Entren a robar i els pillen dins d’una cambra frigorífica d’un comerç de Quart de Poblet

Roben en un local de Vila-seca

Imatge d’arxiu d’una persiana forçada | Zoilo José Marin

 

Agents de la Policia Nacional i Policia Local han detingut esta matinada de dijous, en una fruiteria de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta de València, a dos jóvens de 15 i 18 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. 

 

Els fets van passar quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a un carrer de la població, a on dos xics amb dessuadora i una braga, amb la que ocultaven la cara, intentaven forçar un estanc. Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i observaren que no hi havia ningú amb les característiques aportades, però que la persiana d’un establiment pròxim a l’estanc estava forçada.

 

En eixe moment, els agents van rebre un altre comunicat, que explicava que en un carrer pròxim hi havia dos xics, amb les mateixes característiques, que tractaven de forçar la persiana d’una fruiteria. Per este motiu, es van dirigir al lloc en observar-ho i van accedir al seu interior. Una volta dins, van trobar a dos jóvens, que es corresponien amb les característiques aportades, amagats en l’interior d’una cambra frigorífica.

 

Després de fer diferents gestions, els van detindre com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força i li van intervindre a un d’ells 12 euros que, pel que pareix, eren de la caixa registradora del local. Els detinguts, sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que el menor ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.