Cinc ferits en un accident de trànsit esta matinada en la N-337 en Gandia

Accident N-337 Gandia

El cotxe se n’ha eixit de la carretera i ha bolcat, deixant tres persones atrapades dins | Bombers de València

 

Este dissabte de matinada, cap a les 04.45 hores, cinc persones han resultat ferides quan el cotxe en el que viatjaven se n’ha eixit de la carretera N-337, via que comunica Gandia, en la comarca de la Safor (València) amb el Grau.

 

Segons informació del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el vehicle ha bolcat i els cinc ocupants han sigut ferits de diferent consideració. Per un costat, dos dels ocupants han eixit disparats del vehicle i, respecte dels altres tres, han quedat atrapats pels ferros del cotxe, cosa ha requerit la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de València.

 

 

 

Els cinc ferits, amb edats compreses entre els 30 i 46 anys, han sigut trasllats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per policontusions. Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), dos de Suports Vitals Bàsics (SVB) i un Transport No Assistit (TNA). Segons pareix, el conductor tenia una taxa d’alcoholèmia de 0,91, quan el màxim permés en sang és de 0,5.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.

El Vila-real defén a Oviedo la seua bona ratxa històrica en Primera

El Vila-real visita a l'Oviedo en la jornada 33 amb un balanç positiu en les seues dos úniques visites de lliga a Primera: un empat sense gols i una remuntada memorable.