Eviten la trobada sexual d’un home de 55 anys amb un menor de 14 a Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria Local d’Orihuela han evitat que un home de 55 anys de nacionalitat espanyola tinguera una trobada sexual amb un menor de 14 anys amb què havien quedat mitjançant l’ús d’una pàgina web de cites o contactes esporàdics.

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) quan la mare del menor es va personar en dependències policials per a denunciar que un home major d’edat, a través de xarxes socials pretenia quedar amb el seu fill menor per a tindre una trobada sexual.

Denúncia en la qual el jove va relatar com es va ficar en una coneguda plataforma web de cites i contactes, utilitzada per a buscar i trobar parella o per a cerques de trobades sexuals casuals, en la qual entaulant conversa a través d’intercanvi d’emails i de fotografies de caràcter íntim, va arribar a concretar una trobada en una zona apartada de la mateixa localitat.

Després del coneixement dels fets, els agents van iniciar immediatament la investigació i prompte van obtindre les primeres indagacions, aconseguint identificar plenament a l’agressor després de sol·licitar a l’autoritat judicial la titularitat de la línia associada a la IP del correu aportat pel menor.

Una vegada identificat, es va localitzar a l’autor indicant-li que havia de personar-se en dependències policials on després de la presa de declaració, es va donar coneixement a l’autoritat judicial dels fets ocorreguts, en qualitat d’investigat, remetent les diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela i a la Fiscalia de Menors.

 

Últimes notícies

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.