El emotivo gesto de este hombre el día de su boda

El portal UPSOCL comparte la bonita historia de Shannon, una chica que hacía años que soñaba con su boda. Todo esto cambió cuando conoció Don, un hombre con dos hijos pero que rápidamente se enamoró de ella. Fue una conexión a primera vista, podríamos decir. Como explica en el vídeo, cuando se comprometieron, lo que más anhelaba ella era que su padre la llevara al altar y y poder compartir el baile padre-hija. Pero, poco antes de la boda a su padre le diagnosticaron cáncer.

 

Justo cuando se aproximaban los días, Shannon iba emocionandóse más, ya que su padre seguía vivo y la podría acompañar al altar. Pocos días antes, pero, murió. Como es lógico, llegó el día de la boda y la Shannon notaba que algo faltaba. Pero su futuro marido, Don, tenía preparada una sorpresa muy especial: Primero la sorprendió con una coreografía con sus dos hijos Tommy y Joey y, poco después, hizo esto:

 

 

Cuando la música cambia, Don se puso una camiseta donde se leía: «Me concedes este baile?» Y, cuando se dio la vuelta, tenía en la parte de adelante una foto de su padre. Un detalle precioso!

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.