Dos hòmens ferits en l’incendi d’una zona de tendes de campanya en Alacant

 

Esta matinada de divendres, cap a les 04.50 hores, s’ha produït un incendi en una zona de tendes de campanya en l’avinguda del Doctor Jiménez Díaz de la ciutat d’Alacant en el que dos hòmens, de 46 i 50 anys, han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Una volta allí, els equips mèdics han assistit a l’home de 46 anys per cremades en els braços i a l’altre per cremades d’alt grau.

 

Després de ser estabilitzades, les dos víctimes han sigut traslladades fins a l’Hospital General Universitari de la ciutat d’Alacant. A hores d’ara es desconeix l’estat actual dels dos hòmens.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per presumpta corrupció en els bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en una investigació sobre un possible frau vinculat als bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la patronal Facpyme.

Els hostalers de València esperen facturar un 78% més en Falles que en una setmana normal

L'hostaleria de València preveu un 78% més de facturació que en una setmana habitual. Estima a més un avanç mitjà del 2,2% respecte a les Falles de 2025 i un tiquet de 24,4 euros.

Cau una xarxa amb ramificació a Alacant que va falsificar dades per a regularitzar a 5.000 migrants

La Policia Nacional i Vigilància Duanera han desarticulat una organització amb base en Saragossa i ramificacions a Alacant, Múrcia i Osca. L'operació s'ha saldat amb 61 detinguts, 18 d'ells integrants de la trama i la resta clients.

Compromís acusa a Catalá i al Govern per la crisi de Rodalia: ‘ens han portat al caos’

Papi Robles qualifica d'irresponsable la gestió de la crisi de Rodalia i culpa a María José Catalá i al Govern central. Critica el tall d'arribades a l'Estació del Nord en horari de mascletà i planteja perimetrar la zona per a evitar aglomeracions.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per un suposat frau amb bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en la investigació sobre presumptes irregularitats en els bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la seu de Facpyme.

Presó per a un home de 43 anys per tres agressions sexuals a menors a València

La Policia Nacional va detindre a València a un home de 43 anys i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó per tres agressions sexuals a menors. Se li imputa també pornografia infantil després de la troballa de material incriminatori en el seu domicili i s'han detectat cinc suposades víctimes.

La calor de l’Atlàntic i el Mediterrani va intensificar un 40% la DANA de València

Un estudi del BSC-CNS conclou que les temperatures anòmales de l'Atlàntic Nord i del Mediterrani van reforçar en un 40% la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. L'Atlàntic va aportar de manera específica un 15% addicional a la intensitat de les pluges.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció entorn dels bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional per una investigació de presumpta corrupció lligada als bons consum de 2022 i 2023 a la província d'Alacant. Les perquisicions se centren en una vintena de municipis.