Anuncios

Ferit un escalador en caure 15 metres en prop del Castell de Jérica

Escalador ferit Xèrica

L’escalador caigut d’una altura de 15 metres ha sigut evacuat pels bombers | Bombers de Castelló

 

Un home ha resultat ferit este diumenge en patir una caiguda des de 15 metres en la zona d’escalada del castell de Jérica, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). El ferit ha sigut traslladat a l’Hospital de la Fe de València amb pronòstic reservat.

 

Anuncios

L’accident s’ha produït cap a les 11.00 hores del matí en l’àrea d’escalada pròxima al camp de futbol de Jérica, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Fins a la zona s’ha mobilitzat un dispositiu multidisciplinari amb un helicòpter sanitari, una ambulància de Suport Vital Bàsic i un altre helicòpter del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, amb la unitat de rescat en muntanya.

 

Una volta rescatat, l’escalador ha sigut arreplegat per l’helicòpter medicalizat del 112 Comunitat Valenciana per al seu trasllat a la Fe de València. Ara mateix, encara no es coneix la seua edat i el seu pronòstic és reservat, segons Urgències.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios