12.3 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Eviten la trobada sexual d’un home de 55 anys amb un menor de 14 a Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria Local d’Orihuela han evitat que un home de 55 anys de nacionalitat espanyola tinguera una trobada sexual amb un menor de 14 anys amb què havien quedat mitjançant l’ús d’una pàgina web de cites o contactes esporàdics.

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) quan la mare del menor es va personar en dependències policials per a denunciar que un home major d’edat, a través de xarxes socials pretenia quedar amb el seu fill menor per a tindre una trobada sexual.

Denúncia en la qual el jove va relatar com es va ficar en una coneguda plataforma web de cites i contactes, utilitzada per a buscar i trobar parella o per a cerques de trobades sexuals casuals, en la qual entaulant conversa a través d’intercanvi d’emails i de fotografies de caràcter íntim, va arribar a concretar una trobada en una zona apartada de la mateixa localitat.

Després del coneixement dels fets, els agents van iniciar immediatament la investigació i prompte van obtindre les primeres indagacions, aconseguint identificar plenament a l’agressor després de sol·licitar a l’autoritat judicial la titularitat de la línia associada a la IP del correu aportat pel menor.

Una vegada identificat, es va localitzar a l’autor indicant-li que havia de personar-se en dependències policials on després de la presa de declaració, es va donar coneixement a l’autoritat judicial dels fets ocorreguts, en qualitat d’investigat, remetent les diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela i a la Fiscalia de Menors.

 

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.