13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Extingeixen un incendi en una nau en el Polígon Industrial de Babel a Alacant

Dos dotacions de bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) van ser mobilitzats per a intervindre en la vesprada del diumenge, en un incendi originat en una nau industrial, que es trobava tancada.

El foc es va originar en una empresa situada al carrer Metal·lúrgies, a l’interior d’una nau on es trobava un vehicle aparcat en la zona exterior, que també va quedar afectat per les flames.

Les alarmes van saltar en trobar-se l’incendi molt prop del Depòsit Municipal de Vehicles de la Policia Local. Un agent és el que va observar que eixia una columna de fum de l’interior i alerte de l’emergència.

Immediatament la Policia Local va donar avís al voltant de les sis de la vesprada als bombers que van traslladar dos unitats, i van començar a extingir-ho amb deu bombers desplegant dos línies d’aigua i utilitzant espuma per a l’extinció del vehicle.

En l’incendi va cremar part de la nau i ha quedat afectada també pel fum, així com calcinat el vehicle, sense que ningú resultara ferit. La ràpida intervenció dels efectius de bombers va evitar que es propagara al depòsit de vehicles i a les naus annexes.

L’SPEIS va informar que les tasques d’extinció es van allargar prop de 45 minuts, i les causes de l’incendi es desconeixen.

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.