Desarticulen dos punts de venda de drogues en Crevillent

La Guàrdia Civil ha detingut en Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a dos persones per ser les presumptes autores d'un delicte contra la salut pública, per tràfic de drogues. Els detinguts venien la droga, presumptament, des de dos cases de la localitat i usaven un garatge situat en el centre com a magatzem de les diferents drogues.

 

Durant els mesos d'abril i maig del present any, estant encara en estat d'alarma, la Guàrdia Civil va començar a rebre algunes queixes veïnals alertant de què, en diferents cases, es podria estar venent alguna classe de droga, a causa d'un alarmant tràfic de persones, a pesar d'estar vigents les mesures restrictives de mobilitat, amb motiu del confinament establit.

 

Els agents de l'Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d'este municipi van començar immediatament una investigació sobre este tema, comprovant la veracitat dels fets.

 

Gràcies a ella, es va poder determinar, a demés, la ubicació exacta en la que emmagatzemaven la droga, sent esta un garatge privat, situat en el centre de la localitat, lloc al que acudien els detinguts, per a reposar les dosis de droga que anaven venent en les dos cases i d'esta manera tindre la mínima quantitat possible dins de les cases, en cas de ser descoberts i de fer-se
en elles qualsevol registre policial.

 

Sistema d'ocultació de la droga

Amb tota esta informació, els agents van sol·licitar l'entrada i registre en les dos cases investigades i en el garatge privat, magatzem de la droga, i en un dels cotxes que usava el detingut, intervenint un total de 520 grams d'haixix, 20 grams de cocaïna, algunes quantitats de substàncies de tall per a manipular la cocaïna, 9000 euros en efectiu i el cotxe registrat que usava el detingut.

 

Gràcies a la col·laboració, en este registre, del Servici Cinològic de la Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant, els agents van conseguir descobrir dins del cotxe un sistema d'ocultació de la droga que el detingut havia ideat; un mecanisme d'obertura mecànic, dissimulat aprofitant el quadre de comandaments, que servia per a amagar les dosis.

 

Els dos detinguts, un home de nacionalitat marroquina de 41 anys i una dona espanyola de 55 anys, ja han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció núm. 2 dels d'Elx, quedant els dos en llibertat amb càrrecs, a l'espera de juí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.