11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Dos ferits després de xocar el seu cotxe contra un pal de la catenària del tramvia a València

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Europa Press

 

Dos homes de 35 i 39 anys han resultat ferits amb diverses contusions després de xocar el seu vehicle contra el pal de la catenària del tramvia a l’altura de l’Avinguda Catalunya a la ciutat de València.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 10.30 hores, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que ha desplaçat una ambulància del SAMU fins a la zona per atendre als ferits, que han sigut traslladats a l’Hospital Clínic de la capital.

 

L’accident també ha provocat la interrupció temporal de la circulació de les línies 4 i 6 de Metrovalencia entre Pont de Fusta i La Cadena, en plena zona universitària, en quedar-se el cotxe al mig de la via. Una vegada retirat, s’ha restablit la circulació.

 

Un operari cau d’una escala a València

Este matí també s’ha produït un accident laboral en un bar de la ciutat de València, on ha patit una caiguda un operari, segons ha informat el CICU.

 

Els fets han ocorregut sobre les 10.45 hores del matí, al carrer Vall de la Ballestera de la capital. L’operari ha caigut d’una escala, a uns tres metres d’altura.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els sanitaris han atés al treballador, un home de 43 anys, per traumatisme cranioencefàlic, i una vegada l’han estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de València.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.