Entren a robar i els pillen dins d’una cambra frigorífica d’un comerç de Quart de Poblet

Roben en un local de Vila-seca

Imatge d’arxiu d’una persiana forçada | Zoilo José Marin

 

Agents de la Policia Nacional i Policia Local han detingut esta matinada de dijous, en una fruiteria de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta de València, a dos jóvens de 15 i 18 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. 

 

Els fets van passar quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a un carrer de la població, a on dos xics amb dessuadora i una braga, amb la que ocultaven la cara, intentaven forçar un estanc. Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i observaren que no hi havia ningú amb les característiques aportades, però que la persiana d’un establiment pròxim a l’estanc estava forçada.

 

En eixe moment, els agents van rebre un altre comunicat, que explicava que en un carrer pròxim hi havia dos xics, amb les mateixes característiques, que tractaven de forçar la persiana d’una fruiteria. Per este motiu, es van dirigir al lloc en observar-ho i van accedir al seu interior. Una volta dins, van trobar a dos jóvens, que es corresponien amb les característiques aportades, amagats en l’interior d’una cambra frigorífica.

 

Després de fer diferents gestions, els van detindre com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força i li van intervindre a un d’ells 12 euros que, pel que pareix, eren de la caixa registradora del local. Els detinguts, sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que el menor ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.

Dissabte Sant amb cel buidat i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El Dissabte Sant arriba a la Comunitat Valenciana amb cels buidats, temperatures màximes en ascens i vent fluix amb brises en el litoral. El diumenge es mantindrà l'ambient estable i lleugerament més càlid.

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.