Un espanyol mata a la seua filla de 6 anys i se suïcida llançant-se amb ella al buit en Sao Paulo

Un espanyol buscat per Interpol per delictes no precisats va morir amb la seua filla de sis anys després de llançar-se al buit des del pis 17 d’un hotel en el qual s’allotjaven en Sao Paulo, segons van informar este dissabte fonts oficials brasileres.

El nom de les víctimes ha estat mantingut en reserva, però d’acord amb la Policia Militar de Sao Paulo, l’home va deixar una carta escrita en espanyol a la seua habitació, en la qual demanava «disculpes» pel fet i les feia extensives «a l’hotel», pel «perjudici» que pogués causar.

«No tinc amb qui deixar-la que m’aporte un mínim de seguretat i tranquil·litat«, diu amb relació a la xiqueta en la carta, obtinguda per mitjans locals i en la qual l’home, de 53 anys, agrega que «això no hagués ocorregut al meu país, amb la meua família al meu costat«.

Segons les autoritats, l’habitació que ocupaven estava «en ordre» i sense cap mena de senyal de violència.

La Policia Militar de Sao Paulo no ha precisat encara des de quan l’home i la nena es trobaven al Brasil ni quin va ser el presumpte delicte pel qual la seua captura havia estat sol·licitada a Interpol.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.