7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Dos joves motoristes moren en dos accidents a Vinaròs i Traiguera

Dos accidents s'han produït este passat diumenge a la província de Castelló, concretament els dos al Baix Maestrat. Una jornada negra que ha acabat amb dos accidents mortals, els dos motoristes, de 23 i 27 anys en dos accidents; un a Vinaròs i un altre a Traiguera. El primer accident es va produir a Vinaròs, al Baix Maestrat al migdia. Concretament a les 13.30 hores una moto s'accidentava a l'N-340 en el kilòmetre 1051, front a una gasolinera. Segons sembla no hi ha cap vehicle més implicat; la víctima circulava en la motocicleta i va perdre el control, estavellant-se contra la tanca de contenció. Testimonis van alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de l'accident. El CICU va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir el jove motorista, de 23 anys, que es trobava en una parada cardiorespiratòria. El jove presentava politraumatismes també. Malgrat  això, les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada no van donar resultats i el jove, veí de Benicarló va faltar en l'acte.

A penes dos hores més tard, al voltant de les 15.30 hores després d'aquesta mort, un altre accident es produïa, en este cas en la localitat de Traiguera, també al Baix Maestrat. Un altre jove, de 27 anys, que circulava en moto, va col·lisionar contra un fanal en la partida Damunt la Font, darrere del camp de futbol i prop de la Cooperativa d'oli Cérvol. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una ambulància i també un helicòpter medicalitzat. El jove, veí de Traiguera, va patir una fractura cranial molt greu, segons ha informat el CICU, i segons sembla, no portava casc. Encara que els efectius mèdics li van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar, va acabar morint sense que es pogueren recuperar les seues constants vitals. 

Mor un altre motorista a Sagunt

Fa a penes uns dies es produïa una altra mort d'un motorista a la Comunitat Valènciana. Un home de 46 anys ha mort aquest dijous després de caure de la seua moto en l'accés a la V-23 de la carretera CV-309, en el terme municipal de Sagunt, segons han informat fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).  En la telefonada que ha rebut el CICU a les 13.40 hores s'indicava que el motorista estava inconscient, per la qual cosa s'ha desplaçat fins al lloc una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). A la seua arribada, l'equip sanitari del SVB ha practicat maniobres de reanimació bàsica al motorista i l'equip mèdic del SAMU ha dut a terme la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres.

Últimes notícies

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.