Les dures crítiques de Mónica Naranjo a l’actuació d’Ana Guerra provoquen la ira dels fans de ‘OT’ en les xarxes

La setena gala del renovat ‘Operación Triunfo 2017’ va deixar com resultat l’expulsió de Mireya, que es va marxar després que Cepeda guanyara el duel de la nominació per tercera setmana consecutiva i amb un 53% dels vots, mentre que Roi es va convertir per primera vegada en el favorit del públic.

A més, Cepeda va tornar a repetir com nominat d’esta setmana i s’enfrontarà dilluns que ve a Raoul, que va ser nominat per primera vegada però no va poder ser salvat després que Alfred i Ana Guerra anaren salvats, respectivament, pels professors i els altres concursants.

La nominació d’Ana Guerra va anar precisament una de les protagonistes de la nit, ja que la de Tenerife s’ha convertit en les últimes setmanes en una de les favorites del públic, almenys en quant a les xarxes socials es refereix.

 

Ana Guerra, nominada

Si hi ha alguna cosa que els fans del programa no van entendre, a més de la seua nominació en la nit d’ahir, va ser la valoració que Mónica Naranjo va fer de la concursant, sumant una nova polèmica a les moltes que la cantant catalana ha protagonitzat des que va començar el concurs.

Concretament, Mónica va assegurar que «no havia entès la seua interpretació». «Has tingut una interpretació correcta, però no dinàmica, no has jugat amb el ritme», afirmava la cantant. 

Sole Giménez, vocalista de Presuntos Implicados i quarta membre del jurat d’anit, va donar a la raó a la seua companya i va dir a Ana Guerra que «li havia faltat ànima en eixa cançó». «Crec que pots fer-ho però no ho entenc», va concloure.

Els professors de l’acadèmia, en canvi, van donar tot el seu suport a la canària —encara que després, després de la seua nominació, no la van salvar a ella— i van assegurar que era una de les actuacions de la nit, especialment ‘els Javis’, per a qui la seua actuació va ser «de les millors d’esta edició».

 

Casualment, es dóna la circumstància que l’actuació d’Ana Guerra va ser el moment més vist de la gala d’ahir, segons Barlovento Comunicación, amb més de 3 milions d’espectadors a les 23.30 hores.

Alfred, salvat pels professors

Malgrat l’evident mostra de suport dels professors a Ana Guerra, finalment es van decantar per Alfred quan van haver de salvar a un dels concursants de la nominació, a qui el jurat va dir: «no ho has fet malament, però eres dels quals menys bé ho ha fet».

A continuació van ser els altres concursants els encarregats de salvar a un altre dels seus companys. Entre Raoul, Cepeda i Ana Guerra, la de Tenerife va aconseguir salvar-se de la nominació gràcies a l’empat que es va produir amb Raoul. Tots dos tenien 3 vots dels seus companys per a salvar-se, però Roi, en la seua condició de favorit de la nit, va decantar la balança en favor de la cantant. 

Finalment, Raoul i Cepeda seran els nominats durant tota esta setmana i un dels dos serà el pròxim concursant a abandonar el concurs, que ja es troba en el seu equador i està preparant fins i tot una gala nadalenca al costat d’altres concursants de la primera edició de ‘OT’.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua postura sobre la prioritat nacional i el col·lapse dels servicis públics

Pérez Llorca afrontarà en el ple de Les Corts una sessió de control centrada en la prioritat nacional, les crítiques per prioritzar interessos partidistes i el col·lapse dels servicis públics.

Catorze jóvens, cinc d’ells menors, investigats per càntics racistes i desordes a Alginet

La Guàrdia Civil investiga a catorze persones, entre elles cinc menors, per amenaces, càntics racistes i danys al mobiliari urbà a Alginet, a les quals se'ls atribuïxen delictes d'odi i desordes públics.

Els bombers contenen dos incendis industrials en desballestaments d’Onda

Els bombers treballen en l'extinció de dos incendis industrials en desballestaments i una empresa de palets a Onda, ja continguts però encara actius, després d'una nit d'intensa intervenció.

Mosquera advertix abans de les semifinals: L’Atlètic li ho deixarà tot i nosaltres més

Cristhian Mosquera repassa la seua primera temporada en l'Arsenal, valora el repte de les semifinals de Champions davant l'Atlètic de Madrid i subratlla que l'equip està preparat per a barallar per Premier i Lliga de Campions fins al final.

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.