Dos persones rescatades d’un incendi en sa casa d’Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant –SPEIS- han acudit este matí de dilluns a extingir un incendi elèctric que s’ha originat en un apartament turístic, situat en la glorieta del Regne Unit de la ciutat. El foc s’ha originat mentres una parella estava dormint dins i han sigut alertats pel detector de fum, pel que han decidit quedar-se confinats en una de les habitacions amb la porta tancada fins que arribaren els bombers, fet que ha salvat les seues vides, i no han acabat ferits.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.30 pel 112 segons el que alertava d’un incendi en una casa als apartaments Hills, i fins al lloc s’han desplaçat quatre dotacions completes amb dotze efectius de bombers per a apagar el foc, i dos patrulla de la Policia Local, que han regulat el trànsit en la zona afectada per a coordinar l’emergència, i situar els camions.

 

Els bombers dividits en equips, en una primera intervenció han trobat i han atés a dos persones que es trobaven confinades en l’habitació, les que de forma molt encertada han decidit no eixir fora i evitar intoxicar-se. Mentres, un altre equip ha trobat el focus del foc, desplegant línies d’aigua, que estava en la zona del televisor, i es trobava tot el saló inundat d’un dens fum negre generat per l’incendi.

 

Els bombers, una volta apagat el foc, han continuat en les faenes de ventilació amb els grups de pressió positiva, i l’apartament ha resultat afectat parcialment, sobretot pel fum. Les tasques d’extinció han durat una hora, i a causa de la ràpida crida en l’inici de l’incendi avisat pel detector de fum no cal lamentar vides i els danys materials són menors.

Últimes notícies

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.