Les dures crítiques de Mónica Naranjo a l’actuació d’Ana Guerra provoquen la ira dels fans de ‘OT’ en les xarxes

La setena gala del renovat ‘Operación Triunfo 2017’ va deixar com resultat l’expulsió de Mireya, que es va marxar després que Cepeda guanyara el duel de la nominació per tercera setmana consecutiva i amb un 53% dels vots, mentre que Roi es va convertir per primera vegada en el favorit del públic.

A més, Cepeda va tornar a repetir com nominat d’esta setmana i s’enfrontarà dilluns que ve a Raoul, que va ser nominat per primera vegada però no va poder ser salvat després que Alfred i Ana Guerra anaren salvats, respectivament, pels professors i els altres concursants.

La nominació d’Ana Guerra va anar precisament una de les protagonistes de la nit, ja que la de Tenerife s’ha convertit en les últimes setmanes en una de les favorites del públic, almenys en quant a les xarxes socials es refereix.

 

Ana Guerra, nominada

Si hi ha alguna cosa que els fans del programa no van entendre, a més de la seua nominació en la nit d’ahir, va ser la valoració que Mónica Naranjo va fer de la concursant, sumant una nova polèmica a les moltes que la cantant catalana ha protagonitzat des que va començar el concurs.

Concretament, Mónica va assegurar que «no havia entès la seua interpretació». «Has tingut una interpretació correcta, però no dinàmica, no has jugat amb el ritme», afirmava la cantant. 

Sole Giménez, vocalista de Presuntos Implicados i quarta membre del jurat d’anit, va donar a la raó a la seua companya i va dir a Ana Guerra que «li havia faltat ànima en eixa cançó». «Crec que pots fer-ho però no ho entenc», va concloure.

Els professors de l’acadèmia, en canvi, van donar tot el seu suport a la canària —encara que després, després de la seua nominació, no la van salvar a ella— i van assegurar que era una de les actuacions de la nit, especialment ‘els Javis’, per a qui la seua actuació va ser «de les millors d’esta edició».

 

Casualment, es dóna la circumstància que l’actuació d’Ana Guerra va ser el moment més vist de la gala d’ahir, segons Barlovento Comunicación, amb més de 3 milions d’espectadors a les 23.30 hores.

Alfred, salvat pels professors

Malgrat l’evident mostra de suport dels professors a Ana Guerra, finalment es van decantar per Alfred quan van haver de salvar a un dels concursants de la nominació, a qui el jurat va dir: «no ho has fet malament, però eres dels quals menys bé ho ha fet».

A continuació van ser els altres concursants els encarregats de salvar a un altre dels seus companys. Entre Raoul, Cepeda i Ana Guerra, la de Tenerife va aconseguir salvar-se de la nominació gràcies a l’empat que es va produir amb Raoul. Tots dos tenien 3 vots dels seus companys per a salvar-se, però Roi, en la seua condició de favorit de la nit, va decantar la balança en favor de la cantant. 

Finalment, Raoul i Cepeda seran els nominats durant tota esta setmana i un dels dos serà el pròxim concursant a abandonar el concurs, que ja es troba en el seu equador i està preparant fins i tot una gala nadalenca al costat d’altres concursants de la primera edició de ‘OT’.

 

 

Últimes notícies

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.