Estes són les bandes que actuaran en el concert de Benvinguda de la UV

 

Com cada anyy, este mes d’octubre se celebrarà la Festa de Benvinguda de la Universitat de València, cita sempre marcada pels concerts que organitza la Delegació d’Estudiants a un preu molt universitari. La Delegació per a Estudiants, mitjançant el SeDI, promou aquesta festa, i al llarg dels anys han organitzat grans concerts amb bandes valencianes i nacionals del panorama musical actual. El concert d’este any serà un gran esdeveniment que comptarà amb quatre bandes amb quatre estils diferenciats.

  

Encapçala el cartell La Habitación Roja, el grup de pop-rock indie valencià per excel·lència. Amb molts èxits i una llarga trajectòria, al Concert de Benvinguda presentaran el seu últim disc: ‘Memoria’, produït pel mític Paco Loco​, amb el qual ja han estat rodant pels grans festivals estatals. Completen el line-up Tremenda Jauría​, un grup liderat per dones i nascut, com diuen elles, en el cor de la bèstia, Madrid. Fan reggaeton feminista i combatiu mesclat amb ritmes molt acertats de cúmbia i electrònica que no deixa indiferent ningú. Actualment estan girant amb el seu nou EP ‘Codo con codo’.

Per altra banda, trobem el grup valencià en la nostra llengua Smoking Souls, que representen una generació de joves que des de xicotets han explorat els territoris més ocults de la música. Ofereixen un so de guitarra punyent acompanyat per un ritme de força que vegem reflectit en el seu últim disc Cendra i Or. Per últim Rural Zombies seran els últims en el cartell. Homes i dones de la Guipúscoa profunda, del ruralisme més salvatge. Música pop-rock que prompte s’ha fet un lloc en l’escena estatal. De fet han estat confirmats en festivals com el BBK Live de Bilbao o el Sonorama Ribera​. Al Concert de Benvinguda ens presentaran ‘From home to Hospital St.’, el seu últim treball. El disseny del cartell, com en l’anterior edició, ha estat obra de Boke Bazán​, director creatiu de l’agència valenciana Nociones Unidas​. El dissenyador i comunicador ha estat artífex també de les imatges de la Mostra de València o el 75 aniversari de l’Orquestra de València, entre d’altres.

La data del concert serà el 26 d’octubre en la Plaça de Bous de València, com l’any passat. A partir de les 18.30 hores s’obriran les portes al públic encara que la música començara més tard, al voltant de les 19.00 hores. Les entrades ja estan a la venda mitjançant la plataforma OneTwooTix.com amb dos preus ben econòmics; 5 euros per a grada i 7 per a pista, pels qui vulguen gaudir del concert ballant en primera fila.

 

 

 

 

Últimes notícies

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.