Cinc ferits en un accident de trànsit esta matinada en la N-337 en Gandia

Accident N-337 Gandia

El cotxe se n’ha eixit de la carretera i ha bolcat, deixant tres persones atrapades dins | Bombers de València

 

Este dissabte de matinada, cap a les 04.45 hores, cinc persones han resultat ferides quan el cotxe en el que viatjaven se n’ha eixit de la carretera N-337, via que comunica Gandia, en la comarca de la Safor (València) amb el Grau.

 

Segons informació del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el vehicle ha bolcat i els cinc ocupants han sigut ferits de diferent consideració. Per un costat, dos dels ocupants han eixit disparats del vehicle i, respecte dels altres tres, han quedat atrapats pels ferros del cotxe, cosa ha requerit la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de València.

 

 

 

Els cinc ferits, amb edats compreses entre els 30 i 46 anys, han sigut trasllats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per policontusions. Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), dos de Suports Vitals Bàsics (SVB) i un Transport No Assistit (TNA). Segons pareix, el conductor tenia una taxa d’alcoholèmia de 0,91, quan el màxim permés en sang és de 0,5.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.