Dos dones ferides en un accident de trànsit en la V-21 en Sagunt

Sagunt V-21

Imatge d’arxiu | Google Maps

 

Dos dones han resultat ferides durant la nit d’este dissabte en un accident de tràfic entre dos cotxes ocorregut en el quilòmetre 6 de la carretera V-21, a l’altura del terme municipal de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El CICU va rebre l’avís del succés sobre les 21.45 hores de la nit d’este dissabte. Fins al lloc de l’accident es van desplaçar dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els serveis mèdics van assistir a les dos dones, de 29 i 38 anys, que patien policontusions. Les dos van ser traslladades en una ambulància SVB a l’Hospital de Sagunt.

 

Una altre accident deixa un mort este dissabte en les carreteres valencianes

Un jove de 16 anys moria este dissabte en un accident de tràfic entre un cotxe i la moto en la qual circulava en el terme municipal de Bocairent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Una altra menor, que també anava en la moto, resultava ferida, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre va tindre lloc a les 16.40 hores de la vesprada d’este dissabte, en la carretera CV-81 creuament amb la CV-794, en el terme municipal de Bocairent. El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual va confirmar la defunció d’un jove 16 anys. Els efectius sanitaris també van assistir a una jove de la mateixa edat, amb fractura de fèmur i dels dos canells.

 

Posteriorment, la jove ferida va ser traslladada en la unitat SAMU a l’Hospital d’Ontinyent.

Últimes notícies

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.