9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Dos xiquetes valencianes tornen una bossa plena de diners que s’havien trobat

 

Dos xiquetes de 12 i 13 anys es van trobar este dimecres al migdia una bossa plena de diners, targetes de crèdit i documentació en un carrer de Carcaixent, a la Ribera Alta. Sense pensar-s’ho, es van dirigir a la caserna de la Guàrdia Civil per a tornar-la i que els agents feren el mateix amb l’amo d’eixa motxilleta, segons informa hui el diari Levante-EMV.

 

L’honradesa d’estes dos joves, de nom Carla i Paula, l’explica la seua mare també al citat mitjà, contant que les xiquetes estan segures que van fer «el correcte». Les joves van arreplegar una bossa plena de diners de 20 i 50 euros, amb el DNI de l’home que possiblement l’havia perdut i que facilitaria les tasques per a posar-se en contacte amb ell.

Últimes notícies

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.

La invasió dels Bàrbars, una película que cal vore

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que 'La invasió dels bàrbars' és una pel·lícula important, emocionant i necessària, que recupera la memòria històrica i alerta sobre els perills dels moviments feixistes actuals i considera una obra que passarà a la història del cinema valencià

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.