12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Dos ferits després de xocar el seu cotxe contra un pal de la catenària del tramvia a València

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Europa Press

 

Dos homes de 35 i 39 anys han resultat ferits amb diverses contusions després de xocar el seu vehicle contra el pal de la catenària del tramvia a l’altura de l’Avinguda Catalunya a la ciutat de València.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 10.30 hores, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que ha desplaçat una ambulància del SAMU fins a la zona per atendre als ferits, que han sigut traslladats a l’Hospital Clínic de la capital.

 

L’accident també ha provocat la interrupció temporal de la circulació de les línies 4 i 6 de Metrovalencia entre Pont de Fusta i La Cadena, en plena zona universitària, en quedar-se el cotxe al mig de la via. Una vegada retirat, s’ha restablit la circulació.

 

Un operari cau d’una escala a València

Este matí també s’ha produït un accident laboral en un bar de la ciutat de València, on ha patit una caiguda un operari, segons ha informat el CICU.

 

Els fets han ocorregut sobre les 10.45 hores del matí, al carrer Vall de la Ballestera de la capital. L’operari ha caigut d’una escala, a uns tres metres d’altura.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els sanitaris han atés al treballador, un home de 43 anys, per traumatisme cranioencefàlic, i una vegada l’han estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs