Dotze detinguts a València després d’irrompre de manera violenta en una penya de futbol

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a 12 persones com a presumptes autores d’un delicte d’odi, danys i robatori amb violència, després d’irrompre de manera violenta en la seu d’una penya de futbol portant ganivets, martells i pals.

A més, els sospitosos haurien proferit insults i amenaces de mort als aficionats i en un moment donat, també haurien sostret begudes alcohòliques de la seu.

Els fets van tindre lloc el passat 31 d’octubre, després de la trobada de futbol celebrat entre el Levante U.D. i el Sporting de Gijón.

Pel que sembla un grup, d’entre 12 i 15 persones, haurien irromput de manera violenta, armats amb ganivets i martells, entre altres efectes, en la seu d’una penya de futbol.

Presumptament, els sospitosos haurien proferit insults i amenaces de mort als aficionats que es trobaven en el local, entre ells un menor de deu anys, mentre causaven destrosses en el mateix per un valor de més de dos mil euros. A més, en un moment donat, de manera intimidatòria van sostraure de la seu nombroses llandes de begudes i botelles d’alcohol.

Gràcies a la ràpida actuació dels investigadors, l’endemà, van detindre a sis persones, entre les quals es trobaven dos menors d’edat. Després d’aquestes detencions, van continuar les perquisicions i finalment es va aconseguir identificar a altres sospitosos implicats en els fets. Els responsables han sigut detinguts com a presumptes autors dels delictes d’odi, danys i robatori amb violència i han passat a disposició judicial.

Grups ultres

La ràpida actuació policial ha permés identificar a diversos components de grups ultres violents en l’esport que aprofiten les trobades de futbol, per portar terme actes de desordres públics i agressions contra altres col·lectius.

Últimes notícies

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.