14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Dos dones ferides en un accident de trànsit en la V-21 en Sagunt

Sagunt V-21

Imatge d’arxiu | Google Maps

 

Dos dones han resultat ferides durant la nit d’este dissabte en un accident de tràfic entre dos cotxes ocorregut en el quilòmetre 6 de la carretera V-21, a l’altura del terme municipal de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El CICU va rebre l’avís del succés sobre les 21.45 hores de la nit d’este dissabte. Fins al lloc de l’accident es van desplaçar dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els serveis mèdics van assistir a les dos dones, de 29 i 38 anys, que patien policontusions. Les dos van ser traslladades en una ambulància SVB a l’Hospital de Sagunt.

 

Una altre accident deixa un mort este dissabte en les carreteres valencianes

Un jove de 16 anys moria este dissabte en un accident de tràfic entre un cotxe i la moto en la qual circulava en el terme municipal de Bocairent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Una altra menor, que també anava en la moto, resultava ferida, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre va tindre lloc a les 16.40 hores de la vesprada d’este dissabte, en la carretera CV-81 creuament amb la CV-794, en el terme municipal de Bocairent. El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual va confirmar la defunció d’un jove 16 anys. Els efectius sanitaris també van assistir a una jove de la mateixa edat, amb fractura de fèmur i dels dos canells.

 

Posteriorment, la jove ferida va ser traslladada en la unitat SAMU a l’Hospital d’Ontinyent.

Últimes notícies

Iberdrola invertix 252 milions en les seues dos primeres plantes fotovoltaiques en la Comunitat Valenciana

Iberdrola ha iniciat la construcció de les plantes Cofrentes I i Ayora 1 a la província de València, amb 366 MW i una inversió de 252 milions. Generaran més de 650.000 MWh a l'any, cobriran a unes 200.000 llars i evitaran 52.000 tones de CO₂ anuals.

El Consell Audiovisual veu deficient la cobertura d’À Punt del 25-O

El Consell Audiovisual de la Comunitat Valenciana ha conclòs que la cobertura televisiva de la manifestació del 25 d'octubre va ser 'deficient'. L'òrgan va tramitar queixes de l'audiència i, malgrat reconéixer continguts en web, ràdio i especials posteriors, va discrepar per l'absència de connexions en directe.

Detinguts a Cullera per tràfic de drogues i blanqueig després de gastos incompatibles amb els seus ingressos

La Guàrdia Civil ha arrestat a Cullera a un home i a dos dones per tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de detectar un gasto de luxe i inflats ingressos en efectiu incompatibles amb els seus ingressos. L'home ha ingressat a la presó sense fiança.

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima

La Guàrdia Civil ha arrestat este dimecres a l'home, de 43 anys, per orde del jutjat de Sueca davant risc de fugida, després que la dona, de 48, morira tres dies després de l'agressió. En una primera compareixença va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar al periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha subratllat que la Intel·ligència Artificial pot agilitzar processos, però no substituïx el criteri periodístic. Va reclamar honestedat i supervisió humana.

Una altra xiqueta va patir trastorns després de la sedació de l’anestesista detingut per homicidi imprudent a Alzira

Una menor de 5 anys va presentar complicacions després de ser sedada a Paterna pel mateix anestesista implicat en el cas d'Alzira. La Policia manté la investigació i el professional seguix amb mesures cautelars.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona de 43 anys agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de patir una agressió en el seu domicili de Catarroja. La seua parella va ser detinguda i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La jornada deixa més nuvolositat des de la vesprada i una baixada suau de les màximes, amb boires i bancs de boira a l'interior de València i Alacant. El vent serà fluix i rolará d'oest a nord-est en la costa, amb repunts al final del dia.