Dos joves motoristes moren en dos accidents a Vinaròs i Traiguera

Dos accidents s'han produït este passat diumenge a la província de Castelló, concretament els dos al Baix Maestrat. Una jornada negra que ha acabat amb dos accidents mortals, els dos motoristes, de 23 i 27 anys en dos accidents; un a Vinaròs i un altre a Traiguera. El primer accident es va produir a Vinaròs, al Baix Maestrat al migdia. Concretament a les 13.30 hores una moto s'accidentava a l'N-340 en el kilòmetre 1051, front a una gasolinera. Segons sembla no hi ha cap vehicle més implicat; la víctima circulava en la motocicleta i va perdre el control, estavellant-se contra la tanca de contenció. Testimonis van alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de l'accident. El CICU va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir el jove motorista, de 23 anys, que es trobava en una parada cardiorespiratòria. El jove presentava politraumatismes també. Malgrat  això, les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada no van donar resultats i el jove, veí de Benicarló va faltar en l'acte.

A penes dos hores més tard, al voltant de les 15.30 hores després d'aquesta mort, un altre accident es produïa, en este cas en la localitat de Traiguera, també al Baix Maestrat. Un altre jove, de 27 anys, que circulava en moto, va col·lisionar contra un fanal en la partida Damunt la Font, darrere del camp de futbol i prop de la Cooperativa d'oli Cérvol. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una ambulància i també un helicòpter medicalitzat. El jove, veí de Traiguera, va patir una fractura cranial molt greu, segons ha informat el CICU, i segons sembla, no portava casc. Encara que els efectius mèdics li van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar, va acabar morint sense que es pogueren recuperar les seues constants vitals. 

Mor un altre motorista a Sagunt

Fa a penes uns dies es produïa una altra mort d'un motorista a la Comunitat Valènciana. Un home de 46 anys ha mort aquest dijous després de caure de la seua moto en l'accés a la V-23 de la carretera CV-309, en el terme municipal de Sagunt, segons han informat fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).  En la telefonada que ha rebut el CICU a les 13.40 hores s'indicava que el motorista estava inconscient, per la qual cosa s'ha desplaçat fins al lloc una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). A la seua arribada, l'equip sanitari del SVB ha practicat maniobres de reanimació bàsica al motorista i l'equip mèdic del SAMU ha dut a terme la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU