Cinc ferits en el xoc de dos cotxes en la N-332 a l’altura de Santa Pola

El conductor del turisme ha envaït el sentit contrari, per causes encara desconegudes

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | SCT

 

Este dissabte de nit, a les 22.00 hores, ha entrat un avís al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències que alertava d’un xoc entre dos cotxes en la carretera nacional N-332, en el terme de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Fins al lloc s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància de Santa Pola, que han atés a cinc ferits.

 

Les dos dones (de 55 i 59 anys) que circulaven en un dels turismes han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari d’Elx, mentres que els tres hòmens que circulaven en l’altre cotxe (de 31, 33 i 38 anys) han sigut traslladats a l’Hospital Universitari del Vinalopó, en Elx els dos. De moment, no ha transcendit l’estat ni l’evolució dels pacients.

 

Un altre accident en la Foia de Castalla

També ahir dissabte, però a les 13.37 hores del migdia, s’ha avisat d’un accident de cotxe en l’autovia A-7, l’Autovia del Mediterrani, en el km 471, a l’altura del municipi de Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), en el sentit de circulació cap a València.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del SAMU, una de Suport Vital Bàsic i un helicòpter, que han traslladat a un home de 35 anys a l’Hospital d’Alacant per politraumatismes. El diagnòstic tampoc no s’ha informat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.