Desarticulen dos punts de venda de drogues en Crevillent

La Guàrdia Civil ha detingut en Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a dos persones per ser les presumptes autores d'un delicte contra la salut pública, per tràfic de drogues. Els detinguts venien la droga, presumptament, des de dos cases de la localitat i usaven un garatge situat en el centre com a magatzem de les diferents drogues.

 

Durant els mesos d'abril i maig del present any, estant encara en estat d'alarma, la Guàrdia Civil va començar a rebre algunes queixes veïnals alertant de què, en diferents cases, es podria estar venent alguna classe de droga, a causa d'un alarmant tràfic de persones, a pesar d'estar vigents les mesures restrictives de mobilitat, amb motiu del confinament establit.

 

Els agents de l'Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d'este municipi van començar immediatament una investigació sobre este tema, comprovant la veracitat dels fets.

 

Gràcies a ella, es va poder determinar, a demés, la ubicació exacta en la que emmagatzemaven la droga, sent esta un garatge privat, situat en el centre de la localitat, lloc al que acudien els detinguts, per a reposar les dosis de droga que anaven venent en les dos cases i d'esta manera tindre la mínima quantitat possible dins de les cases, en cas de ser descoberts i de fer-se
en elles qualsevol registre policial.

 

Sistema d'ocultació de la droga

Amb tota esta informació, els agents van sol·licitar l'entrada i registre en les dos cases investigades i en el garatge privat, magatzem de la droga, i en un dels cotxes que usava el detingut, intervenint un total de 520 grams d'haixix, 20 grams de cocaïna, algunes quantitats de substàncies de tall per a manipular la cocaïna, 9000 euros en efectiu i el cotxe registrat que usava el detingut.

 

Gràcies a la col·laboració, en este registre, del Servici Cinològic de la Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant, els agents van conseguir descobrir dins del cotxe un sistema d'ocultació de la droga que el detingut havia ideat; un mecanisme d'obertura mecànic, dissimulat aprofitant el quadre de comandaments, que servia per a amagar les dosis.

 

Els dos detinguts, un home de nacionalitat marroquina de 41 anys i una dona espanyola de 55 anys, ja han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció núm. 2 dels d'Elx, quedant els dos en llibertat amb càrrecs, a l'espera de juí.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.