Estes són les bandes que actuaran en el concert de Benvinguda de la UV

 

Com cada anyy, este mes d’octubre se celebrarà la Festa de Benvinguda de la Universitat de València, cita sempre marcada pels concerts que organitza la Delegació d’Estudiants a un preu molt universitari. La Delegació per a Estudiants, mitjançant el SeDI, promou aquesta festa, i al llarg dels anys han organitzat grans concerts amb bandes valencianes i nacionals del panorama musical actual. El concert d’este any serà un gran esdeveniment que comptarà amb quatre bandes amb quatre estils diferenciats.

  

Encapçala el cartell La Habitación Roja, el grup de pop-rock indie valencià per excel·lència. Amb molts èxits i una llarga trajectòria, al Concert de Benvinguda presentaran el seu últim disc: ‘Memoria’, produït pel mític Paco Loco​, amb el qual ja han estat rodant pels grans festivals estatals. Completen el line-up Tremenda Jauría​, un grup liderat per dones i nascut, com diuen elles, en el cor de la bèstia, Madrid. Fan reggaeton feminista i combatiu mesclat amb ritmes molt acertats de cúmbia i electrònica que no deixa indiferent ningú. Actualment estan girant amb el seu nou EP ‘Codo con codo’.

Per altra banda, trobem el grup valencià en la nostra llengua Smoking Souls, que representen una generació de joves que des de xicotets han explorat els territoris més ocults de la música. Ofereixen un so de guitarra punyent acompanyat per un ritme de força que vegem reflectit en el seu últim disc Cendra i Or. Per últim Rural Zombies seran els últims en el cartell. Homes i dones de la Guipúscoa profunda, del ruralisme més salvatge. Música pop-rock que prompte s’ha fet un lloc en l’escena estatal. De fet han estat confirmats en festivals com el BBK Live de Bilbao o el Sonorama Ribera​. Al Concert de Benvinguda ens presentaran ‘From home to Hospital St.’, el seu últim treball. El disseny del cartell, com en l’anterior edició, ha estat obra de Boke Bazán​, director creatiu de l’agència valenciana Nociones Unidas​. El dissenyador i comunicador ha estat artífex també de les imatges de la Mostra de València o el 75 aniversari de l’Orquestra de València, entre d’altres.

La data del concert serà el 26 d’octubre en la Plaça de Bous de València, com l’any passat. A partir de les 18.30 hores s’obriran les portes al públic encara que la música començara més tard, al voltant de les 19.00 hores. Les entrades ja estan a la venda mitjançant la plataforma OneTwooTix.com amb dos preus ben econòmics; 5 euros per a grada i 7 per a pista, pels qui vulguen gaudir del concert ballant en primera fila.

 

 

 

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.