Les dures crítiques de Mónica Naranjo a l’actuació d’Ana Guerra provoquen la ira dels fans de ‘OT’ en les xarxes

La setena gala del renovat ‘Operación Triunfo 2017’ va deixar com resultat l’expulsió de Mireya, que es va marxar després que Cepeda guanyara el duel de la nominació per tercera setmana consecutiva i amb un 53% dels vots, mentre que Roi es va convertir per primera vegada en el favorit del públic.

A més, Cepeda va tornar a repetir com nominat d’esta setmana i s’enfrontarà dilluns que ve a Raoul, que va ser nominat per primera vegada però no va poder ser salvat després que Alfred i Ana Guerra anaren salvats, respectivament, pels professors i els altres concursants.

La nominació d’Ana Guerra va anar precisament una de les protagonistes de la nit, ja que la de Tenerife s’ha convertit en les últimes setmanes en una de les favorites del públic, almenys en quant a les xarxes socials es refereix.

 

Ana Guerra, nominada

Si hi ha alguna cosa que els fans del programa no van entendre, a més de la seua nominació en la nit d’ahir, va ser la valoració que Mónica Naranjo va fer de la concursant, sumant una nova polèmica a les moltes que la cantant catalana ha protagonitzat des que va començar el concurs.

Concretament, Mónica va assegurar que «no havia entès la seua interpretació». «Has tingut una interpretació correcta, però no dinàmica, no has jugat amb el ritme», afirmava la cantant. 

Sole Giménez, vocalista de Presuntos Implicados i quarta membre del jurat d’anit, va donar a la raó a la seua companya i va dir a Ana Guerra que «li havia faltat ànima en eixa cançó». «Crec que pots fer-ho però no ho entenc», va concloure.

Els professors de l’acadèmia, en canvi, van donar tot el seu suport a la canària —encara que després, després de la seua nominació, no la van salvar a ella— i van assegurar que era una de les actuacions de la nit, especialment ‘els Javis’, per a qui la seua actuació va ser «de les millors d’esta edició».

 

Casualment, es dóna la circumstància que l’actuació d’Ana Guerra va ser el moment més vist de la gala d’ahir, segons Barlovento Comunicación, amb més de 3 milions d’espectadors a les 23.30 hores.

Alfred, salvat pels professors

Malgrat l’evident mostra de suport dels professors a Ana Guerra, finalment es van decantar per Alfred quan van haver de salvar a un dels concursants de la nominació, a qui el jurat va dir: «no ho has fet malament, però eres dels quals menys bé ho ha fet».

A continuació van ser els altres concursants els encarregats de salvar a un altre dels seus companys. Entre Raoul, Cepeda i Ana Guerra, la de Tenerife va aconseguir salvar-se de la nominació gràcies a l’empat que es va produir amb Raoul. Tots dos tenien 3 vots dels seus companys per a salvar-se, però Roi, en la seua condició de favorit de la nit, va decantar la balança en favor de la cantant. 

Finalment, Raoul i Cepeda seran els nominats durant tota esta setmana i un dels dos serà el pròxim concursant a abandonar el concurs, que ja es troba en el seu equador i està preparant fins i tot una gala nadalenca al costat d’altres concursants de la primera edició de ‘OT’.

 

 

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.