Desarticulen dos punts de venda de drogues en Crevillent

La Guàrdia Civil ha detingut en Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a dos persones per ser les presumptes autores d'un delicte contra la salut pública, per tràfic de drogues. Els detinguts venien la droga, presumptament, des de dos cases de la localitat i usaven un garatge situat en el centre com a magatzem de les diferents drogues.

 

Durant els mesos d'abril i maig del present any, estant encara en estat d'alarma, la Guàrdia Civil va començar a rebre algunes queixes veïnals alertant de què, en diferents cases, es podria estar venent alguna classe de droga, a causa d'un alarmant tràfic de persones, a pesar d'estar vigents les mesures restrictives de mobilitat, amb motiu del confinament establit.

 

Els agents de l'Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d'este municipi van començar immediatament una investigació sobre este tema, comprovant la veracitat dels fets.

 

Gràcies a ella, es va poder determinar, a demés, la ubicació exacta en la que emmagatzemaven la droga, sent esta un garatge privat, situat en el centre de la localitat, lloc al que acudien els detinguts, per a reposar les dosis de droga que anaven venent en les dos cases i d'esta manera tindre la mínima quantitat possible dins de les cases, en cas de ser descoberts i de fer-se
en elles qualsevol registre policial.

 

Sistema d'ocultació de la droga

Amb tota esta informació, els agents van sol·licitar l'entrada i registre en les dos cases investigades i en el garatge privat, magatzem de la droga, i en un dels cotxes que usava el detingut, intervenint un total de 520 grams d'haixix, 20 grams de cocaïna, algunes quantitats de substàncies de tall per a manipular la cocaïna, 9000 euros en efectiu i el cotxe registrat que usava el detingut.

 

Gràcies a la col·laboració, en este registre, del Servici Cinològic de la Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant, els agents van conseguir descobrir dins del cotxe un sistema d'ocultació de la droga que el detingut havia ideat; un mecanisme d'obertura mecànic, dissimulat aprofitant el quadre de comandaments, que servia per a amagar les dosis.

 

Els dos detinguts, un home de nacionalitat marroquina de 41 anys i una dona espanyola de 55 anys, ja han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció núm. 2 dels d'Elx, quedant els dos en llibertat amb càrrecs, a l'espera de juí.

Últimes notícies

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.