Estos són els millors llocs de València per a fer fotografies d’Instagram

Ejemplo de shortcode con estilo
A Instagram és molt important la composició, l'enquadrament, la il·luminació, els filtres i els hashtags que utilitzem, però evidentment també hem de cuidar els espais per tal que siguen el més fotogènic possible i que puguen ajudar-nos a triomfar en la xarxa o sí més no, a anar aprenent a fer bones fotos. Per això ací t'ensenyem els millors llocs de […]

A Instagram és molt important la composició, l'enquadrament, la il·luminació, els filtres i els hashtags que utilitzem, però evidentment també hem de cuidar els espais per tal que siguen el més fotogènic possible i que puguen ajudar-nos a triomfar en la xarxa o sí més no, a anar aprenent a fer bones fotos. Per això ací t'ensenyem els millors llocs de València i per tal que tragues el major partit possible a les teues sessions de fotos, tant de retrats com de paisatges.

 

L'Albufera: El parc natural de l'Albufera és tot un 'must' per a qualsevol persona que busque els millors paisatges la Comunitat. L'Albufera oferix un paisatge en plena natura, i qualsevol moment és bo per a fotografiar-la, encara que per a sessions de fotos se sol recomanar anar quan cau el dia, ja que els colors del cel que es reflectixen en l'aigua poden acabar de donar el toc de gràcia a les nostres fotografies. És un dels llocs més utilitzats de València per a sessions de fotos de bodes i se'ns dubte un dels més bonics.

 

 

 

Una publicación compartida de Carlos Nieto (@carlosnietod) el

 

 

 

 

 

Una publicación compartida de Núria Nbr (@_nuriage) el

Últimes notícies

Aldaia alerta del bloqueo de 40 millones para reconstruirse tras la dana

El alcalde Guillermo Luján afirma que solo se ha ejecutado el 10 % de los 40 millones financiados para obras públicas. Reclama herramientas per a agilizar la reconstrucción i recorda les lliçons de la dana.

Susana Camarero liderarà la llista del PP al Senat per València

Susana Camarero encapçalarà la candidatura del PP al Senat per València en les eleccions generals del 29 de novembre. Dos alcaldes afectats per la dana de 2024 aniran en la llista al Congrés.

La compravenda de vivendes creix un 5,7% a l’agost a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 7.571 compravendes de vivendes a l’agost, un 5,7% més que un any abans. En comparació amb juliol, les operacions han caigut un 19,7% a Espanya.

La desinformació de la dana va provocar emocions diferents en X i TikTok

Un estudi de la UPV ha analitzat 650 publicacions sobre la dana de 2024 i ha detectat respostes emocionals diferents segons la xarxa social i l’experiència de cada persona.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 11,8 % a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 4.291 hipoteques sobre vivendes en agost, un 11,8 % més que un any abans. El capital prestat ha arribat als 612,8 milions d’euros.

Tres detinguts per quatre robatoris en cases de la Foia de Bunyol

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, de nacionalitat espanyola, per presumptes robatoris en vivendes de la Foia de Bunyol. Els investigadors els atribuïxen quatre delictes de robatori amb força.

Un accident provoca nou quilòmetres de retenció a l’A-7 a Loriguilla

Un accident sense víctimes ha generat nou quilòmetres de retenció a l’A-7, a Loriguilla, en sentit Barcelona. Un altre sinistre ha afectat la V-31 a Sedaví.

Així farà l’oratge a la Comunitat Valenciana este dilluns i dimarts

Les temperatures es mantindran estables este dilluns, amb màximes lleugerament més altes dimarts. El cel estarà poc nuvolós, amb canvis al final de la jornada.