12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Cinc ferits en el xoc de dos cotxes en la N-332 a l’altura de Santa Pola

El conductor del turisme ha envaït el sentit contrari, per causes encara desconegudes

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | SCT

 

Este dissabte de nit, a les 22.00 hores, ha entrat un avís al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències que alertava d’un xoc entre dos cotxes en la carretera nacional N-332, en el terme de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Fins al lloc s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància de Santa Pola, que han atés a cinc ferits.

 

Les dos dones (de 55 i 59 anys) que circulaven en un dels turismes han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari d’Elx, mentres que els tres hòmens que circulaven en l’altre cotxe (de 31, 33 i 38 anys) han sigut traslladats a l’Hospital Universitari del Vinalopó, en Elx els dos. De moment, no ha transcendit l’estat ni l’evolució dels pacients.

 

Un altre accident en la Foia de Castalla

També ahir dissabte, però a les 13.37 hores del migdia, s’ha avisat d’un accident de cotxe en l’autovia A-7, l’Autovia del Mediterrani, en el km 471, a l’altura del municipi de Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), en el sentit de circulació cap a València.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del SAMU, una de Suport Vital Bàsic i un helicòpter, que han traslladat a un home de 35 anys a l’Hospital d’Alacant per politraumatismes. El diagnòstic tampoc no s’ha informat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez, director general d'Innovació en Emergències, ha declarat davant la jutgessa de la DANA que l'avís sobre Forata li va evocar la catàstrofe de 1982. El seu testimoniatge detalla l'activació del Cecopi i les dificultats operatives prèvies.

Deu detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que traficava amb gasos fluorats en diverses províncies, amb deu detinguts i 17 investigats. La trama introduïa material de Xinesa via Marroc, Turquia i països de l'oest de la UE, evadint quotes i impostos.

La sinistralitat laboral deixa 80 morts en 2025 en la Comunitat Valenciana, 31 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 80 morts per accidents laborals en 2025, 31 menys que en 2024. El descens es va compassar a la caiguda nacional, encara que els desplaçaments al treball només van repuntar en el conjunt d'Espanya.

10 detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada al trànsit internacional de gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en diverses províncies.

Alacant suspén els mercats ambulants del dissabte i el carnestoltes del divendres pel vent

L'Ajuntament ha cancel·lat els mercats ambulants del dissabte al matí i els actes de carnestoltes del divendres per ratxes previstes de fins a 85 km/h. Manté tancaments i mesures preventives a l'espera de l'evolució de l'episodi.

Detingut un pròfug finlandés amagat en una autocaravana en la costa d’Orihuela

Un home de 53 anys reclamat per Finlàndia ha sigut arrestat en la costa d'Orihuela quan s'amagava en una autocaravana. Està condemnat a 8 anys per difamació i assetjament i té una OEDE activa des de juny de 2025.

L’INE rebaixa l’IPC de gener al 2,3% i la Comunitat Valenciana marca un 2,5%, per damunt de la mitjana

L'INE ha retallat l'IPC de gener al 2,3% per la menor pressió de l'electricitat i els combustibles. La Comunitat Valenciana se situa en el 2,5%, per damunt de la mitjana.

L’afiliació estrangera cau al gener en la Comunitat Valenciana: 9.275 menys i 377.098 ocupats

L'afiliació de treballadors estrangers va baixar en 9.275 al gener en la Comunitat Valenciana, fins a 377.098. Malgrat l'ajust estacional, en l'últim any va sumar 43.850 (+13,16%).