Les dures crítiques de Mónica Naranjo a l’actuació d’Ana Guerra provoquen la ira dels fans de ‘OT’ en les xarxes

La setena gala del renovat ‘Operación Triunfo 2017’ va deixar com resultat l’expulsió de Mireya, que es va marxar després que Cepeda guanyara el duel de la nominació per tercera setmana consecutiva i amb un 53% dels vots, mentre que Roi es va convertir per primera vegada en el favorit del públic.

A més, Cepeda va tornar a repetir com nominat d’esta setmana i s’enfrontarà dilluns que ve a Raoul, que va ser nominat per primera vegada però no va poder ser salvat després que Alfred i Ana Guerra anaren salvats, respectivament, pels professors i els altres concursants.

La nominació d’Ana Guerra va anar precisament una de les protagonistes de la nit, ja que la de Tenerife s’ha convertit en les últimes setmanes en una de les favorites del públic, almenys en quant a les xarxes socials es refereix.

 

Ana Guerra, nominada

Si hi ha alguna cosa que els fans del programa no van entendre, a més de la seua nominació en la nit d’ahir, va ser la valoració que Mónica Naranjo va fer de la concursant, sumant una nova polèmica a les moltes que la cantant catalana ha protagonitzat des que va començar el concurs.

Concretament, Mónica va assegurar que «no havia entès la seua interpretació». «Has tingut una interpretació correcta, però no dinàmica, no has jugat amb el ritme», afirmava la cantant. 

Sole Giménez, vocalista de Presuntos Implicados i quarta membre del jurat d’anit, va donar a la raó a la seua companya i va dir a Ana Guerra que «li havia faltat ànima en eixa cançó». «Crec que pots fer-ho però no ho entenc», va concloure.

Els professors de l’acadèmia, en canvi, van donar tot el seu suport a la canària —encara que després, després de la seua nominació, no la van salvar a ella— i van assegurar que era una de les actuacions de la nit, especialment ‘els Javis’, per a qui la seua actuació va ser «de les millors d’esta edició».

 

Casualment, es dóna la circumstància que l’actuació d’Ana Guerra va ser el moment més vist de la gala d’ahir, segons Barlovento Comunicación, amb més de 3 milions d’espectadors a les 23.30 hores.

Alfred, salvat pels professors

Malgrat l’evident mostra de suport dels professors a Ana Guerra, finalment es van decantar per Alfred quan van haver de salvar a un dels concursants de la nominació, a qui el jurat va dir: «no ho has fet malament, però eres dels quals menys bé ho ha fet».

A continuació van ser els altres concursants els encarregats de salvar a un altre dels seus companys. Entre Raoul, Cepeda i Ana Guerra, la de Tenerife va aconseguir salvar-se de la nominació gràcies a l’empat que es va produir amb Raoul. Tots dos tenien 3 vots dels seus companys per a salvar-se, però Roi, en la seua condició de favorit de la nit, va decantar la balança en favor de la cantant. 

Finalment, Raoul i Cepeda seran els nominats durant tota esta setmana i un dels dos serà el pròxim concursant a abandonar el concurs, que ja es troba en el seu equador i està preparant fins i tot una gala nadalenca al costat d’altres concursants de la primera edició de ‘OT’.

 

 

Últimes notícies

Acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València després d’una manifestació

Un grup de participants en la manifestació per la vivenda d’este dissabte a València ha iniciat una acampada espontània a la plaça de l’Ajuntament, recolzada pel Sindicat d’Inquilines, després d’una marxa que ha acabat amb incidents i detinguts al Palau de les Arts.

Copete torna als entrenaments amb el València set mesos després de la lesió

El central José Copete ha tornat a exercitar-se parcialment amb el València CF set mesos després d’una lesió meniscal i sota les ordres de Javier Aguirre, que prepara el seu debut a la banqueta valencianista.

Nikola Mirotic es converteix en el tercer màxim anotador de la Eurolliga

Nikola Mirotic, ala-pivot del Valencia Basket, ha avançat Vassilis Spanoulis i ja és el tercer màxim anotador històric de la Eurolliga després dels 22 punts sumats en la victòria a la pista de l'ASVEL Villeurbanne.

Una persona detinguda pels altercats després de la protesta per la vivenda a València

Una persona ha sigut detinguda a València després dels altercats registrats en acabar la manifestació pel dret a la vivenda, en què nou policies han resultat ferits.

Incidents a València en acabar la marxa per la vivenda que crida a la vaga de novembre

Milers de persones han eixit als carrers de València per reclamar el dret a una vivenda digna, denunciar l’especulació i cridar a sumar-se a una vaga general al novembre. La protesta ha acabat amb càrregues policials, agents ferits i moments de tensió davant del Palau de Les Arts.

Huit policies ferits en els aldarulls a València després d’una protesta per la vivenda

Huit agents de la Policia Nacional han resultat ferits en els aldarulls registrats davant del Palau de Les Arts, al final d’una manifestació pel dret a la vivenda a València.

Vivas rep la Medalla d’Honor de València i l’Alta Distinció de la Generalitat enmig del seu pols amb el Govern central

El president de Ceuta acumularà dos reconeixements institucionals en la jornada del 9 d'Octubre: el màxim honor de la Generalitat Valenciana i la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de València, després de mesos enfrontat a la gestió de Sánchez durant la crisi migratòria.

El primer somni europeu del Levante Femení complix 25 anys

Este 3 d’octubre es complixen 25 anys del debut del Levante Femení en competicions europees, com a primer equip espanyol en participar-hi el 2001. Aquella estrena en la Copa de la UEFA Femenina va obrir el camí a noves presències granotes en tornejos continentals.