Dos persones rescatades d’un incendi en sa casa d’Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant –SPEIS- han acudit este matí de dilluns a extingir un incendi elèctric que s’ha originat en un apartament turístic, situat en la glorieta del Regne Unit de la ciutat. El foc s’ha originat mentres una parella estava dormint dins i han sigut alertats pel detector de fum, pel que han decidit quedar-se confinats en una de les habitacions amb la porta tancada fins que arribaren els bombers, fet que ha salvat les seues vides, i no han acabat ferits.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.30 pel 112 segons el que alertava d’un incendi en una casa als apartaments Hills, i fins al lloc s’han desplaçat quatre dotacions completes amb dotze efectius de bombers per a apagar el foc, i dos patrulla de la Policia Local, que han regulat el trànsit en la zona afectada per a coordinar l’emergència, i situar els camions.

 

Els bombers dividits en equips, en una primera intervenció han trobat i han atés a dos persones que es trobaven confinades en l’habitació, les que de forma molt encertada han decidit no eixir fora i evitar intoxicar-se. Mentres, un altre equip ha trobat el focus del foc, desplegant línies d’aigua, que estava en la zona del televisor, i es trobava tot el saló inundat d’un dens fum negre generat per l’incendi.

 

Els bombers, una volta apagat el foc, han continuat en les faenes de ventilació amb els grups de pressió positiva, i l’apartament ha resultat afectat parcialment, sobretot pel fum. Les tasques d’extinció han durat una hora, i a causa de la ràpida crida en l’inici de l’incendi avisat pel detector de fum no cal lamentar vides i els danys materials són menors.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.