Entren a robar i els pillen dins d’una cambra frigorífica d’un comerç de Quart de Poblet

Roben en un local de Vila-seca

Imatge d’arxiu d’una persiana forçada | Zoilo José Marin

 

Agents de la Policia Nacional i Policia Local han detingut esta matinada de dijous, en una fruiteria de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta de València, a dos jóvens de 15 i 18 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. 

 

Els fets van passar quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a un carrer de la població, a on dos xics amb dessuadora i una braga, amb la que ocultaven la cara, intentaven forçar un estanc. Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i observaren que no hi havia ningú amb les característiques aportades, però que la persiana d’un establiment pròxim a l’estanc estava forçada.

 

En eixe moment, els agents van rebre un altre comunicat, que explicava que en un carrer pròxim hi havia dos xics, amb les mateixes característiques, que tractaven de forçar la persiana d’una fruiteria. Per este motiu, es van dirigir al lloc en observar-ho i van accedir al seu interior. Una volta dins, van trobar a dos jóvens, que es corresponien amb les característiques aportades, amagats en l’interior d’una cambra frigorífica.

 

Després de fer diferents gestions, els van detindre com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força i li van intervindre a un d’ells 12 euros que, pel que pareix, eren de la caixa registradora del local. Els detinguts, sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que el menor ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.