Altres dos menors detinguts per l’assassinat de Samuel Luiz

 

Detinguts altres dos menors d’edat presumptament implicats en assassinat de Samuel Luiz el passat cap de setmana a la Corunya. Tots dos són amics dels altres quatre detinguts, sense vinculació prèvia amb la víctima, i un d’ells té antecedents policials, segons avança la Policia Nacional.

Serà el jutjat de menors el que s’ocupe d’ells i no el Jutjat d’Instrucció com ocorre amb la resta d’implicats. Les línies d’investigació continuen obertes pel que no es descarta que en les pròximes hores es produïsquen més detencions.

 

El delegat del Govern, José Miñones, ha agraït el treball de la Brigada Provincial de la Policia Judicial de la Prefectura de Galícia i ha demanat prudència i responsabilitat per a esclarir el cas.

 

A disposició judicial

 

Este mateix matí, quatre detinguts han passat a disposició judicial. Els arrestats, joves d’entre 20 i 25 anys, tots ells residents a la Corunya, han arribat al voltant de les 10.00 hores al Jutjat d’Instrucció número 1 per a prestar declaració.

A tres d’ells, dos homes i una dona, se’ls atribueix el rol d’autor material, cooperador necessari i encoratjadora.

En el lloc han romàs tot el matí a l’espera del que dictamine el jutge. A estes dependències s’han acostat amics i coneguts d’alguns dels detinguts que han insistit que la brutal pallissa “no es va tractar d’un crim homòfob“, sinó que va estar motivada per un malentés amb el telèfon mòbil.

Els investigadors continuen analitzant minuciosament les imatges captades per les càmeres de seguretat de la zona i ja han pres declaració a diversos testimonis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.