9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Pillen a dos lladres, un d’ells en busca i captura, a punt de robar en un pàrquing de Calp

Detingut

L’home tenia, també, una ordre d’expulsió del país | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta, (Alacant) a un home de 52 anys i de nacionalitat algeriana, que tenia una ordre de busca i captura per delictes de robatori en l’interior de vehicles

 

La detenció es va produir el passat divendres, segons ha informat l’institut armat este dilluns. Segons pareix, l’home compta amb diferents antecedents policials per robatoris en vehicles. La patrulla vigilava un pàrquing d’un local comercial, ja que en els últims temps s’havien repetit estos fets.

 

Va ser cap a les 13.00 hores de la vesprada quan van observar un vehicle amb dos ocupants que circulava per l’interior del pàrquing a una velocitat molt lenta, donant voltes i sense arribar a aparcar en cap plaça lliure però que, de tant en tant, parava detingudament a mirar dins d’algun cotxe.

 

Per este motiu, van decidir identificar-los. Com a resultat, els dos hòmens tenien numerosos antecedents policials per delictes contra el patrimoni i un d’ells tenia una ordre nacional en vigor de busca i captura per delictes de robatori i furt en vehicles.

 

A demés, també tenia una ordre d’expulsió del país, per trobar-se suposadament en situació irregular. El dissabte, després de passar a disposició judicial dels Jutjats en Funcions de Guàrdia de Dénia, va quedar en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.