Altres dos menors detinguts per l’assassinat de Samuel Luiz

 

Detinguts altres dos menors d’edat presumptament implicats en assassinat de Samuel Luiz el passat cap de setmana a la Corunya. Tots dos són amics dels altres quatre detinguts, sense vinculació prèvia amb la víctima, i un d’ells té antecedents policials, segons avança la Policia Nacional.

Serà el jutjat de menors el que s’ocupe d’ells i no el Jutjat d’Instrucció com ocorre amb la resta d’implicats. Les línies d’investigació continuen obertes pel que no es descarta que en les pròximes hores es produïsquen més detencions.

 

El delegat del Govern, José Miñones, ha agraït el treball de la Brigada Provincial de la Policia Judicial de la Prefectura de Galícia i ha demanat prudència i responsabilitat per a esclarir el cas.

 

A disposició judicial

 

Este mateix matí, quatre detinguts han passat a disposició judicial. Els arrestats, joves d’entre 20 i 25 anys, tots ells residents a la Corunya, han arribat al voltant de les 10.00 hores al Jutjat d’Instrucció número 1 per a prestar declaració.

A tres d’ells, dos homes i una dona, se’ls atribueix el rol d’autor material, cooperador necessari i encoratjadora.

En el lloc han romàs tot el matí a l’espera del que dictamine el jutge. A estes dependències s’han acostat amics i coneguts d’alguns dels detinguts que han insistit que la brutal pallissa «no es va tractar d’un crim homòfob«, sinó que va estar motivada per un malentés amb el telèfon mòbil.

Els investigadors continuen analitzant minuciosament les imatges captades per les càmeres de seguretat de la zona i ja han pres declaració a diversos testimonis.

Últimes notícies

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.