Empresonat per tràfic de drogues el cirurgià valencià conegut per l’escàndol dels vídeos sexuals

Luis Senís cirugià

El cirurgià ha treballat en diferents clíniques i hospitals i tenia la seua pròpia clínica dental | Facebook

 

El conegut cirurgià maxil·lofacial castellonenc, Luis Senís, ja va ser notícia fa només uns mesos. El passat mes de març era despatxat del seu lloc de treball en l’Hospital la Fe de València, després de què isqueren a la llum uns vídeos sexuals a on es podia vore al cirurgià mantenint relacions sexuals amb una dona en un dels banys del seu lloc de treball, a més de dos més amb diferents dones. 

 

Ara, concretament este divendres, ha sigut detingut després de ser pillat amb mig quilo de cocaïna en una motxilla. El Jutjat d’Instrucció número 5 de València ha sigut el que ha enviat a presó a Senís, acusat d’un delicte contra la salut pública en la modalitat de tràfic de drogues, tot i que pot eixir si paga una fiança de 50.000 euros

 

Segons ell, no sabia que portava droga damunt

Un altre home, Carlos S.V., també va ser detingut junt amb el cirurgià este divendres, en el carrer Reus de València, molt prop de sa casa. Este home era al que investigava la Policia de la comissaria de Trànsits des de fa un temps, donat que tenien sospites de què es dedicava a la venda de droga en un pis a on vivia a voltes, en el districte de la Saïdia. 

 

En este sentit, a Senís el van detindre per casualitat, per dir-ho d’alguna forma, segons les fonts jurídiques, encara que va ser el primer detingut perquè la Policia el va pillar eixint de la vivenda vigilada amb una motxilla. En eixe moment, va ser quan els agents van localitzar mig quilo de droga, d’elevada puresa i molt premsada, de la mateixa forma que l’envien els narcotraficants a Europa des de països com Colòmbia, Perú i Equador, a on la produïxen en laboratoris.

 

El cirurgià es va defendre des d’un principi dient que havia anat només a visitar-lo i que no sabia que hi havia un quilo de cocaïna en la motxilla. Tot i això, totes les seues pertinences personals estaven dins, a més de dos peces de roba de Carlos S. V., col·locades damunt de la droga.

 

La condemna

Una volta els agents tenien l’ordre del jutjat per a entrat en les cases dels dos detinguts, la Policia va trobar 10.000 euros en casa de Carlos S.V., a més del quilo de cocaïna, valorat en uns 17.000 euros. Diumenge de vesprada, els dos van ser posats a disposició judicial i, finalment, el jutge va decretar presó baix fiança —de 50.000 euros per al cirurgià i de 30.000 euros per al camell—.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.