Ferit un escalador en caure 15 metres en prop del Castell de Jérica

Escalador ferit Xèrica

L’escalador caigut d’una altura de 15 metres ha sigut evacuat pels bombers | Bombers de Castelló

 

Un home ha resultat ferit este diumenge en patir una caiguda des de 15 metres en la zona d’escalada del castell de Jérica, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). El ferit ha sigut traslladat a l’Hospital de la Fe de València amb pronòstic reservat.

 

L’accident s’ha produït cap a les 11.00 hores del matí en l’àrea d’escalada pròxima al camp de futbol de Jérica, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Fins a la zona s’ha mobilitzat un dispositiu multidisciplinari amb un helicòpter sanitari, una ambulància de Suport Vital Bàsic i un altre helicòpter del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, amb la unitat de rescat en muntanya.

 

Una volta rescatat, l’escalador ha sigut arreplegat per l’helicòpter medicalizat del 112 Comunitat Valenciana per al seu trasllat a la Fe de València. Ara mateix, encara no es coneix la seua edat i el seu pronòstic és reservat, segons Urgències.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rubén Burgos avisa del repte davant un Girona a l’alça en la Lliga Femenina

Rubén Burgos destaca la màxima exigència del dol davant el Spar Girona i apel·la al factor Roig Arena i a la reacció després de la dura derrota de la primera volta.

Rescatada una dona de 75 anys després d’afonar-se el sòl de la seua vivenda a Serra

Una dona de 75 anys va ser rescatada pels bombers després de quedar atrapada en la seua vivenda de Serra en afonar-se el sòl sobre un antic subterrani en desús.

El cap de setmana comença nuvolós en la Comunitat Valenciana i amb mínimes una mica més baixes en el litoral

El cap de setmana comença amb cels coberts en la Comunitat Valenciana i temperatures mínimes lleugerament més baixes en el litoral, encara que el diumenge s'espera un ambient més buidat i màximes a l'alça.

Hugo Duro crida el València a buidar-se en els deu partits finals de Lliga

Hugo Duro reclama al València CF esforç màxim i ambició en els deu partits restants de Lliga després del triomf per 0-2 en el camp del Sevilla, en el qual va obrir el marcador.

Investigació per violència vicària després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil investiga la mort d'una xiqueta de 3 anys i del seu pare a Torrevieja com a presumpte cas de violència vicària, després de l'avís de la mare per amenaces prèvies.

Una donació altruista a l’Hospital Doctor Peset posa en marxa una cadena de trasplantaments de renyó

Una donació altruista de renyó a l'Hospital Universitari Doctor Peset ha permés activar una cadena nacional de trasplantaments creuats que ha beneficiat ja a dos persones amb malaltia renal crònica.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos d’antelació

Un equip del IIAMA de la UPV desenrotlla un sistema que combina models climàtics, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar episodis de sequera amb fins a sis mesos de marge en conques com la del Xúquer.

Una multitud recorre el centre de València al crit de No a la guerra

Més de 10.000 persones marxen pel centre de València sota el lema No a la guerra per a rebutjar una nova escalada bèl·lica, denunciar l'augment del gasto militar i exigir respecte al dret internacional.