Cinc ferits en el xoc de dos cotxes en la N-332 a l’altura de Santa Pola

El conductor del turisme ha envaït el sentit contrari, per causes encara desconegudes

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | SCT

 

Este dissabte de nit, a les 22.00 hores, ha entrat un avís al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències que alertava d’un xoc entre dos cotxes en la carretera nacional N-332, en el terme de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Fins al lloc s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància de Santa Pola, que han atés a cinc ferits.

 

Les dos dones (de 55 i 59 anys) que circulaven en un dels turismes han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari d’Elx, mentres que els tres hòmens que circulaven en l’altre cotxe (de 31, 33 i 38 anys) han sigut traslladats a l’Hospital Universitari del Vinalopó, en Elx els dos. De moment, no ha transcendit l’estat ni l’evolució dels pacients.

 

Un altre accident en la Foia de Castalla

També ahir dissabte, però a les 13.37 hores del migdia, s’ha avisat d’un accident de cotxe en l’autovia A-7, l’Autovia del Mediterrani, en el km 471, a l’altura del municipi de Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), en el sentit de circulació cap a València.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del SAMU, una de Suport Vital Bàsic i un helicòpter, que han traslladat a un home de 35 anys a l’Hospital d’Alacant per politraumatismes. El diagnòstic tampoc no s’ha informat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.