L’exnóvio de Rocío Caíz, la jove desapareguda de 17 anys, confessa el seu assassinat

 

L’exnóvio de Rocío Caíz Pozo, la jove de 17 anys veïna de Martín de la Jara (Sevilla) i que estava desapareguda des de fa una setmana, es va entregar ahir a la vesprada a la Guàrdia Civil, ha confessat que la va matar i es va desfer del cadàver després d’haver-lo esquarterat.

El cos de la víctima ha sigut localitzat en un aparcament, lloc al qual el sospitós, Adrián N., ha portat als agents.

De moment no ha transcendit el mòbil del crim i la Guàrdia Civil continua prenent declaració a l’exnóvio, ja detingut.

Rocío Caíz faltava de la seua casa des de dimecres passat, 2 de juny

Tenia 17 anys i un bebé de quatre mesos, que va tindre amb un jove de nacionalitat romanesa, de 23 anys i veí d’Estepa, ciutat situada a uns 28 quilòmetres de Martín de la Jara. La parella ja no mantenia la relació.

La família de la desapareguda va denunciar en el seu moment que va haver-hi episodis de maltractaments per part del pare del bebé. Així ho va explicar la germana en un vídeo fet amb un mòbil i que es va fer viral el dilluns.

La mare de Rocío també va insistir en diverses entrevistes amb diferents cadenes de televisió en què la relació no anava bé i ella va decidir marxar-se a casa dels seus pares des que va nàixer el xiquet.

Últimes notícies

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.

València tanca parcs, suspén concerts i activa refugis climàtics per l’ona de calor extrema

València ha activat el Cecopal per l’alerta roja per calor, ha tancat parcs, cementeris i parcs infantils, ha cancel·lat els concerts de Vivers i ha obert refugis climàtics, a més d’adoptar restriccions en mercats, obres i activitats esportives.

L’Estat dona llum verda a les obres principals del barranc de la Saleta amb 132 milions

El Consell de Ministres ha autoritzat el contracte de 132,1 milions per a les obres de defensa davant inundacions al tram principal del barranc de la Saleta, entre Aldaia i la Via Verda, dins d’un pla que superarà els 150 milions d’inversió total.

Tres policies locals ferits en un operatiu contra la venda ambulant a Torrevieja

Tres agents de la Policia Local de Torrevieja han resultat ferits, un d’ells de consideració, en una intervenció contra la venda ambulant al passeig marítim, que ha acabat amb un manter detingut i un altre acusat d’agredir dos policies amb una defensa reglamentària.