Cinc ferits en un accident de trànsit esta matinada en la N-337 en Gandia

Accident N-337 Gandia

El cotxe se n’ha eixit de la carretera i ha bolcat, deixant tres persones atrapades dins | Bombers de València

 

Este dissabte de matinada, cap a les 04.45 hores, cinc persones han resultat ferides quan el cotxe en el que viatjaven se n’ha eixit de la carretera N-337, via que comunica Gandia, en la comarca de la Safor (València) amb el Grau.

 

Segons informació del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el vehicle ha bolcat i els cinc ocupants han sigut ferits de diferent consideració. Per un costat, dos dels ocupants han eixit disparats del vehicle i, respecte dels altres tres, han quedat atrapats pels ferros del cotxe, cosa ha requerit la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de València.

 

 

 

Els cinc ferits, amb edats compreses entre els 30 i 46 anys, han sigut trasllats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per policontusions. Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), dos de Suports Vitals Bàsics (SVB) i un Transport No Assistit (TNA). Segons pareix, el conductor tenia una taxa d’alcoholèmia de 0,91, quan el màxim permés en sang és de 0,5.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.