Empresonat per tràfic de drogues el cirurgià valencià conegut per l’escàndol dels vídeos sexuals

Luis Senís cirugià

El cirurgià ha treballat en diferents clíniques i hospitals i tenia la seua pròpia clínica dental | Facebook

 

El conegut cirurgià maxil·lofacial castellonenc, Luis Senís, ja va ser notícia fa només uns mesos. El passat mes de març era despatxat del seu lloc de treball en l’Hospital la Fe de València, després de què isqueren a la llum uns vídeos sexuals a on es podia vore al cirurgià mantenint relacions sexuals amb una dona en un dels banys del seu lloc de treball, a més de dos més amb diferents dones. 

 

Ara, concretament este divendres, ha sigut detingut després de ser pillat amb mig quilo de cocaïna en una motxilla. El Jutjat d’Instrucció número 5 de València ha sigut el que ha enviat a presó a Senís, acusat d’un delicte contra la salut pública en la modalitat de tràfic de drogues, tot i que pot eixir si paga una fiança de 50.000 euros

 

Segons ell, no sabia que portava droga damunt

Un altre home, Carlos S.V., també va ser detingut junt amb el cirurgià este divendres, en el carrer Reus de València, molt prop de sa casa. Este home era al que investigava la Policia de la comissaria de Trànsits des de fa un temps, donat que tenien sospites de què es dedicava a la venda de droga en un pis a on vivia a voltes, en el districte de la Saïdia. 

 

En este sentit, a Senís el van detindre per casualitat, per dir-ho d’alguna forma, segons les fonts jurídiques, encara que va ser el primer detingut perquè la Policia el va pillar eixint de la vivenda vigilada amb una motxilla. En eixe moment, va ser quan els agents van localitzar mig quilo de droga, d’elevada puresa i molt premsada, de la mateixa forma que l’envien els narcotraficants a Europa des de països com Colòmbia, Perú i Equador, a on la produïxen en laboratoris.

 

El cirurgià es va defendre des d’un principi dient que havia anat només a visitar-lo i que no sabia que hi havia un quilo de cocaïna en la motxilla. Tot i això, totes les seues pertinences personals estaven dins, a més de dos peces de roba de Carlos S. V., col·locades damunt de la droga.

 

La condemna

Una volta els agents tenien l’ordre del jutjat per a entrat en les cases dels dos detinguts, la Policia va trobar 10.000 euros en casa de Carlos S.V., a més del quilo de cocaïna, valorat en uns 17.000 euros. Diumenge de vesprada, els dos van ser posats a disposició judicial i, finalment, el jutge va decretar presó baix fiança —de 50.000 euros per al cirurgià i de 30.000 euros per al camell—.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.

Pedro Martínez crida a la unitat del València Basket després de la garrotada europea

Pedro Martínez demana a l'afició del València Basket no caure en el descoratjament després de la derrota en la Final Four de l'Eurolliga i encadenar tres ensopegades en l'ACB, i reclama afrontar junts el tram final de la temporada.

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.

El Llevant oficialitza l’eixida de Morals, llegenda del club granota

El Llevant confirma la marxa de José Luis Morales, màxim golejador i jugador amb més partits del club en el futbol professional, i prepara un comiat especial al costat del capità.

Pedro Martínez destaca la professionalitat de Montero malgrat els rumors sobre Olympiacos

Pedro Martínez ressalta la implicació i mentalitat guanyadora de Jean Montero i evita entrar en especulacions sobre la seua possible eixida al Olympiacos, centrant el discurs en el present del València Basket.