L’exnóvio de Rocío Caíz, la jove desapareguda de 17 anys, confessa el seu assassinat

 

L’exnóvio de Rocío Caíz Pozo, la jove de 17 anys veïna de Martín de la Jara (Sevilla) i que estava desapareguda des de fa una setmana, es va entregar ahir a la vesprada a la Guàrdia Civil, ha confessat que la va matar i es va desfer del cadàver després d’haver-lo esquarterat.

El cos de la víctima ha sigut localitzat en un aparcament, lloc al qual el sospitós, Adrián N., ha portat als agents.

De moment no ha transcendit el mòbil del crim i la Guàrdia Civil continua prenent declaració a l’exnóvio, ja detingut.

Rocío Caíz faltava de la seua casa des de dimecres passat, 2 de juny

Tenia 17 anys i un bebé de quatre mesos, que va tindre amb un jove de nacionalitat romanesa, de 23 anys i veí d’Estepa, ciutat situada a uns 28 quilòmetres de Martín de la Jara. La parella ja no mantenia la relació.

La família de la desapareguda va denunciar en el seu moment que va haver-hi episodis de maltractaments per part del pare del bebé. Així ho va explicar la germana en un vídeo fet amb un mòbil i que es va fer viral el dilluns.

La mare de Rocío també va insistir en diverses entrevistes amb diferents cadenes de televisió en què la relació no anava bé i ella va decidir marxar-se a casa dels seus pares des que va nàixer el xiquet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.