove 16 anys. Els efectius sanitaris també van assistir a una jove de la mateixa edat, amb fractura de fèmur i dels dos canells.

 

Posteriorment, la jove ferida va ser traslladada en la unitat SAMU a l’Hospital d’Ontinyent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.