Eviten la trobada sexual d’un home de 55 anys amb un menor de 14 a Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria Local d’Orihuela han evitat que un home de 55 anys de nacionalitat espanyola tinguera una trobada sexual amb un menor de 14 anys amb què havien quedat mitjançant l’ús d’una pàgina web de cites o contactes esporàdics.

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) quan la mare del menor es va personar en dependències policials per a denunciar que un home major d’edat, a través de xarxes socials pretenia quedar amb el seu fill menor per a tindre una trobada sexual.

Denúncia en la qual el jove va relatar com es va ficar en una coneguda plataforma web de cites i contactes, utilitzada per a buscar i trobar parella o per a cerques de trobades sexuals casuals, en la qual entaulant conversa a través d’intercanvi d’emails i de fotografies de caràcter íntim, va arribar a concretar una trobada en una zona apartada de la mateixa localitat.

Després del coneixement dels fets, els agents van iniciar immediatament la investigació i prompte van obtindre les primeres indagacions, aconseguint identificar plenament a l’agressor després de sol·licitar a l’autoritat judicial la titularitat de la línia associada a la IP del correu aportat pel menor.

Una vegada identificat, es va localitzar a l’autor indicant-li que havia de personar-se en dependències policials on després de la presa de declaració, es va donar coneixement a l’autoritat judicial dels fets ocorreguts, en qualitat d’investigat, remetent les diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela i a la Fiscalia de Menors.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.