Desarticulen dos punts de venda de drogues en Crevillent

La Guàrdia Civil ha detingut en Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a dos persones per ser les presumptes autores d'un delicte contra la salut pública, per tràfic de drogues. Els detinguts venien la droga, presumptament, des de dos cases de la localitat i usaven un garatge situat en el centre com a magatzem de les diferents drogues.

 

Durant els mesos d'abril i maig del present any, estant encara en estat d'alarma, la Guàrdia Civil va començar a rebre algunes queixes veïnals alertant de què, en diferents cases, es podria estar venent alguna classe de droga, a causa d'un alarmant tràfic de persones, a pesar d'estar vigents les mesures restrictives de mobilitat, amb motiu del confinament establit.

 

Els agents de l'Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d'este municipi van començar immediatament una investigació sobre este tema, comprovant la veracitat dels fets.

 

Gràcies a ella, es va poder determinar, a demés, la ubicació exacta en la que emmagatzemaven la droga, sent esta un garatge privat, situat en el centre de la localitat, lloc al que acudien els detinguts, per a reposar les dosis de droga que anaven venent en les dos cases i d'esta manera tindre la mínima quantitat possible dins de les cases, en cas de ser descoberts i de fer-se
en elles qualsevol registre policial.

 

Sistema d'ocultació de la droga

Amb tota esta informació, els agents van sol·licitar l'entrada i registre en les dos cases investigades i en el garatge privat, magatzem de la droga, i en un dels cotxes que usava el detingut, intervenint un total de 520 grams d'haixix, 20 grams de cocaïna, algunes quantitats de substàncies de tall per a manipular la cocaïna, 9000 euros en efectiu i el cotxe registrat que usava el detingut.

 

Gràcies a la col·laboració, en este registre, del Servici Cinològic de la Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant, els agents van conseguir descobrir dins del cotxe un sistema d'ocultació de la droga que el detingut havia ideat; un mecanisme d'obertura mecànic, dissimulat aprofitant el quadre de comandaments, que servia per a amagar les dosis.

 

Els dos detinguts, un home de nacionalitat marroquina de 41 anys i una dona espanyola de 55 anys, ja han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció núm. 2 dels d'Elx, quedant els dos en llibertat amb càrrecs, a l'espera de juí.

Últimes notícies

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU