Anuncios

Empresonat per tràfic de drogues el cirurgià valencià conegut per l’escàndol dels vídeos sexuals

Luis Senís cirugià

El cirurgià ha treballat en diferents clíniques i hospitals i tenia la seua pròpia clínica dental | Facebook

 

El conegut cirurgià maxil·lofacial castellonenc, Luis Senís, ja va ser notícia fa només uns mesos. El passat mes de març era despatxat del seu lloc de treball en l’Hospital la Fe de València, després de què isqueren a la llum uns vídeos sexuals a on es podia vore al cirurgià mantenint relacions sexuals amb una dona en un dels banys del seu lloc de treball, a més de dos més amb diferents dones. 

 

Anuncios

Ara, concretament este divendres, ha sigut detingut després de ser pillat amb mig quilo de cocaïna en una motxilla. El Jutjat d’Instrucció número 5 de València ha sigut el que ha enviat a presó a Senís, acusat d’un delicte contra la salut pública en la modalitat de tràfic de drogues, tot i que pot eixir si paga una fiança de 50.000 euros

 

Segons ell, no sabia que portava droga damunt

Un altre home, Carlos S.V., també va ser detingut junt amb el cirurgià este divendres, en el carrer Reus de València, molt prop de sa casa. Este home era al que investigava la Policia de la comissaria de Trànsits des de fa un temps, donat que tenien sospites de què es dedicava a la venda de droga en un pis a on vivia a voltes, en el districte de la Saïdia. 

 

En este sentit, a Senís el van detindre per casualitat, per dir-ho d’alguna forma, segons les fonts jurídiques, encara que va ser el primer detingut perquè la Policia el va pillar eixint de la vivenda vigilada amb una motxilla. En eixe moment, va ser quan els agents van localitzar mig quilo de droga, d’elevada puresa i molt premsada, de la mateixa forma que l’envien els narcotraficants a Europa des de països com Colòmbia, Perú i Equador, a on la produïxen en laboratoris.

 

El cirurgià es va defendre des d’un principi dient que havia anat només a visitar-lo i que no sabia que hi havia un quilo de cocaïna en la motxilla. Tot i això, totes les seues pertinences personals estaven dins, a més de dos peces de roba de Carlos S. V., col·locades damunt de la droga.

 

La condemna

Una volta els agents tenien l’ordre del jutjat per a entrat en les cases dels dos detinguts, la Policia va trobar 10.000 euros en casa de Carlos S.V., a més del quilo de cocaïna, valorat en uns 17.000 euros. Diumenge de vesprada, els dos van ser posats a disposició judicial i, finalment, el jutge va decretar presó baix fiança —de 50.000 euros per al cirurgià i de 30.000 euros per al camell—.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios