Empresonat per tràfic de drogues el cirurgià valencià conegut per l’escàndol dels vídeos sexuals

Luis Senís cirugià

El cirurgià ha treballat en diferents clíniques i hospitals i tenia la seua pròpia clínica dental | Facebook

 

El conegut cirurgià maxil·lofacial castellonenc, Luis Senís, ja va ser notícia fa només uns mesos. El passat mes de març era despatxat del seu lloc de treball en l’Hospital la Fe de València, després de què isqueren a la llum uns vídeos sexuals a on es podia vore al cirurgià mantenint relacions sexuals amb una dona en un dels banys del seu lloc de treball, a més de dos més amb diferents dones. 

 

Ara, concretament este divendres, ha sigut detingut després de ser pillat amb mig quilo de cocaïna en una motxilla. El Jutjat d’Instrucció número 5 de València ha sigut el que ha enviat a presó a Senís, acusat d’un delicte contra la salut pública en la modalitat de tràfic de drogues, tot i que pot eixir si paga una fiança de 50.000 euros

 

Segons ell, no sabia que portava droga damunt

Un altre home, Carlos S.V., també va ser detingut junt amb el cirurgià este divendres, en el carrer Reus de València, molt prop de sa casa. Este home era al que investigava la Policia de la comissaria de Trànsits des de fa un temps, donat que tenien sospites de què es dedicava a la venda de droga en un pis a on vivia a voltes, en el districte de la Saïdia. 

 

En este sentit, a Senís el van detindre per casualitat, per dir-ho d’alguna forma, segons les fonts jurídiques, encara que va ser el primer detingut perquè la Policia el va pillar eixint de la vivenda vigilada amb una motxilla. En eixe moment, va ser quan els agents van localitzar mig quilo de droga, d’elevada puresa i molt premsada, de la mateixa forma que l’envien els narcotraficants a Europa des de països com Colòmbia, Perú i Equador, a on la produïxen en laboratoris.

 

El cirurgià es va defendre des d’un principi dient que havia anat només a visitar-lo i que no sabia que hi havia un quilo de cocaïna en la motxilla. Tot i això, totes les seues pertinences personals estaven dins, a més de dos peces de roba de Carlos S. V., col·locades damunt de la droga.

 

La condemna

Una volta els agents tenien l’ordre del jutjat per a entrat en les cases dels dos detinguts, la Policia va trobar 10.000 euros en casa de Carlos S.V., a més del quilo de cocaïna, valorat en uns 17.000 euros. Diumenge de vesprada, els dos van ser posats a disposició judicial i, finalment, el jutge va decretar presó baix fiança —de 50.000 euros per al cirurgià i de 30.000 euros per al camell—.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.