13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

El emotivo gesto de este hombre el día de su boda

El portal UPSOCL comparte la bonita historia de Shannon, una chica que hacía años que soñaba con su boda. Todo esto cambió cuando conoció Don, un hombre con dos hijos pero que rápidamente se enamoró de ella. Fue una conexión a primera vista, podríamos decir. Como explica en el vídeo, cuando se comprometieron, lo que más anhelaba ella era que su padre la llevara al altar y y poder compartir el baile padre-hija. Pero, poco antes de la boda a su padre le diagnosticaron cáncer.

 

Justo cuando se aproximaban los días, Shannon iba emocionandóse más, ya que su padre seguía vivo y la podría acompañar al altar. Pocos días antes, pero, murió. Como es lógico, llegó el día de la boda y la Shannon notaba que algo faltaba. Pero su futuro marido, Don, tenía preparada una sorpresa muy especial: Primero la sorprendió con una coreografía con sus dos hijos Tommy y Joey y, poco después, hizo esto:

 

 

Cuando la música cambia, Don se puso una camiseta donde se leía: «Me concedes este baile?» Y, cuando se dio la vuelta, tenía en la parte de adelante una foto de su padre. Un detalle precioso!

Últimes notícies

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.