Pillen a dos lladres, un d’ells en busca i captura, a punt de robar en un pàrquing de Calp

Detingut

L’home tenia, també, una ordre d’expulsió del país | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta, (Alacant) a un home de 52 anys i de nacionalitat algeriana, que tenia una ordre de busca i captura per delictes de robatori en l’interior de vehicles

 

La detenció es va produir el passat divendres, segons ha informat l’institut armat este dilluns. Segons pareix, l’home compta amb diferents antecedents policials per robatoris en vehicles. La patrulla vigilava un pàrquing d’un local comercial, ja que en els últims temps s’havien repetit estos fets.

 

Va ser cap a les 13.00 hores de la vesprada quan van observar un vehicle amb dos ocupants que circulava per l’interior del pàrquing a una velocitat molt lenta, donant voltes i sense arribar a aparcar en cap plaça lliure però que, de tant en tant, parava detingudament a mirar dins d’algun cotxe.

 

Per este motiu, van decidir identificar-los. Com a resultat, els dos hòmens tenien numerosos antecedents policials per delictes contra el patrimoni i un d’ells tenia una ordre nacional en vigor de busca i captura per delictes de robatori i furt en vehicles.

 

A demés, també tenia una ordre d’expulsió del país, per trobar-se suposadament en situació irregular. El dissabte, després de passar a disposició judicial dels Jutjats en Funcions de Guàrdia de Dénia, va quedar en llibertat amb càrrecs.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.