Dos persones rescatades d’un incendi en sa casa d’Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant –SPEIS- han acudit este matí de dilluns a extingir un incendi elèctric que s’ha originat en un apartament turístic, situat en la glorieta del Regne Unit de la ciutat. El foc s’ha originat mentres una parella estava dormint dins i han sigut alertats pel detector de fum, pel que han decidit quedar-se confinats en una de les habitacions amb la porta tancada fins que arribaren els bombers, fet que ha salvat les seues vides, i no han acabat ferits.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.30 pel 112 segons el que alertava d’un incendi en una casa als apartaments Hills, i fins al lloc s’han desplaçat quatre dotacions completes amb dotze efectius de bombers per a apagar el foc, i dos patrulla de la Policia Local, que han regulat el trànsit en la zona afectada per a coordinar l’emergència, i situar els camions.

 

Els bombers dividits en equips, en una primera intervenció han trobat i han atés a dos persones que es trobaven confinades en l’habitació, les que de forma molt encertada han decidit no eixir fora i evitar intoxicar-se. Mentres, un altre equip ha trobat el focus del foc, desplegant línies d’aigua, que estava en la zona del televisor, i es trobava tot el saló inundat d’un dens fum negre generat per l’incendi.

 

Els bombers, una volta apagat el foc, han continuat en les faenes de ventilació amb els grups de pressió positiva, i l’apartament ha resultat afectat parcialment, sobretot pel fum. Les tasques d’extinció han durat una hora, i a causa de la ràpida crida en l’inici de l’incendi avisat pel detector de fum no cal lamentar vides i els danys materials són menors.

Últimes notícies

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.