14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Eviten la trobada sexual d’un home de 55 anys amb un menor de 14 a Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria Local d’Orihuela han evitat que un home de 55 anys de nacionalitat espanyola tinguera una trobada sexual amb un menor de 14 anys amb què havien quedat mitjançant l’ús d’una pàgina web de cites o contactes esporàdics.

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) quan la mare del menor es va personar en dependències policials per a denunciar que un home major d’edat, a través de xarxes socials pretenia quedar amb el seu fill menor per a tindre una trobada sexual.

Denúncia en la qual el jove va relatar com es va ficar en una coneguda plataforma web de cites i contactes, utilitzada per a buscar i trobar parella o per a cerques de trobades sexuals casuals, en la qual entaulant conversa a través d’intercanvi d’emails i de fotografies de caràcter íntim, va arribar a concretar una trobada en una zona apartada de la mateixa localitat.

Després del coneixement dels fets, els agents van iniciar immediatament la investigació i prompte van obtindre les primeres indagacions, aconseguint identificar plenament a l’agressor després de sol·licitar a l’autoritat judicial la titularitat de la línia associada a la IP del correu aportat pel menor.

Una vegada identificat, es va localitzar a l’autor indicant-li que havia de personar-se en dependències policials on després de la presa de declaració, es va donar coneixement a l’autoritat judicial dels fets ocorreguts, en qualitat d’investigat, remetent les diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela i a la Fiscalia de Menors.

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.