Dos persones rescatades d’un incendi en sa casa d’Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant –SPEIS- han acudit este matí de dilluns a extingir un incendi elèctric que s’ha originat en un apartament turístic, situat en la glorieta del Regne Unit de la ciutat. El foc s’ha originat mentres una parella estava dormint dins i han sigut alertats pel detector de fum, pel que han decidit quedar-se confinats en una de les habitacions amb la porta tancada fins que arribaren els bombers, fet que ha salvat les seues vides, i no han acabat ferits.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.30 pel 112 segons el que alertava d’un incendi en una casa als apartaments Hills, i fins al lloc s’han desplaçat quatre dotacions completes amb dotze efectius de bombers per a apagar el foc, i dos patrulla de la Policia Local, que han regulat el trànsit en la zona afectada per a coordinar l’emergència, i situar els camions.

 

Els bombers dividits en equips, en una primera intervenció han trobat i han atés a dos persones que es trobaven confinades en l’habitació, les que de forma molt encertada han decidit no eixir fora i evitar intoxicar-se. Mentres, un altre equip ha trobat el focus del foc, desplegant línies d’aigua, que estava en la zona del televisor, i es trobava tot el saló inundat d’un dens fum negre generat per l’incendi.

 

Els bombers, una volta apagat el foc, han continuat en les faenes de ventilació amb els grups de pressió positiva, i l’apartament ha resultat afectat parcialment, sobretot pel fum. Les tasques d’extinció han durat una hora, i a causa de la ràpida crida en l’inici de l’incendi avisat pel detector de fum no cal lamentar vides i els danys materials són menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana, integrats en REDIT, llancen REDIT Defensa per a coordinar les seues capacitats i reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial a la regió.