Pillen a dos lladres, un d’ells en busca i captura, a punt de robar en un pàrquing de Calp

Detingut

L’home tenia, també, una ordre d’expulsió del país | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta, (Alacant) a un home de 52 anys i de nacionalitat algeriana, que tenia una ordre de busca i captura per delictes de robatori en l’interior de vehicles

 

La detenció es va produir el passat divendres, segons ha informat l’institut armat este dilluns. Segons pareix, l’home compta amb diferents antecedents policials per robatoris en vehicles. La patrulla vigilava un pàrquing d’un local comercial, ja que en els últims temps s’havien repetit estos fets.

 

Va ser cap a les 13.00 hores de la vesprada quan van observar un vehicle amb dos ocupants que circulava per l’interior del pàrquing a una velocitat molt lenta, donant voltes i sense arribar a aparcar en cap plaça lliure però que, de tant en tant, parava detingudament a mirar dins d’algun cotxe.

 

Per este motiu, van decidir identificar-los. Com a resultat, els dos hòmens tenien numerosos antecedents policials per delictes contra el patrimoni i un d’ells tenia una ordre nacional en vigor de busca i captura per delictes de robatori i furt en vehicles.

 

A demés, també tenia una ordre d’expulsió del país, per trobar-se suposadament en situació irregular. El dissabte, després de passar a disposició judicial dels Jutjats en Funcions de Guàrdia de Dénia, va quedar en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU