Pillen a dos lladres, un d’ells en busca i captura, a punt de robar en un pàrquing de Calp

Detingut

L’home tenia, també, una ordre d’expulsió del país | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta, (Alacant) a un home de 52 anys i de nacionalitat algeriana, que tenia una ordre de busca i captura per delictes de robatori en l’interior de vehicles

 

La detenció es va produir el passat divendres, segons ha informat l’institut armat este dilluns. Segons pareix, l’home compta amb diferents antecedents policials per robatoris en vehicles. La patrulla vigilava un pàrquing d’un local comercial, ja que en els últims temps s’havien repetit estos fets.

 

Va ser cap a les 13.00 hores de la vesprada quan van observar un vehicle amb dos ocupants que circulava per l’interior del pàrquing a una velocitat molt lenta, donant voltes i sense arribar a aparcar en cap plaça lliure però que, de tant en tant, parava detingudament a mirar dins d’algun cotxe.

 

Per este motiu, van decidir identificar-los. Com a resultat, els dos hòmens tenien numerosos antecedents policials per delictes contra el patrimoni i un d’ells tenia una ordre nacional en vigor de busca i captura per delictes de robatori i furt en vehicles.

 

A demés, també tenia una ordre d’expulsió del país, per trobar-se suposadament en situació irregular. El dissabte, després de passar a disposició judicial dels Jutjats en Funcions de Guàrdia de Dénia, va quedar en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.