Cinc ferits en un accident de trànsit esta matinada en la N-337 en Gandia

Accident N-337 Gandia

El cotxe se n’ha eixit de la carretera i ha bolcat, deixant tres persones atrapades dins | Bombers de València

 

Este dissabte de matinada, cap a les 04.45 hores, cinc persones han resultat ferides quan el cotxe en el que viatjaven se n’ha eixit de la carretera N-337, via que comunica Gandia, en la comarca de la Safor (València) amb el Grau.

 

Segons informació del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el vehicle ha bolcat i els cinc ocupants han sigut ferits de diferent consideració. Per un costat, dos dels ocupants han eixit disparats del vehicle i, respecte dels altres tres, han quedat atrapats pels ferros del cotxe, cosa ha requerit la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de València.

 

 

 

Els cinc ferits, amb edats compreses entre els 30 i 46 anys, han sigut trasllats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per policontusions. Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), dos de Suports Vitals Bàsics (SVB) i un Transport No Assistit (TNA). Segons pareix, el conductor tenia una taxa d’alcoholèmia de 0,91, quan el màxim permés en sang és de 0,5.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.

Cau una plantació de marihuana amb més de mil plantes a L’Olleria i quatre detinguts

La Guàrdia Civil desmantella a L'Olleria una plantació amb més de mil plantes de marihuana i deté a quatre persones, dos d'elles ja a la presó provisional.

Els sindicats docents accepten negociar amb Educació però mantenen la vaga i les protestes

Els sindicats docents acudiran a la taula de negociació amb la Conselleria d'Educació, però sostenen la vaga indefinida i les concentracions al carrer.

València impulsa la reintroducció de pollets d’òbila comuna en zones periurbanes

La Fundació Bioparc i la Generalitat han iniciat la reintroducció d'una vintena de pollets d'òbila comuna en zones periurbanes de València, una espècie vulnerable clau en el control natural de plagues de rosegadors.

Educació cita als sindicats a una nova reunió per a intentar frenar la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats del professorat a una nova reunió negociadora per a este dijous amb l'objectiu d'acostar postures i buscar un acord.

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.