18.4 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

Les dures crítiques de Mónica Naranjo a l’actuació d’Ana Guerra provoquen la ira dels fans de ‘OT’ en les xarxes

La setena gala del renovat ‘Operación Triunfo 2017’ va deixar com resultat l’expulsió de Mireya, que es va marxar després que Cepeda guanyara el duel de la nominació per tercera setmana consecutiva i amb un 53% dels vots, mentre que Roi es va convertir per primera vegada en el favorit del públic.

A més, Cepeda va tornar a repetir com nominat d’esta setmana i s’enfrontarà dilluns que ve a Raoul, que va ser nominat per primera vegada però no va poder ser salvat després que Alfred i Ana Guerra anaren salvats, respectivament, pels professors i els altres concursants.

La nominació d’Ana Guerra va anar precisament una de les protagonistes de la nit, ja que la de Tenerife s’ha convertit en les últimes setmanes en una de les favorites del públic, almenys en quant a les xarxes socials es refereix.

 

Ana Guerra, nominada

Si hi ha alguna cosa que els fans del programa no van entendre, a més de la seua nominació en la nit d’ahir, va ser la valoració que Mónica Naranjo va fer de la concursant, sumant una nova polèmica a les moltes que la cantant catalana ha protagonitzat des que va començar el concurs.

Concretament, Mónica va assegurar que «no havia entès la seua interpretació». «Has tingut una interpretació correcta, però no dinàmica, no has jugat amb el ritme», afirmava la cantant. 

Sole Giménez, vocalista de Presuntos Implicados i quarta membre del jurat d’anit, va donar a la raó a la seua companya i va dir a Ana Guerra que «li havia faltat ànima en eixa cançó». «Crec que pots fer-ho però no ho entenc», va concloure.

Els professors de l’acadèmia, en canvi, van donar tot el seu suport a la canària —encara que després, després de la seua nominació, no la van salvar a ella— i van assegurar que era una de les actuacions de la nit, especialment ‘els Javis’, per a qui la seua actuació va ser «de les millors d’esta edició».

 

Casualment, es dóna la circumstància que l’actuació d’Ana Guerra va ser el moment més vist de la gala d’ahir, segons Barlovento Comunicación, amb més de 3 milions d’espectadors a les 23.30 hores.

Alfred, salvat pels professors

Malgrat l’evident mostra de suport dels professors a Ana Guerra, finalment es van decantar per Alfred quan van haver de salvar a un dels concursants de la nominació, a qui el jurat va dir: «no ho has fet malament, però eres dels quals menys bé ho ha fet».

A continuació van ser els altres concursants els encarregats de salvar a un altre dels seus companys. Entre Raoul, Cepeda i Ana Guerra, la de Tenerife va aconseguir salvar-se de la nominació gràcies a l’empat que es va produir amb Raoul. Tots dos tenien 3 vots dels seus companys per a salvar-se, però Roi, en la seua condició de favorit de la nit, va decantar la balança en favor de la cantant. 

Finalment, Raoul i Cepeda seran els nominats durant tota esta setmana i un dels dos serà el pròxim concursant a abandonar el concurs, que ja es troba en el seu equador i està preparant fins i tot una gala nadalenca al costat d’altres concursants de la primera edició de ‘OT’.

 

 

Últimes notícies

Mor un conductor de 22 anys en caure-li una palmera en la CV-905 de Torrevieja

Un jove de 22 anys ha mort en la CV-905 en desplomar-se una palmera de la mitjana sobre el seu cotxe, en un tram pròxim a un centre comercial a Torrevieja.

Pérez Llorca parla de bona sintonia amb Vox després de reunir-se per al pacte d’investidura

Pérez Llorca ha mantingut una reunió amb la direcció de Vox per a buscar un pacte d'investidura i parla de 'bona sintonia'. El PP requerix els vots de Vox i el termini per a registrar la candidatura venç el 19 de novembre.

La jutgessa de la DANA incorpora més gravacions de teleassistència de víctimes de les riuades

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha afegit al sumari noves converses d'usuaris de teleassistència que van morir al no poder escapar de les riuades a l'Horta Sud. Les cintes apunten a una saturació del 112 i a accessos impossibles per als equips de rescat.

Pedro ‘Tiburón’ Acosta lidera amb autoritat la pràctica de MotoGP a Cheste

Pedro 'Tiburón' Acosta va marcar un 1.29.240 i va encapçalar la pràctica que decidix la passada directa a Q2 a Cheste; Bezzecchi i Morbidelli van completar el top-3. Bagnaia i Jorge Martín van quedar fora i hauran de passar per la Q1.

El Consell critica la fi de la pròrroga nuclear i reivindica el paper clau de Cofrentes

El Consell ha criticat la decisió de no prorrogar les centrals nuclears i ha defés que Cofrentes és clau per al subministrament i la competitivitat. Ha demanat revisar l'acord de tancament de 2019.

Alacant, Ministeri i Consell agilitzen la rehabilitació de la biblioteca Azorín

Ajuntament, Consell i Ministeri han alineat els últims tràmits per a la reforma interior de la biblioteca Azorín, la principal de la província. La coordinació tècnica pretén que les obres arranquen en poques setmanes i es compatibilitzen amb la protecció patrimonial de l'entorn.

Huit pianos de cua omplin de música les places de València

Huit pianos de cua s'han instal·lat en places de València i han acostat la música a tots els públics amb la iniciativa 'La teua ciutat s'ompli de pianos', emmarcada a València Music City.

Tres detinguts per l’homicidi d’un home després de robar-li el mòbil a Torrevieja

Tres jóvens de 21 i 22 anys han sigut detinguts per la mort d'un home suec de 30 anys després del robatori del seu mòbil. La víctima va ser arrossegada amb un cotxe i va morir quatre dies després.