Entren a robar i els pillen dins d’una cambra frigorífica d’un comerç de Quart de Poblet

Roben en un local de Vila-seca

Imatge d’arxiu d’una persiana forçada | Zoilo José Marin

 

Agents de la Policia Nacional i Policia Local han detingut esta matinada de dijous, en una fruiteria de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta de València, a dos jóvens de 15 i 18 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. 

 

Els fets van passar quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 i 092 per a que es dirigiren a un carrer de la població, a on dos xics amb dessuadora i una braga, amb la que ocultaven la cara, intentaven forçar un estanc. Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i observaren que no hi havia ningú amb les característiques aportades, però que la persiana d’un establiment pròxim a l’estanc estava forçada.

 

En eixe moment, els agents van rebre un altre comunicat, que explicava que en un carrer pròxim hi havia dos xics, amb les mateixes característiques, que tractaven de forçar la persiana d’una fruiteria. Per este motiu, es van dirigir al lloc en observar-ho i van accedir al seu interior. Una volta dins, van trobar a dos jóvens, que es corresponien amb les característiques aportades, amagats en l’interior d’una cambra frigorífica.

 

Després de fer diferents gestions, els van detindre com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força i li van intervindre a un d’ells 12 euros que, pel que pareix, eren de la caixa registradora del local. Els detinguts, sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que el menor ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.