16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El emotivo gesto de este hombre el día de su boda

El portal UPSOCL comparte la bonita historia de Shannon, una chica que hacía años que soñaba con su boda. Todo esto cambió cuando conoció Don, un hombre con dos hijos pero que rápidamente se enamoró de ella. Fue una conexión a primera vista, podríamos decir. Como explica en el vídeo, cuando se comprometieron, lo que más anhelaba ella era que su padre la llevara al altar y y poder compartir el baile padre-hija. Pero, poco antes de la boda a su padre le diagnosticaron cáncer.

 

Justo cuando se aproximaban los días, Shannon iba emocionandóse más, ya que su padre seguía vivo y la podría acompañar al altar. Pocos días antes, pero, murió. Como es lógico, llegó el día de la boda y la Shannon notaba que algo faltaba. Pero su futuro marido, Don, tenía preparada una sorpresa muy especial: Primero la sorprendió con una coreografía con sus dos hijos Tommy y Joey y, poco después, hizo esto:

 

 

Cuando la música cambia, Don se puso una camiseta donde se leía: «Me concedes este baile?» Y, cuando se dio la vuelta, tenía en la parte de adelante una foto de su padre. Un detalle precioso!

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.