Estos són els millors llocs de València per a fer fotografies d’Instagram

A Instagram és molt important la composició, l'enquadrament, la il·luminació, els filtres i els hashtags que utilitzem, però evidentment també hem de cuidar els espais per tal que siguen el més fotogènic possible i que puguen ajudar-nos a triomfar en la xarxa o sí més no, a anar aprenent a fer bones fotos. Per això ací t'ensenyem els millors llocs de València i per tal que tragues el major partit possible a les teues sessions de fotos, tant de retrats com de paisatges.

 

L'Albufera: El parc natural de l'Albufera és tot un 'must' per a qualsevol persona que busque els millors paisatges la Comunitat. L'Albufera oferix un paisatge en plena natura, i qualsevol moment és bo per a fotografiar-la, encara que per a sessions de fotos se sol recomanar anar quan cau el dia, ja que els colors del cel que es reflectixen en l'aigua poden acabar de donar el toc de gràcia a les nostres fotografies. És un dels llocs més utilitzats de València per a sessions de fotos de bodes i se'ns dubte un dels més bonics.

 

 

 

Una publicación compartida de Carlos Nieto (@carlosnietod) el

 

 

 

 

 

Una publicación compartida de Núria Nbr (@_nuriage) el

Últimes notícies

Bernabé retreu a la Diputació que espere ara per a demanar ajuda pel Teatre Principal

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha garantit que l’Executiu central donarà suport a les administracions que ho demanen, però ha retret a la Diputació de València que no iniciara abans la rehabilitació del Teatre Principal, tancat per problemes de seguretat.

Avís groc per fortes pluges esta matinada a València, Alacant i sud de Castelló

Aemet ha activat per a esta matinada l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora a València, Alacant i litoral sud de Castelló. Hui dimarts també hi ha avís groc al nord de Castelló per ruixats intensos i tempestes amb possible granís.

Pastor assegura que tots els candidats del PPCV per al 29N són bons i alaba la seua cantera

Fernando Pastor, síndic del PP en Les Corts, defensa que tots els possibles caps de llista del PPCV per al 29N són bons i critica el perfil del ministre Óscar Puente com a aposta del PSOE per Alacant.

Baldoví reclama una alternativa valenciana sense imposicions externes

Joan Baldoví defensa construir una alternativa política útil des de la Comunitat Valenciana, oberta i inclusiva, però sense imposicions des d'altres territoris. El síndic de Compromís apel·la a la discreció sobre els contactes i remetrà la decisió de candidatures als òrgans de la coalició.

Muñoz dona per feta la victòria del PSOE el 29-N i defensa que tornarà a governar

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que el PSOE guanyarà les generals del 29 de novembre i podrà tornar a governar, i acusa PP i Vox de tindre una agenda oculta de retallada de drets.

El Valencia Basket vol estrenar el Roig Arena amb el primer triomf en Lliga

El Valencia Basket rep dimecres el Meins Avenida en el primer partit de Lliga Femenina Endesa al nou Roig Arena, després de caure en el debut a Mallorca.

Bernabé defensa que el 29N es vota la ‘política útil’ i els drets socials

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, afirma que les eleccions generals del 29 de novembre són una crida a votar la ‘política útil’ i a triar entre ‘drets o negocis’ i ‘democràcia o crispació’, en referència a les crítiques de PP i Vox. Situa la vivenda i la revalorització de les pensions com a exemples d’eixa política que ‘escolta i fa que les coses passen’.

Bernabé defensa que la Policia Nacional garantix la seguretat davant l’acampada per la vivenda

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, remarca que la Policia Nacional està per a garantir la seguretat davant l’acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València, i no per a ‘canviar realitats’, en plena preparació dels actes del 9 d’Octubre.