Estes són les bandes que actuaran en el concert de Benvinguda de la UV

 

Com cada anyy, este mes d’octubre se celebrarà la Festa de Benvinguda de la Universitat de València, cita sempre marcada pels concerts que organitza la Delegació d’Estudiants a un preu molt universitari. La Delegació per a Estudiants, mitjançant el SeDI, promou aquesta festa, i al llarg dels anys han organitzat grans concerts amb bandes valencianes i nacionals del panorama musical actual. El concert d’este any serà un gran esdeveniment que comptarà amb quatre bandes amb quatre estils diferenciats.

  

Encapçala el cartell La Habitación Roja, el grup de pop-rock indie valencià per excel·lència. Amb molts èxits i una llarga trajectòria, al Concert de Benvinguda presentaran el seu últim disc: ‘Memoria’, produït pel mític Paco Loco​, amb el qual ja han estat rodant pels grans festivals estatals. Completen el line-up Tremenda Jauría​, un grup liderat per dones i nascut, com diuen elles, en el cor de la bèstia, Madrid. Fan reggaeton feminista i combatiu mesclat amb ritmes molt acertats de cúmbia i electrònica que no deixa indiferent ningú. Actualment estan girant amb el seu nou EP ‘Codo con codo’.

Per altra banda, trobem el grup valencià en la nostra llengua Smoking Souls, que representen una generació de joves que des de xicotets han explorat els territoris més ocults de la música. Ofereixen un so de guitarra punyent acompanyat per un ritme de força que vegem reflectit en el seu últim disc Cendra i Or. Per últim Rural Zombies seran els últims en el cartell. Homes i dones de la Guipúscoa profunda, del ruralisme més salvatge. Música pop-rock que prompte s’ha fet un lloc en l’escena estatal. De fet han estat confirmats en festivals com el BBK Live de Bilbao o el Sonorama Ribera​. Al Concert de Benvinguda ens presentaran ‘From home to Hospital St.’, el seu últim treball. El disseny del cartell, com en l’anterior edició, ha estat obra de Boke Bazán​, director creatiu de l’agència valenciana Nociones Unidas​. El dissenyador i comunicador ha estat artífex també de les imatges de la Mostra de València o el 75 aniversari de l’Orquestra de València, entre d’altres.

La data del concert serà el 26 d’octubre en la Plaça de Bous de València, com l’any passat. A partir de les 18.30 hores s’obriran les portes al públic encara que la música començara més tard, al voltant de les 19.00 hores. Les entrades ja estan a la venda mitjançant la plataforma OneTwooTix.com amb dos preus ben econòmics; 5 euros per a grada i 7 per a pista, pels qui vulguen gaudir del concert ballant en primera fila.

 

 

 

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.