L’exnóvio de Rocío Caíz, la jove desapareguda de 17 anys, confessa el seu assassinat

 

L’exnóvio de Rocío Caíz Pozo, la jove de 17 anys veïna de Martín de la Jara (Sevilla) i que estava desapareguda des de fa una setmana, es va entregar ahir a la vesprada a la Guàrdia Civil, ha confessat que la va matar i es va desfer del cadàver després d’haver-lo esquarterat.

El cos de la víctima ha sigut localitzat en un aparcament, lloc al qual el sospitós, Adrián N., ha portat als agents.

De moment no ha transcendit el mòbil del crim i la Guàrdia Civil continua prenent declaració a l’exnóvio, ja detingut.

Rocío Caíz faltava de la seua casa des de dimecres passat, 2 de juny

Tenia 17 anys i un bebé de quatre mesos, que va tindre amb un jove de nacionalitat romanesa, de 23 anys i veí d’Estepa, ciutat situada a uns 28 quilòmetres de Martín de la Jara. La parella ja no mantenia la relació.

La família de la desapareguda va denunciar en el seu moment que va haver-hi episodis de maltractaments per part del pare del bebé. Així ho va explicar la germana en un vídeo fet amb un mòbil i que es va fer viral el dilluns.

La mare de Rocío també va insistir en diverses entrevistes amb diferents cadenes de televisió en què la relació no anava bé i ella va decidir marxar-se a casa dels seus pares des que va nàixer el xiquet.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.