Entren a robar i els pillen dins d’una cambra frigorífica d’un comerç de Quart de Poblet

Roben en un local de Vila-seca

Imatge d’arxiu d’una persiana forçada | Zoilo José Marin

 

Agents de la Policia Nacional i Policia Local han detingut esta matinada de dijous, en una fruiteria de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta de València, a dos jóvens de 15 i 18 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. 

 

Els fets van passar quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a un carrer de la població, a on dos xics amb dessuadora i una braga, amb la que ocultaven la cara, intentaven forçar un estanc. Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i observaren que no hi havia ningú amb les característiques aportades, però que la persiana d’un establiment pròxim a l’estanc estava forçada.

 

En eixe moment, els agents van rebre un altre comunicat, que explicava que en un carrer pròxim hi havia dos xics, amb les mateixes característiques, que tractaven de forçar la persiana d’una fruiteria. Per este motiu, es van dirigir al lloc en observar-ho i van accedir al seu interior. Una volta dins, van trobar a dos jóvens, que es corresponien amb les característiques aportades, amagats en l’interior d’una cambra frigorífica.

 

Després de fer diferents gestions, els van detindre com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força i li van intervindre a un d’ells 12 euros que, pel que pareix, eren de la caixa registradora del local. Els detinguts, sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que el menor ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.