Rescaten un escalador de 25 anys ferit per caure 8m en el Preventori d’Alcoi

Rescat escalador Preventori Alcoi

L’helicòpter rescata a l’escalador ferit en el Preventori d’Alcoi | Bombers d’Alacant

 

Un xic de 25 anys ha resultat ferit este diumenge en caure uns huit metres d’altura quan practicava escalada en la zona del Preventori d’Alcoi (l’Alcoià, Alacant), segons han informat fonts d’Emergències de la Generalitat i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant. L’accident ha passat cap a les 12.00 hores, quan un jove de 25 anys practicava escalada en la localitat. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU.

 

La víctima ha caigut d’una altura d’uns huit metres en una zona de difícil d’accés i, per això, s’ha mobilitzat també fins al lloc un helicòpter, ha precisat el Consorci, que ha detallat que este mitjà aeri i una grua han evacuat al ferit. El jove ha sigut traslladat a l’Hospital d’Alcoi. A continuació, es pot vore el vídeo del rescat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.