Pillen a dos lladres, un d’ells en busca i captura, a punt de robar en un pàrquing de Calp

Detingut

L’home tenia, també, una ordre d’expulsió del país | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta, (Alacant) a un home de 52 anys i de nacionalitat algeriana, que tenia una ordre de busca i captura per delictes de robatori en l’interior de vehicles

 

La detenció es va produir el passat divendres, segons ha informat l’institut armat este dilluns. Segons pareix, l’home compta amb diferents antecedents policials per robatoris en vehicles. La patrulla vigilava un pàrquing d’un local comercial, ja que en els últims temps s’havien repetit estos fets.

 

Va ser cap a les 13.00 hores de la vesprada quan van observar un vehicle amb dos ocupants que circulava per l’interior del pàrquing a una velocitat molt lenta, donant voltes i sense arribar a aparcar en cap plaça lliure però que, de tant en tant, parava detingudament a mirar dins d’algun cotxe.

 

Per este motiu, van decidir identificar-los. Com a resultat, els dos hòmens tenien numerosos antecedents policials per delictes contra el patrimoni i un d’ells tenia una ordre nacional en vigor de busca i captura per delictes de robatori i furt en vehicles.

 

A demés, també tenia una ordre d’expulsió del país, per trobar-se suposadament en situació irregular. El dissabte, després de passar a disposició judicial dels Jutjats en Funcions de Guàrdia de Dénia, va quedar en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.