L’exnóvio de Rocío Caíz, la jove desapareguda de 17 anys, confessa el seu assassinat

 

L’exnóvio de Rocío Caíz Pozo, la jove de 17 anys veïna de Martín de la Jara (Sevilla) i que estava desapareguda des de fa una setmana, es va entregar ahir a la vesprada a la Guàrdia Civil, ha confessat que la va matar i es va desfer del cadàver després d’haver-lo esquarterat.

El cos de la víctima ha sigut localitzat en un aparcament, lloc al qual el sospitós, Adrián N., ha portat als agents.

De moment no ha transcendit el mòbil del crim i la Guàrdia Civil continua prenent declaració a l’exnóvio, ja detingut.

Rocío Caíz faltava de la seua casa des de dimecres passat, 2 de juny

Tenia 17 anys i un bebé de quatre mesos, que va tindre amb un jove de nacionalitat romanesa, de 23 anys i veí d’Estepa, ciutat situada a uns 28 quilòmetres de Martín de la Jara. La parella ja no mantenia la relació.

La família de la desapareguda va denunciar en el seu moment que va haver-hi episodis de maltractaments per part del pare del bebé. Així ho va explicar la germana en un vídeo fet amb un mòbil i que es va fer viral el dilluns.

La mare de Rocío també va insistir en diverses entrevistes amb diferents cadenes de televisió en què la relació no anava bé i ella va decidir marxar-se a casa dels seus pares des que va nàixer el xiquet.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.