Estes són les bandes que actuaran en el concert de Benvinguda de la UV

 

Com cada anyy, este mes d’octubre se celebrarà la Festa de Benvinguda de la Universitat de València, cita sempre marcada pels concerts que organitza la Delegació d’Estudiants a un preu molt universitari. La Delegació per a Estudiants, mitjançant el SeDI, promou aquesta festa, i al llarg dels anys han organitzat grans concerts amb bandes valencianes i nacionals del panorama musical actual. El concert d’este any serà un gran esdeveniment que comptarà amb quatre bandes amb quatre estils diferenciats.

  

Encapçala el cartell La Habitación Roja, el grup de pop-rock indie valencià per excel·lència. Amb molts èxits i una llarga trajectòria, al Concert de Benvinguda presentaran el seu últim disc: ‘Memoria’, produït pel mític Paco Loco​, amb el qual ja han estat rodant pels grans festivals estatals. Completen el line-up Tremenda Jauría​, un grup liderat per dones i nascut, com diuen elles, en el cor de la bèstia, Madrid. Fan reggaeton feminista i combatiu mesclat amb ritmes molt acertats de cúmbia i electrònica que no deixa indiferent ningú. Actualment estan girant amb el seu nou EP ‘Codo con codo’.

Per altra banda, trobem el grup valencià en la nostra llengua Smoking Souls, que representen una generació de joves que des de xicotets han explorat els territoris més ocults de la música. Ofereixen un so de guitarra punyent acompanyat per un ritme de força que vegem reflectit en el seu últim disc Cendra i Or. Per últim Rural Zombies seran els últims en el cartell. Homes i dones de la Guipúscoa profunda, del ruralisme més salvatge. Música pop-rock que prompte s’ha fet un lloc en l’escena estatal. De fet han estat confirmats en festivals com el BBK Live de Bilbao o el Sonorama Ribera​. Al Concert de Benvinguda ens presentaran ‘From home to Hospital St.’, el seu últim treball. El disseny del cartell, com en l’anterior edició, ha estat obra de Boke Bazán​, director creatiu de l’agència valenciana Nociones Unidas​. El dissenyador i comunicador ha estat artífex també de les imatges de la Mostra de València o el 75 aniversari de l’Orquestra de València, entre d’altres.

La data del concert serà el 26 d’octubre en la Plaça de Bous de València, com l’any passat. A partir de les 18.30 hores s’obriran les portes al públic encara que la música començara més tard, al voltant de les 19.00 hores. Les entrades ja estan a la venda mitjançant la plataforma OneTwooTix.com amb dos preus ben econòmics; 5 euros per a grada i 7 per a pista, pels qui vulguen gaudir del concert ballant en primera fila.

 

 

 

 

Últimes notícies

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.