L’exnóvio de Rocío Caíz, la jove desapareguda de 17 anys, confessa el seu assassinat

 

L’exnóvio de Rocío Caíz Pozo, la jove de 17 anys veïna de Martín de la Jara (Sevilla) i que estava desapareguda des de fa una setmana, es va entregar ahir a la vesprada a la Guàrdia Civil, ha confessat que la va matar i es va desfer del cadàver després d’haver-lo esquarterat.

El cos de la víctima ha sigut localitzat en un aparcament, lloc al qual el sospitós, Adrián N., ha portat als agents.

De moment no ha transcendit el mòbil del crim i la Guàrdia Civil continua prenent declaració a l’exnóvio, ja detingut.

Rocío Caíz faltava de la seua casa des de dimecres passat, 2 de juny

Tenia 17 anys i un bebé de quatre mesos, que va tindre amb un jove de nacionalitat romanesa, de 23 anys i veí d’Estepa, ciutat situada a uns 28 quilòmetres de Martín de la Jara. La parella ja no mantenia la relació.

La família de la desapareguda va denunciar en el seu moment que va haver-hi episodis de maltractaments per part del pare del bebé. Així ho va explicar la germana en un vídeo fet amb un mòbil i que es va fer viral el dilluns.

La mare de Rocío també va insistir en diverses entrevistes amb diferents cadenes de televisió en què la relació no anava bé i ella va decidir marxar-se a casa dels seus pares des que va nàixer el xiquet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.

Condemnades sis persones per traficar amb cocaïna a València i Castelló

L'Audiència de Castelló condemna a sis integrants d'una organització de tràfic de cocaïna a València i Castelló a penes d'entre dos mesos i sis anys i mig de presó, a més d'elevades multes i l'expulsió de dos capitostos.

València reforça els seus servicis socials amb 1 milió per a afrontar la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà d'urgència a 39 persones per a agilitzar la regularització extraordinària de migrants i reclama finançament al Govern central.

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.

Pérez Llorca avisa de caos als ajuntaments per la regularització extraordinària d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica la regularització extraordinària d'immigrants i alerta de caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern central.