Dos ferits després de xocar el seu cotxe contra un pal de la catenària del tramvia a València

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Europa Press

 

Dos homes de 35 i 39 anys han resultat ferits amb diverses contusions després de xocar el seu vehicle contra el pal de la catenària del tramvia a l’altura de l’Avinguda Catalunya a la ciutat de València.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 10.30 hores, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que ha desplaçat una ambulància del SAMU fins a la zona per atendre als ferits, que han sigut traslladats a l’Hospital Clínic de la capital.

 

L’accident també ha provocat la interrupció temporal de la circulació de les línies 4 i 6 de Metrovalencia entre Pont de Fusta i La Cadena, en plena zona universitària, en quedar-se el cotxe al mig de la via. Una vegada retirat, s’ha restablit la circulació.

 

Un operari cau d’una escala a València

Este matí també s’ha produït un accident laboral en un bar de la ciutat de València, on ha patit una caiguda un operari, segons ha informat el CICU.

 

Els fets han ocorregut sobre les 10.45 hores del matí, al carrer Vall de la Ballestera de la capital. L’operari ha caigut d’una escala, a uns tres metres d’altura.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els sanitaris han atés al treballador, un home de 43 anys, per traumatisme cranioencefàlic, i una vegada l’han estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.