Estes són les bandes que actuaran en el concert de Benvinguda de la UV

 

Com cada anyy, este mes d’octubre se celebrarà la Festa de Benvinguda de la Universitat de València, cita sempre marcada pels concerts que organitza la Delegació d’Estudiants a un preu molt universitari. La Delegació per a Estudiants, mitjançant el SeDI, promou aquesta festa, i al llarg dels anys han organitzat grans concerts amb bandes valencianes i nacionals del panorama musical actual. El concert d’este any serà un gran esdeveniment que comptarà amb quatre bandes amb quatre estils diferenciats.

  

Encapçala el cartell La Habitación Roja, el grup de pop-rock indie valencià per excel·lència. Amb molts èxits i una llarga trajectòria, al Concert de Benvinguda presentaran el seu últim disc: ‘Memoria’, produït pel mític Paco Loco​, amb el qual ja han estat rodant pels grans festivals estatals. Completen el line-up Tremenda Jauría​, un grup liderat per dones i nascut, com diuen elles, en el cor de la bèstia, Madrid. Fan reggaeton feminista i combatiu mesclat amb ritmes molt acertats de cúmbia i electrònica que no deixa indiferent ningú. Actualment estan girant amb el seu nou EP ‘Codo con codo’.

Per altra banda, trobem el grup valencià en la nostra llengua Smoking Souls, que representen una generació de joves que des de xicotets han explorat els territoris més ocults de la música. Ofereixen un so de guitarra punyent acompanyat per un ritme de força que vegem reflectit en el seu últim disc Cendra i Or. Per últim Rural Zombies seran els últims en el cartell. Homes i dones de la Guipúscoa profunda, del ruralisme més salvatge. Música pop-rock que prompte s’ha fet un lloc en l’escena estatal. De fet han estat confirmats en festivals com el BBK Live de Bilbao o el Sonorama Ribera​. Al Concert de Benvinguda ens presentaran ‘From home to Hospital St.’, el seu últim treball. El disseny del cartell, com en l’anterior edició, ha estat obra de Boke Bazán​, director creatiu de l’agència valenciana Nociones Unidas​. El dissenyador i comunicador ha estat artífex també de les imatges de la Mostra de València o el 75 aniversari de l’Orquestra de València, entre d’altres.

La data del concert serà el 26 d’octubre en la Plaça de Bous de València, com l’any passat. A partir de les 18.30 hores s’obriran les portes al públic encara que la música començara més tard, al voltant de les 19.00 hores. Les entrades ja estan a la venda mitjançant la plataforma OneTwooTix.com amb dos preus ben econòmics; 5 euros per a grada i 7 per a pista, pels qui vulguen gaudir del concert ballant en primera fila.

 

 

 

 

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.