Dos ferits després de xocar el seu cotxe contra un pal de la catenària del tramvia a València

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Europa Press

 

Dos homes de 35 i 39 anys han resultat ferits amb diverses contusions després de xocar el seu vehicle contra el pal de la catenària del tramvia a l’altura de l’Avinguda Catalunya a la ciutat de València.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 10.30 hores, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que ha desplaçat una ambulància del SAMU fins a la zona per atendre als ferits, que han sigut traslladats a l’Hospital Clínic de la capital.

 

L’accident també ha provocat la interrupció temporal de la circulació de les línies 4 i 6 de Metrovalencia entre Pont de Fusta i La Cadena, en plena zona universitària, en quedar-se el cotxe al mig de la via. Una vegada retirat, s’ha restablit la circulació.

 

Un operari cau d’una escala a València

Este matí també s’ha produït un accident laboral en un bar de la ciutat de València, on ha patit una caiguda un operari, segons ha informat el CICU.

 

Els fets han ocorregut sobre les 10.45 hores del matí, al carrer Vall de la Ballestera de la capital. L’operari ha caigut d’una escala, a uns tres metres d’altura.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els sanitaris han atés al treballador, un home de 43 anys, per traumatisme cranioencefàlic, i una vegada l’han estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.

Metrovalencia amplia el seu servici nocturn durant tres nits seguides este cap de setmana llarg

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn durant tres nits consecutives, del dijous 30 d'abril al dissabte 2 de maig, amb diferents freqüències de pas amb metro i tramvia per a facilitar la mobilitat en l'àrea metropolitana.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el ple en el pont de maig amb un 89% de reserves

Les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana aconseguixen de mitjana el 88,8% en el pont de maig, amb València i la seua àrea metropolitana quasi al complet i xifres molt elevades en la resta de la regió.

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.