8.2 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Cinc ferits en el xoc de dos cotxes en la N-332 a l’altura de Santa Pola

El conductor del turisme ha envaït el sentit contrari, per causes encara desconegudes

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | SCT

 

Este dissabte de nit, a les 22.00 hores, ha entrat un avís al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències que alertava d’un xoc entre dos cotxes en la carretera nacional N-332, en el terme de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Fins al lloc s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància de Santa Pola, que han atés a cinc ferits.

 

Les dos dones (de 55 i 59 anys) que circulaven en un dels turismes han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari d’Elx, mentres que els tres hòmens que circulaven en l’altre cotxe (de 31, 33 i 38 anys) han sigut traslladats a l’Hospital Universitari del Vinalopó, en Elx els dos. De moment, no ha transcendit l’estat ni l’evolució dels pacients.

 

Un altre accident en la Foia de Castalla

També ahir dissabte, però a les 13.37 hores del migdia, s’ha avisat d’un accident de cotxe en l’autovia A-7, l’Autovia del Mediterrani, en el km 471, a l’altura del municipi de Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), en el sentit de circulació cap a València.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del SAMU, una de Suport Vital Bàsic i un helicòpter, que han traslladat a un home de 35 anys a l’Hospital d’Alacant per politraumatismes. El diagnòstic tampoc no s’ha informat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.