Un espanyol mata a la seua filla de 6 anys i se suïcida llançant-se amb ella al buit en Sao Paulo

Un espanyol buscat per Interpol per delictes no precisats va morir amb la seua filla de sis anys després de llançar-se al buit des del pis 17 d’un hotel en el qual s’allotjaven en Sao Paulo, segons van informar este dissabte fonts oficials brasileres.

El nom de les víctimes ha estat mantingut en reserva, però d’acord amb la Policia Militar de Sao Paulo, l’home va deixar una carta escrita en espanyol a la seua habitació, en la qual demanava “disculpes” pel fet i les feia extensives “a l’hotel”, pel “perjudici” que pogués causar.

No tinc amb qui deixar-la que m’aporte un mínim de seguretat i tranquil·litat“, diu amb relació a la xiqueta en la carta, obtinguda per mitjans locals i en la qual l’home, de 53 anys, agrega que “això no hagués ocorregut al meu país, amb la meua família al meu costat“.

Segons les autoritats, l’habitació que ocupaven estava “en ordre” i sense cap mena de senyal de violència.

La Policia Militar de Sao Paulo no ha precisat encara des de quan l’home i la nena es trobaven al Brasil ni quin va ser el presumpte delicte pel qual la seua captura havia estat sol·licitada a Interpol.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.

El Celta firma una remuntada brillant i afona al València a Mestalla

El Celta de Vigo remunta a Mestalla un gol inicial de Guido Rodríguez amb una segona part irresistible i consolida la seua plaça europea davant un València que va reaccionar massa tard.

El Celta de Vigo remunta al València a Mestalla amb un 2-3 agònic

El Celta de Vigo va voltejar el gol inicial de Guido Rodríguez amb una gran segona part i es va emportar un 2-3 de Mestalla malgrat el sofriment final en l'afegit.