Extingeixen un incendi en una nau en el Polígon Industrial de Babel a Alacant

Dos dotacions de bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) van ser mobilitzats per a intervindre en la vesprada del diumenge, en un incendi originat en una nau industrial, que es trobava tancada.

El foc es va originar en una empresa situada al carrer Metal·lúrgies, a l’interior d’una nau on es trobava un vehicle aparcat en la zona exterior, que també va quedar afectat per les flames.

Les alarmes van saltar en trobar-se l’incendi molt prop del Depòsit Municipal de Vehicles de la Policia Local. Un agent és el que va observar que eixia una columna de fum de l’interior i alerte de l’emergència.

Immediatament la Policia Local va donar avís al voltant de les sis de la vesprada als bombers que van traslladar dos unitats, i van començar a extingir-ho amb deu bombers desplegant dos línies d’aigua i utilitzant espuma per a l’extinció del vehicle.

En l’incendi va cremar part de la nau i ha quedat afectada també pel fum, així com calcinat el vehicle, sense que ningú resultara ferit. La ràpida intervenció dels efectius de bombers va evitar que es propagara al depòsit de vehicles i a les naus annexes.

L’SPEIS va informar que les tasques d’extinció es van allargar prop de 45 minuts, i les causes de l’incendi es desconeixen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.