Eviten la trobada sexual d’un home de 55 anys amb un menor de 14 a Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria Local d’Orihuela han evitat que un home de 55 anys de nacionalitat espanyola tinguera una trobada sexual amb un menor de 14 anys amb què havien quedat mitjançant l’ús d’una pàgina web de cites o contactes esporàdics.

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) quan la mare del menor es va personar en dependències policials per a denunciar que un home major d’edat, a través de xarxes socials pretenia quedar amb el seu fill menor per a tindre una trobada sexual.

Denúncia en la qual el jove va relatar com es va ficar en una coneguda plataforma web de cites i contactes, utilitzada per a buscar i trobar parella o per a cerques de trobades sexuals casuals, en la qual entaulant conversa a través d’intercanvi d’emails i de fotografies de caràcter íntim, va arribar a concretar una trobada en una zona apartada de la mateixa localitat.

Després del coneixement dels fets, els agents van iniciar immediatament la investigació i prompte van obtindre les primeres indagacions, aconseguint identificar plenament a l’agressor després de sol·licitar a l’autoritat judicial la titularitat de la línia associada a la IP del correu aportat pel menor.

Una vegada identificat, es va localitzar a l’autor indicant-li que havia de personar-se en dependències policials on després de la presa de declaració, es va donar coneixement a l’autoritat judicial dels fets ocorreguts, en qualitat d’investigat, remetent les diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela i a la Fiscalia de Menors.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.