Cinc ferits en un accident de trànsit esta matinada en la N-337 en Gandia

Accident N-337 Gandia

El cotxe se n’ha eixit de la carretera i ha bolcat, deixant tres persones atrapades dins | Bombers de València

 

Este dissabte de matinada, cap a les 04.45 hores, cinc persones han resultat ferides quan el cotxe en el que viatjaven se n’ha eixit de la carretera N-337, via que comunica Gandia, en la comarca de la Safor (València) amb el Grau.

 

Segons informació del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el vehicle ha bolcat i els cinc ocupants han sigut ferits de diferent consideració. Per un costat, dos dels ocupants han eixit disparats del vehicle i, respecte dels altres tres, han quedat atrapats pels ferros del cotxe, cosa ha requerit la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de València.

 

 

 

Els cinc ferits, amb edats compreses entre els 30 i 46 anys, han sigut trasllats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per policontusions. Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), dos de Suports Vitals Bàsics (SVB) i un Transport No Assistit (TNA). Segons pareix, el conductor tenia una taxa d’alcoholèmia de 0,91, quan el màxim permés en sang és de 0,5.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.