Extingeixen un incendi en una nau en el Polígon Industrial de Babel a Alacant

Dos dotacions de bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) van ser mobilitzats per a intervindre en la vesprada del diumenge, en un incendi originat en una nau industrial, que es trobava tancada.

El foc es va originar en una empresa situada al carrer Metal·lúrgies, a l’interior d’una nau on es trobava un vehicle aparcat en la zona exterior, que també va quedar afectat per les flames.

Les alarmes van saltar en trobar-se l’incendi molt prop del Depòsit Municipal de Vehicles de la Policia Local. Un agent és el que va observar que eixia una columna de fum de l’interior i alerte de l’emergència.

Immediatament la Policia Local va donar avís al voltant de les sis de la vesprada als bombers que van traslladar dos unitats, i van començar a extingir-ho amb deu bombers desplegant dos línies d’aigua i utilitzant espuma per a l’extinció del vehicle.

En l’incendi va cremar part de la nau i ha quedat afectada també pel fum, així com calcinat el vehicle, sense que ningú resultara ferit. La ràpida intervenció dels efectius de bombers va evitar que es propagara al depòsit de vehicles i a les naus annexes.

L’SPEIS va informar que les tasques d’extinció es van allargar prop de 45 minuts, i les causes de l’incendi es desconeixen.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU